• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ahah waar is sebas, ze heft nu wel buikje]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Je kan natuurlijk ook proberen te praten met Quinn aangezien ze Rachel niet zo goed behandelt de laatste tijd :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [oeh ja dramaa]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Bij zijn kluisje, met Damon ernaast..]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik loop verveeld door de school.
    Ik zie Quinn en besluit naar haar toe te om te praten.
    "hey quinn"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [dank komt ze daarna met damon en die meuk kletsen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik hoorde de stem van Rachel achter me, waardoor ik me omdraaide en verveeld met mijn ogen rolde.
    "Wat moet je?" Zei ik bitter en automatisch gingen mijn ogen naar haar buik waardoor ik een misselijk gevoel kreeg.
    Ik sloeg mijn kluisje met een harde klap dicht en keek haar weer aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel.
    Ik kijk verbaasd naar Quinn "wat is er Quinn ik snap dat je het er moeilijk mee hebt maar dan hoef je echt niet zo tegen mij te doen" zeg ik een beetje boos.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Sla niet zo'n toon tegen me aan," Snauwde ik terug en kruiste mijn armen voor mijn borstkas. "Met die zwangerschap hoop je gewoon op nog meer aandacht van iedereen. Lekker zielig lopen doen dat is waar je goed in bent, dat is je echt talent."
    Ik verloor het laatste stukje zelfbeheersing en alles wat ik had opgekropt kwam er uit.
    "Je bent gewoon een aandachtsgeile hoer, denk je nu echt dat je ook maar iets van medelijden gaat krijgen?" Mijn stem werd steeds luider waardoor sommige mensen bleven staan om te kijken. "Wat had je nu verwacht van me? Dat ik blij zou zijn? Dat ik je zou feliciteren? Dan ben je werkelijk nog achterlijker dan je er uit ziet!"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Verbaasd keek ik om het hoekje toen ik Quinn hoorde.
    'Wow, vermakelijk.' zeiden Damon en ik tegelijk.
    Ik bleef maar wat kijken..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik kijk voel hoe ik boos word. "Denkje echt dat ik blij ben omdat ik zwanger ben, maar serieus jij bent degene die je kind laat adopteren. Ik hoef niet alle aandacht volgens mij ben jij hier de hoer want mag ik je eraan herinneren, hoevaak heb je al een jongen geneukt nou volgens mij elke dag een ander." schreeuw ik terug en deed een stap naar voren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Voordat ik het wist, haalde ik met mijn hand uit naar het gezicht van Rachel.
    Het was niet hard genoeg dat ze zou vallen, maar het was wel hard genoeg dat het pijn zou doen.
    "En dan mag je van geluk spreken dat je zwanger bent," Siste ik dreigend. "Anders had ik je met je scheve kop ergens tegenaan geslagen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik voel mijn wang weer branden en tranen branden in mijn ogen.
    Boos kijk ik haar aan, ik haal terug uit en daarna loop ik zo snel mogelijk naar de wc's.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Schrijf dadelijk wel iets, ga eerst snel de douche in]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ok miss. kan sebas of damen naar rach vragen waarover het ging]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan