• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..




    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.




    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!




    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel in da house


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sebastian en Damon are back!]


    El Diablo.

    (Mijn topics)


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Ik zucht zacht, en blijf stil.
    Ik hoor opeens zacht muziek komen vanaf buiten.
    He he, eindelijk iets om me op te concentreren..


    El Diablo.

    ( kuet moet toch nog reageren)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Wat? Lag ik in het ziekenhuis? Ik deed mijn best om alles te herinneren. Ik vertrok mijn gezicht even van de pijn herinnerde me weer het auto-ongeluk. Een kleine deel dan. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en zag hem al iets minder wazig. 'Het spijt me,' zei ik, mijn stem stierf weg en ik keek even naar de anderen die in de kamer waren. Ze stonden iets verder weg dus ik zag ze ook iets minder goed. 'Nu heb je nog niet kunnen uitrusten.' zei ik treurig. Hij vertelde me eerder in Starbucks dat hij moe was, en vroeg naar bed wilde.


    Finn

    Ik keek er geschrokken naar, en wist geen woorden te vinden. Ik hield alleen Rachel stevig tegen me aangedrukt en bleef er naar kijken met open mond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik merkte dat Finn ook n,iks uit zijn mond mkreeg en hij hield mijn stevig vast.
    Ik keek naar Kurt die er slecht uitzag, bleek aan slangetjes, over verbamd en die meuk.
    Uitei delijk beslot ik op zo'n knopje te drukken voor de verplegers. Zodra ze zagendat hij wakker was stuurde ze ons weg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Het spijt me,' zegt Kurt en zijn stem steft weg. Ik kijk hem verbaast aan. Niet goed wat ik moet zeggen. 'Nu heb je nog niet kunnen uitrusten.' zegt Kurt treurig. Ik kijk hem aan en daarna streng. 'Kurt, dat maakt helemaal niets uit. Als jij maar beter wordt, al moet ik dagenlang hier in het ziekenhuis doorbrengen' zeg ik en kijk hem verdrietig aan. Ik voel me zo schuldig tegenover hem. Ik ben vreemdgegaan..


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Hij was verdrietig hoorde ik aan de klank van zijn stem. Ik keek hem aan probeerde een beetje te glimlachen. Het lukte een klein beetje maar. Mijn angst ebde weg als hij bij me was. Ik sloot mijn ogen voor een paar seconden maar deed ze daarna weer open. Iemand had op het knopje gedrukt en het enige wat ik er van mee kreeg was dat ze weg moesten. 'Blaine, blijf bij me,' zei ik smekend tegen hem. Mijn stem klonk heel anders dan normaal, schor.. 'Alsjeblieft.'

    Finn

    We liepen terug naar de gang, en ik was deels opgelucht dat Kurt wakker geworden was. Het was alleen jammer dat we er niet bij mochten blijven. 'zullen we dan in de tussentijd maar weer naar Sebastian gaan?' vroeg ik aan Rachel. Ik hield haar nog altijd stevig vast, ik was bang dat ik anders te erg zou trillen of zo.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:50 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik voelde hoe ik boos werd waarom mocht nik niet bij hem blijven.
    Booa storm ik de kamer in. " ik blijf hier punt uit" zeg ik iets wat bozig en kijk de dokter vast besloten aan.
    ." sorry maar dat mag niet" zegt hij streng en wilt mij een beetje wegduwen.
    " ik blijf hier blijf van me af! Schreeuw ik tegen de man.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    De zuster keek mij aan en ik moest weg. 'Blaine, blijf bij me,' zei Kurt smekend tegen me. 'Alsjeblieft.' zegt hij dan. Ik kijk hem geruststellend aan en kneep in zijn hand. 'Ik ga niet weg, Kurt. Ik blijf bij je' zeg ik tegen Kurt en kijk vervolgens naar de zuster. Ik had zo'n blik van waag-het-niet-om-mij-eruit-te-sturen. Ze keek mij nijdig aan en liep vervolgens weg. 'Ik ben bij je' zeg ik zachtjes en ga dichter bij Kurt's bed zitten. Ik voel me zo schuldig. Zou ik het later tegen hem moeten vertellen?


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik zuchtte en liep naar Rachel. 'Schat, die mensen moeten hun werk doen. Ze willen hem alleen maar helpen.' zei ik in een poging om Rachel gedeisd te houden.

    Kurt

    Ik voelde me gerust gesteld toen Blaine dat zei en keek even naar het meisje dat begon te schreeuwen. Wie was dat? Ik bleef maar naar haar kijken en herkende haar zeker ergens van. Ik zuchtte gekweld door mijn hoofdpijn, omdat ik niet helder kon nadenken.

    [Ben even de hond uitlaten, ben binnen enkele minuten terug.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik ki naar Finn. " nee ik blijf hier" ik kijk boos naar de dokter die weer boos terug krijgt. Een fout woordjeen ik had het gevoel dat ik dan zou flipen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kijk boos naar Rachel en dan naar Kurt. Ik zag dat hij pijn had. 'Rachel, hou je mond. Kurt heeft door jou alleen maar meer hoofdpijn. Hij moet rusten' zeg ik boos tegen haar. Ik wou dat Kurt gewoon beter werdt, zonder haar geschreeuw, kon hij tenminste uitrusten. Ik voelde me bezorgd, maar en kwam ook schuld aan de pas.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    " houd je mond blaine" snauw ik chagerijnig en ik ga op een stoel zitten.
    Blij dat de dokter me eindelijk me rust liet.

    ( eten)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan