• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Wat?!' Een veraste glimlach vormde zich rond mijn lippen en ik keek hem aan. 'Je bedoelt.. Samenwonen?' vroeg ik een beetje ontdaan. 'Goh,' zei ik een beetje ongemakkelijk. 'I-ik zou het heel graag willen.. Maar zijn we niet iets te jong om al samen te wonen?' vroeg ik een beetje onzeker.

    Finn

    'Nee, niet bellen.' zei ik. 'Ik bedoel, ja bel ze maar.' ik was helemaal van slag bij het horen van dit nieuws. 'Wanneer vertellen we het onze vrienden? Wie vertellen we het als eerste?' vroeg ik. Ik was helemaal in mijn nopjes. We krijgen een dochtertje..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Ik glimlach " ik bel eerst Kurt hij had gelijik en kan dan klrfingmme kopn" ik pakte snel mijn mobiel.
    Ik draaide Kurts nummer en werd ongeduldig. Niet dat hiij opneemt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Wat?!' zegt Kurt en een veraste glimlach vormde zich rond zijn lippen en hij keek me aan. 'Je bedoelt.. Samenwonen?' vroeg hij een beetje ontdaan. 'Goh,' zei hij een beetje ongemakkelijk. 'I-ik zou het heel graag willen.. Maar zijn we niet iets te jong om al samen te wonen?' vroeg hij een beetje onzeker. Ik glimlachte zwakjes en aaide over zijn wang. 'We zijn inderdaad jong. Alleen mijn vader had me gister gebeld, hij komt voor een half jaar niet meer thuis, vanwege zijn werk. Hij zet natuurlijk wel geld op mijn bank, dat ik eten kan kopen enzo. Maar dan ben ik wel helemaal alleen thuis' vertel ik hem en kijk hem aan. 'En het is een mooi gelegenheid om te laten zien aan je dat ik dit echt meen en je vertrouwen weer wil terug winnen' zeg ik en kijk hem onzeker aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik begon gelukkig te glimlachen en omhelsde hem. 'Ik zou het heel graag willen, Blaine.' zei ik gemeend. 'Ik wil altijd bij je zijn, zo vaak als dat mogelijk is.' zei ik waarnaar ik mijn lippen op de zijne drukte. 'Ik wil niets meer tussen ons laten komen.' zei ik. Op dat moment voelde ik mijn mobiel trillen in mijn zak. Ik zuchtte en pakte hem en nam op. 'Rachel Berry, je timing had weer eens niet beter gekund.' zei ik sarcastisch waarna ik even knipoogde naar Blaine.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik hoor Kurt " je had gelijk, we krijgen. Een dochtertje" jubel ik bij door de telefoon niemand kon me u niet vrolijk krihgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Oh mijn god!' kirde ik vrolijk. 'Ik zei het toch! Ik wist het gewoon! Ik had zo'n gevoel dat het een meisje werd.' zei ik enthousiast. 'Ik ben zo blij voor jullie! Hoelang weten jullie dat al! Oh my god, dat moeten we vieren!' zei ik. Ik was even niet meer stil te krijgen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach om Kurts reactie" we weten hwt nu twee minuten, we bellen onze ouders en komen weer en dan kun je gelijk je nichtje zien. " kurt ik ga mijn vaders bellen tot zo" ik hang weer op en bel geljik naar huis toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Zijn mobiel ging af en hij pakte het op. Het was Rachel. We zouden straks wel verder praten. Ik luisterde aandachtig en zag dat Kurt helemaal vrolijk werd. Ik lachte en aaide zijn wang teder, waarnaar ik hem verliefd aan keek.


    One Who Travels A Higher Path.

    Leroy Berry:

    Ik keek boos naar Hiram. Hoe kon hij zo achteloos zijn om onze dochter te gaan slaan. Ik had met hem een stevig woordje gepraat, maar ik was nog lang niet klaar met hem. De huistelefoon ging en ik liep er naar toe. 'Hallo, U spreekt met Leroy Berry' zeg ik vriendelijk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    " hoi pak met m, finn en ik weten wat het word, het word een meisje" ratel ik blij achter elkaar.
    Ik ga even zitten ik palk Finns hand weer vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik deed mijn telefoon weer weg en lachte naar Blaine. 'Ze krijgen een meisje,' zei ik. Ik had gewoon gelijk. 'En wij gaan samenwonen voor een halfjaar, ik ben zo blij.' zei ik waarna ik mijn lippen op de zijne drukte. Ik was weer dolgelukkig en dat straalde ook echt van me af, en dat kwam allemaal dankzij Blaine.

    Finn

    Ik luisterde aandachtig naar het gesprek, en kon niks anders doen dan te glimlachen. Ik was echt gelukkig, dolgelukkig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Leroy Berry:

    'W-wat!' stotter ik blij. 'oooh, lieverd. Dat is geweldig!' kir ik gelukkig en Hiram kijkt me verbaast aan en ik wuif hem weg. 'Lieverd, ik ben zo blij voor je. Ik hou van je lieverd' zeg ik ontroerd. Ik word opa van een dochtertje..

    Blaine Anderson:

    Ik aaide lief zijn wang en kijk hem ook gelukkig aan. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik teder en verliefd Ik druk hem stevig tegen me aan. 'Het enigste wat je nog moet weten is dit' zeg ik serieus. 'Toen we bezig waren, belde iemand van het ziekenhuis mij. Ik nam op en hoorde ik dat je in het ziekenhuis lag, waarnaar ik snel ging omkleden om bij je te zijn. Vervolgens ging die klootzak me chanteren' zeg ik een beetje boos, maar hou me rustig. 'Dus in andere woorden ik dacht wel aan je, Kurt. Ik wou zo snel mogelijk bij je zijn en ik had zo'n spijt wat ik gedaan had, heb ik nog steeds, Kurt. Jij bent mijn ware liefde' zeg ik zachtjes en sloeg mijn ogen neer.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik glimlach " ik mis jullienpapa wat ik tegen Hiram riep had ik nooit ogen zeggen, mag ik hem even spreken?" ik zucht even en loop een stukje van Fiinn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik sloeg mijn ogen even neer, maar keek hem weer aan. 'Ik ben blij dat je het verteld hebt,' zei ik. 'Daarom kan ik je nu beter vergeven, omdat je eerlijk tegen me bent en het niet achter gehouden hebt. En ik hou vreselijk veel van je.' zei ik met tranen in mijn ogen. Ik bleef dicht tegen Blaine aanzitten, die dagen zonder hem waren echt killing. Ik was echt kapot.. Maar nu weet ik het zeker, er gaat niets of niemand meer tussen ons komen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Leroy Berry:

    'En wij missen jou ook schat, heel erg' zeg ik nu snikkend. Waarnaar ik haar aan Hiram geef en hij kijkt me troostend aan.

    Hiram Berry:

    Leroy geeft me Rachel en ik kijk hem troostend aan, waarnaar ik de telefoon bij mijn oor hou. 'Rachel, schatje. Het spijt me dat ik je geslagen heb, dat was mijn bedoeling niet. Wij Leroy en ik houden van je. We willen alleen dat je gelukkig wordt' zeg ik gemeend.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 22:01 ]


    One Who Travels A Higher Path.