• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

    zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    NIEUWE TOPIC AANGEMAAKT! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135837&page=last#3711591

    b]Regels[/b]
    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 9:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    TrueKlainer schreef:
    [Ik ga eten ;)]


    {Okee eetsmakelijk, maar kan je zo schrijven dat Danny terug naar zijn plek gaat?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    {Is het al goed als het vliegtuig gaat opstijgen?}

    [Of course,juist fijn anders duurt dat weer heel lang en op de camping is leuker om te doen dan in zo'n vliegtuig :)]

    jasmine

    'Dus, je hebt me gewoon in de pauzes zitten begluren, ik weet niet of ik dat wel zo fijn vind' zeg ik lachend. 'Ja dat weet ik eigenlijk ook niet, ik ben nog nooit op een camping geweest, maar ze zullen er vast wel grasvelden hebben waar ik op kan oefenen'

    Isabella Jennifer Jones
    Een verveelde zucht verlaat mijn mond. Lekker dan dit. Het vliegtuig zou elk moment kunnen opstijgen en ik zit hier een beetje stilletjes te zijn bij mensen die ik eigenlijk heel goed ken. Neem Ian nou, met hem sprak ik vroeger altijd. En nu... Wie is hij nu? Nu mag ik hem niet! Hoe hij doet op school... Ik zucht weer en Jasmine. Vroeger spraken we altijd af en nu praten we niet eens... Ik mis gewoon het verleden, ik mis alles. Ik mis mijn vrienden, ik mis de oude mij, maar boven alles mis ik Alice. Ik wil haar zo verdomd graag terug. Als zij niet weg was gegaan, dan hadden de andere alles nog. Dan was ik niet zo depressief geworden. Ik had dood moeten gaan, zij niet! Ik reed verdomme naast haar!
    Ik slik. Tranen staan in mijn ogen, maar ik kan niet vluchten, ik moet blijven zitten op mijn plek. Enkel omdat het verdomde vliegtuig op wil stijgen!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Achja als je op het schoolplein gaat oefenen moet je het niet raar vinden als mensen af en toe kijken hea'zeg ik met een knipoog en grinnik even. 'En ik weet niet of het je is opgevallen maar ik zat samen met andere skaters naast jullie'zeg ik lachend.

    {Kan iemand tegen Ian of Isabella praten? Want het is een beetje irritant als zij als enige tegen elkaar praten. Dan moet ik telkens tegen mezelf schrijven...:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    {Kan iemand tegen Ian of Isabella praten? Want het is een beetje irritant als zij als enige tegen elkaar praten. Dan moet ik telkens tegen mezelf schrijven...:)}

    [ Ik wil zo wel tegen één van hun praten maar ben nu nog even in gesprek met Jasmine:)]

    hayden

    'Daar moet ik je gelijk ingeven, en nee dat is me nooit opgevallen, ik en dan zo druk bezig met mijn oefeningen en met de dansjes dat ik niet let op de anderen mensen die er om heen zitten' zeg ik lachend en kijk even in mijn spiegeltje.

    quin98 schreef:
    (...)
    [ Ik wil zo wel tegen één van hun praten maar ben nu nog even in gesprek met Jasmine:)]


    {Ja prima}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mikan

    Ik dacht dat er een kleine glimlach op zijn gezicht verscheen.
    "Dats cool! De laatste prijs die ik gewonnen heb is wel al paar jaar terug... voor een schaatswedstrijd. Niet erg bijzonder..."

    {Stijgt het vliegtuig op?}


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Jayson
    'Ik begrijp het wel,en zo vaak zat ik er ook weer niet,meestal was ik freerunnen of skate'zeg ik glimlachend. Daarna draai ik me even om naar Ian. 'En bij wat voor mensen zit jij nu?'vraag ik hem lachend om hem ook een beetje bij het gesprek te voegen.

    [ben ff eten]

    jasmine

    'Ja, ian bij wat voor mensen zit jij nu, ik zie jou nooit meer in de pauzes' zeg ik tegen ian.

    Ian Silvas
    Opeens draait Jayson zich naar me om.
    'En met wat voor een mensen ben jij nu?' Ik kijk hem aan en denk na. Ja, bij wie eigenlijk. Jasmin kijkt nu ook naar mij.
    'Ja bij wat voor een mensen zit jij nu eigenlijk? Ik zie je nooit meer in de pauzes.' Ik zucht en kijk ze dan aan.
    'Erg verschillend,' glimlach ik. Ik denk na. 'Wel is bij een paar jongens die ook skateboarden, zoals jouw, maar vooral bij eh...' Ik dacht na. Hoe zou ik ze omschrijven? 'Nou ja. Gewoon. Je weet wel. Ik zit niet echt bij een groep. Ik zit meer bij jongens buiten onze school. Gewoon in het centrum en op school dan bij de nablijvers.' Dat over de nablijvers mompel ik. Het klinkt best wel slecht. Meestal zou ik er trots op zijn geweest, maar nu echt niet. Ik weet ook niet waarom, maar deze mensen voelen vertrouwd. Alsof we eventjes teruggaan, ook al is de belangrijkste persoon er niet. Ik kijk uit het raampje. Het vliegtuig rijdt langzaam achteruit. We gaan...

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:32 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tyler

    "Dats cool! De laatste prijs die ik gewonnen heb is wel al paar jaar terug... voor een schaatswedstrijd. Niet erg bijzonder..." zegt ze. Ik knik, en kijk even naar buiten. 'Schaatsen, iets wat ik nooit zal kunnen' mompel ik. Ik kijk haar weer aan. 'Trouwens, zit mijn haar nog goed?' grinnik ik. Tja, ben ijdel als de pest. Altijd al geweest..


    El Diablo.