• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..




    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.




    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!




    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn

    'Je moet trouwens nog steeds auditie doen voor Glee,' zei ik ineens in een ingeving. 'Glad you came werd het toch?' vroeg ik en wachtte op weer een instemmend geluidje van hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Met nog betraande ogen liep ik naar Blaine. Ik klopte zacht op de deur en deed de deur open.
    Ik zag Blaine bij eeen slapende Kurt liggen.
    Ik slikte even en sloot de deur weer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik maak weer een instemmend geluid, en lach in mezelf.
    Dat hij daar nog aan denkt als zijn stiefbroer in het ziekenhuis ligt..


    El Diablo.

    Finn

    Ik bekeek mijn mobiel nog even om te kijken of Rachel nog niet terug gestuurd had, maar niks. 'Je wordt toch wel toegelaten. Ik snap überhaupt niet waarom jij auditie zou moeten doen. We hebben je vaak zat met de Warblers zien optreden, dus.' zei ik. Op automatische piloot begon ik de grootste onzin te lullen, om maar gewoon tegen hem te blijven praten. En om niet aan andere dingen te denken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Iemand klopte zachtjes op de deur en Rachel kwam binnen. Ze deed hem weer dicht, waarnaar ze mij keek met haar betraande ogen. Ik moest niet zo doen tegen haar, voorzichtig liet ik Kurt los. Strakjes ga ik weer bij hem liggen. En ik stapte uit het bed, ik liep rustig naar Rachel en omhelsde haar. 'Het is al goed, rach' zeg ik zachtjes en wrijf over haar rug heen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik slikte toen er niet gereageerd werd " het spijt me dat ik zo deed Blaine" zeg ik zacht en kijk naar de grond
    Hij komt uit bed en omhelsd me. Zacht begin ik te snikken om Kurt niet wakker te maken

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 14:31 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik maak een soort geluidje wat op lachen moet lijken.
    Kom op, word wakker.. Coma is saai......


    El Diablo.

    Finn

    'Weet je, dit zuigt. Ik bedoel, ik heb nog nooit in coma gelegen. Maar ik ben ook wel eens knock out geweest met Football.' vertel ik hem. 'Maar uiteindelijk word je vanzelf wel wakker, vooral jij Sebastian.' zei ik terwijl ik dacht aan een paar dagen geleden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    "Het spijt me dat ik zo deed Blaine" zeg ze zacht en kijk naar de grond, ze begint zachtjes te snikken en ik wrijf troostend over haar rug heen. 'Het is goed, Rachel. Het maakt niet uit, het spijt mij dat ik boos was. Ik maak me alleen bezorgd over Kurt' zeg ik zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Ik maak een instemmend geluidje.
    En nu maar hopen dat dat snel gebeurt..


    El Diablo.

    Rachel
    Hij proberrd me te troosten " jullie zijn hartstikke lief en ik denk alleen maar aan mezelf, ik verdien jullie en finn niet" snik ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    "Jullie zijn hartstikke lief en ik denk alleen maar aan mezelf, ik verdien jullie en finn niet" snik ze. 'Dat is helemaal niet waar, Rach' zeg ik. 'Jij bent ook harstikke lief, omdat je gewoon zorgen om ons maakt, waardoor je schreeuwt tegenover andere mensen' zeg ik glimlachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ikglimlach moeizaam. " maar ik maak ruzie metde vader can os kidje" mompel ik en kijkover zijn schoder aarvJurt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik had de behoefte gekregen om Sebastian door elkaar te schudden en tegen hem te roepen dat hij wakker moest worden. Maar dat was geen goed idee, en mijn gespreksstof raakte op gegeven moment ook op. Ineens besef ik me dat ik onze ouders niet eens op de hoogte gebracht heb over wat er met Kurt gebeurd is. Godver. Hoe moet ik dat nou weer vertellen zonder dat Burt nogmaals een hartaanval krijgt? Ik zucht en kijk even uit het raam. 'Sebas, word nou wakker.' zei ik op een zeurderig toontje.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ze glimlach moeizaam. "Maar ik maak ruzie met de vader van ons kindje" mompelt ze. 'Rachel, hij wou je alleen maar troosten en jij duwde hem weg. Ga naar hem toe en zeg sorry' zeg ik en kijk haar aan.


    One Who Travels A Higher Path.