• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..




    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.




    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!




    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Ik kijk boos naar finn. " alsof Kurt voor mij niets betekent" schreeuw ik terug. Vaag ben ik ervan bewust dat we voor Kurts kamer staan. Ik kijk hem boos aan " ja bij mij loppt alles perfect en het gaat oh zo makkelijk dus waarom zou ik een keer aan mezelf moeten denken" schreeuw ik boos. Ik negeer de mensen om meheen die kijken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( finchel fight MENSEN WORD WAKKER HET LIJKT WEL BEJAARDEN RPG op deze tempo ghehehe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Dat weet ik toch,' schreeuwde ik terug naar haar. Ik trok haar iets verder weg van Kurts kamer zodat hij en Blaine niks van ons geschreeuw zouden kunnen opvangen. 'Maar is dit nou het juiste moment om te schreeuwen om aandacht als iemand net een paar minuten wakker is uit coma?!' vroeg ik verontwaardigd aan haar waarnaar ik zuchtte.

    Kurt

    Blaine tilde me half op en liet me half op hem liggen. Ik ontspande meteen toen ik half op hem lag. Ik voelde hoe hij me zachtjes over mijn rug aaide. En ik glimlachte en sloot gerust gesteld mijn ogen bij zijn woorden. Ik liet mijn hoofd tegen zijn schouderblad aan rusten. 'Ik ben zo blij dat je er bent.' fluisterde ik zachtjes naar hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " agh zoek het lekker allemaal uit, het kan jou helemaal ns schelen" boos draai kk me om en loop ik weer weg ik negeerde alles om me heen en botste bijna tegen de mensen op maar het kon me niks meer schelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik ben zo blij dat je er bent.' fluisterde Kurt zachtjes naar me. 'Kurt, niet praten. Je hebt je rust nodig, slaap maar lekker. Ik blijf bij je en ga niet weg' zeg ik zachtjes en geef hem een kus op zijn hoofd. Ik streel hem verder, zodat hij rustig in slaapvalt. Op dit moment kan ik beter niets zeggen en hem laten rusten. Uiteindelijk als alles goed gaat met hem, dan denk ik pas aan 'dat'. En ga ik overnadenken of ik uberhaupt wel moet zeggen tegen hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Gefrustreerd draaide ik me ook om en liep ik naar Sebastians kamer toe. Ik besluit om Kurt en Blaine maar gewoon even de ruimte te geven, en ik zou zo meteen wel naar hem toegaan. Sebastian was nog altijd alleen, en had me op dit moment denk ik het meeste nodig.

    Kurt

    Ik keek hem aan met een verliefde blik en zuchtte zachtjes. 'Wat als ik niet meer wakker word?' vroeg ik angstig. Wat als ik weer helemaal alleen was, in het donker. Net zoals toe net. Ik wilde niet slapen, ik wilde gewoon bij Blaine blijven.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Hij volgde me niet meer en ik begon te huilen.
    Waarsloeg dit op? Ik wist ook wel dat ik blaine en kurt de ruimte moepst geven.
    Buiten op een bankje zakte ik neer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij kijkt me aan met een verliefde blik en zuchtte zachtjes. 'Wat als ik niet meer wakker word?' vraagt Kurt angstig. Ik aai gerustellend over zijn rug en hoofd. 'Je wordt gewoon wakker, je bent toch ook wakker geworden net. Kurt niet bang zijn ik ben bij je. Denk gewoon aan mij en droom over mij. Ik zal je nooit alleen laten, begrepen' zeg ik streng en kijk hem aan, waarnaar ik een kus op zijn lippen druk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik zuchtte en sms'te Rachel uiteindelijk. 'Kijk, ik begrijp je wel. Maar Rach, iedereen is gestrest en overspannen. Daarom reageren we allemaal zo fel tegen elkaar. Kom je anders naar de kamer van Sebas? Je zei dat praten hielp om hem uit coma te halen. Misschien werkt het.' verstuurde ik.

    Kurt

    Ik glimlachte zwak, en bleef tegen Blaine aanliggen. Hij was op dit moment de enige persoon waarbij ik wilde zijn. Hij wist de juiste woorden te vinden om me gerust te stellen, en hij gaf me een veilig gevoel die niemand anders me op dit moment kon geven. Als hij er niet was, was ik allang geflipt, denk ik.. Ineens wordt alles minder helder en zwak ik weg in een onrustige slaap.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 13:50 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik negeerdevhet smsje. Ze konden allemaal de pot op.
    Ik genoot van de zon en sloot mijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik hoorde weer iemand de kamer in lopen, maar reageerde even niet.
    Ik concentreerde me op geluid, en wacht..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat Kurt in slaapvalt en ik streel hem nog steeds over zijn rug. Ik wou dat Kurt gewoon beter werdt en dat we hierna geen drama hebben. Ik zuchte en voel weer tranen komen. Ik ben gewoon vreemdgegaan, hoe kon ik zo stom zijn om met iemand anders te doen en volgens mij kom ik hem ook niet meer van me af. Hij zei, dat we een andere keer het gingen afmaken. Ik voel me zo rot, maar ik laat het niet aan Kurt merken. Kurt zou boos zijn, hij zou weer in tranen uitbarsten als ik het aan hem vertel. Ik ben gewoon niet goed voor hem..


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Rachel kwam dus blijkbaar niet. Dus ik besloot om zelf maar tegen Sebastian te praten, hopend dat het zou werken. 'Ik ben er weer,' verkondigde ik. 'Weet je, Kurt is net bijgekomen. Nu jij nog.' zei ik tegen hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik staarde naar de lucht en hoe langer ik weg was hoe kutter ik me begom te voelen.
    Misschien moet iknhet maar even laten rusten en even naar Blaine en de dokter gaan voor mijn excusses.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik maakte maar een instemmend geluidje, en wacht weer.
    Coma's zijn saai..


    El Diablo.