• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..




    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.




    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!




    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Sebas is lonely again ._. ]


    El Diablo.

    [Oow, school is over! Ben over ong. Halfuurtje thuis! ]


    El Diablo.

    Kurt

    'Geen ruzie, alsjeblieft.' zei ik zacht en vermoeid waarnaar ik naar het meisje keek. Rachel dus. Het was dus Rachel. Ik voelde me eindelijk weer veilig. Blaine was bij me, en hij beschermde me. Hij hield van me en was speciaal voor mij naar het ziekenhuis gekomen. En mijn vrienden waar ik zoveel van hield waren ook hier bij me.

    [Oh beters! Ik stuur dan als je er weer bent Finn wel naar Sebas toe ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk nog boos naar Rachel, maar dan kijk ik teder naar Kurt. 'Geen ruzie, alsjeblieft.' zegt Kurt zacht en vermoeid. 'Nee, Kurt. Doen we niet' zeg ik bezorgd en geef hem een kusje op zijn wang. Ik voelde me vreselijk en schuldig. Kurt zou mij nooit vergeven, als ik hem vertelt heb.

    (Ik ga even een turkse pizza eten! :9~ )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Blaine gaf me een kusje op mijn wang. Ik glimlachte even zwakjes naar Rachel en daarna naar Blaine. Daarna voelde ik met mijn vrije hand aan mijn hoofd. Ik had verband om mijn voorhoofd, en daar deed het nogal pijn. Daarna voelde ik aan mijn haren. Ik voelde dat ze een beetje vettig waren geworden en ik zuchtte. 'En hoe zie ik eruit?' vroeg ik zwakjes aan ze. Het had eruit moeten komen als een grap, om ze een beetje minder bezorgd te maken. Maar mijn stem werkte niet echt mee.

    [eet smakelijk both :3 en grrr maak me maar weer jaloers ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Kurt glimlachte ik en ik zuchtte.
    uiteindelijk besloot ik maar te gaan want ik werd er niet vrolijk op.
    Chagerijnig zeg ik doei en loop ik wnaar buiten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Rachel liep chagrijnig weg en ik liep achteraan. 'Wat is er met jou?' vroeg ik een beetje boos aan haar. Ik heb nu geen zin in nog meer drama's. Dit is wel weer genoeg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Finn loopt me achterna na. " ze sturen ons weg terwijl hij net bij gekomen is, dat slaat nergens op" mopper ik en plof neer op een stoel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ze moeten toch controleren of hij geen letsel heeft opgelopen, Rachel! Daar hebben ze rust bij nodig. Maar het enige wat jij doe is tekeer gaan daar, en als je ze dan eindelijk zo ver hebt dat je mag blijven loop je chagrijnig weg!' riep ik tegen haar. Ik schudde mijn hoofd en sloeg mijn hand voor mijn gezicht. Hield dit allemaal dan nooit op?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'En hoe zie ik eruit?' vroeg Kurt zwakjes aan me. 'Prachtig, Kurt' zeg ik gemeend. 'Ook al heb je een zak voor je hoofd, je zal atlijd mooi zijn' zeg ik lief en druk mijn lippen teder op de zijne. Ik kijk hem dan aan en kijk bezrogd, maar ook verdrietig. Wanneer moet ik het aan Kurt vertellen, zozio nu niet. Later misschien. Kurt gaat het zeker te weten het uit maken met me. Ik voel me zo klote.

    (Ik ben er weer! ^^ Oke, dames ik moet jullie iets vertellen. (cat)
    Voor ons huis zijn ze bij mij aan het schrilderen en alles opknapen enzo. Er werken twee mannen, één die best oud is en de andere die rond 40 jaar is ofzo. Alleen die 40 jarige die kijkt de hele tijd naar mij! D: Probeert elke keer iets te zeggen tegen me en grapjes te maken. D: Misschien probeert hij gewoon aardig te doen tegen me, dat kan ook. Maar het is nu wel erg eng aan het worden. -.-)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    " vind je het gek als Blaine heel de tijd chagie naar je kijkt, alsof ik er iets aan kon doen verdomme" schreeuw ik boos terug.
    " weetje zoek het lekker uit met alles" boos draai ik me om en loop ik richting, tsja waarheen eigenlojk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik kon een lachje niet onderdrukken, Blaine was zo lief voor me. Ik voelde me gelukkig, ondanks de pijn die ik voelde. Ik had vreselijke hoofdpijn en voelde me zwak. Maar ik voelde me wel gelukkig. 'Kom je bij me liggen?' vroeg ik schor. Ik probeerde een stukje op te schuiven maar voelde daarna een vreselijke pijnlijke steek in de beurt van mijn ribben en kreunde zachtjes.


    [Haha, zulke mensen zijn echt erg hoor ^^ Ik zou gewoon antwoorden en er verder niet op in gaan. Meestal willen die gasten gewoon wat rond flirten. Bij ons floten die bouwvakkers ook telkens naar ons en maakten allemaal van die vreselijke flauwe grappen. Haha, maar gewoon om lachen en niet serieus nemen. :3 En als het te erg wordt gewoon helemaal negeren en helemaal niks meer tegen ze zeggen. Dan houden ze hoogstwaarschijnlijk wel een keer op.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ( finnyyyy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik zuchtte gefrustreerd en liep uiteindelijk ook achter Rachel aan. 'Dat kan je hem toch niet kwalijk nemen, Rachel!' riep ik terug. 'Kurt lag in coma, verdomme! Natuurlijk is hij gespannen, net als wij allemaal! Je kan op zijn minst minder egoïstisch doen en een beetje begrip tonen daarvoor!' schreeuwde ik woedend. Ik hoorde amper meer wat ik zei.

    [Joaaaaah ;p]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kom je bij me liggen?' vroeg Kurt schor. Hij probeerdt een stukje op te schuiven maar kreunde zachtjes. 'Niet bewegen, Kurt' zeg ik bezorgd. Ik ga onder de dekens en ga naast hem liggen, waarnaar ik half Kurt optil en hem half op me laat liggen. Ik aai zachtjes over zijn rug. 'Het komt goed, binnen kort ben je helemaal beter' zeg ik lief.

    (Haha, inderdaad. Die oude man, die doet gewoon normaal tegen me, die vraagt gewoon over school en alles. Maar die andere die kijkt me gewoon de hele tijd aan en glimlacht ook. Ik heb net met hem gepraat en hij helemaal lachen en kijken naar me. Vreselijk!)


    One Who Travels A Higher Path.