• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

    zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    NIEUWE TOPIC AANGEMAAKT! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135837&page=last#3711591

    b]Regels[/b]
    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 9:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella Jennifer Jones
    Ik verveel me dood. Niemand probeert een gesprek met me aan te knopen. Ook erg logisch, want ik sta niet echt bekend als het leuke meisje. Eerder als het meisje die haar verdriet niet kan verwerken. Allemaal waar, maar dat word niet veel beter als niemand tegen me praat. Ook al ligt dat waarschijnlijk aan mij. Ik pak mijn mobiel en stop de oortjes in mijn oren. Het vliegtuig rijdt achteruit, dat betekend dat we elk moment kunnen gaan. Ik zucht en zet de muziek aan. Tranen branden in mijn ogen. Normaal zou ik luid meezingen met Alice, maar dat kan nu niet meer. Daarom heb ik muziek ook altijd vermeden, maar als ik me verveel luister ik het altijd toch. Muziek doet mij aan Alice denken. Dat is iets dat zeker is. Hoe zou het zijn om haar ouders weer is te zien? Die heb ik ook al eeuwen niet meer gezien!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ach, dat kan natuurlijk, je hoeft ook niet perse bij 1 bepaald soort groep te gaan zitten' zeg ik glimlachend tegen ian.
    ik kijk even naar isabella. 'Hoe gaat het met jou dan isabella, wist je nog dat wij vroeger echt vaak gingen shoppen, zo wat elke week wel een keer' zeg ik glimlachend.

    Isabella Jennifer Jones
    Ik kijk om me heen. Met muziek klinkt alles een stuk leuker. Ik kijk naar Jasmine. Ze is tegen Ian aan het praten, dan kijkt ze naar mij. Voor de zekerheid doe ik een oortje uit. Ik wil niet negerend overkomen.
    'Hoe gaat het met jouw Isabella, wist je nog dat wij vroeger echt vaak gingen shoppen, zo wat elke week wel een keer,' zegt ze glimlachend. Ik glimlach terug. Dat waren geweldige tijden en ik besef me dat ik het mis. Ik mis het zo ontzettend erg...
    'Ja, dat weet ik nog,' glimlach ik dapper. 'Het waren leuke tijden,' voeg ik eraan toe.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Whow dat gaat snel in een uurtje, is er nog iets belangrijks gebeurd??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    jasmine

    'Ja, echt wel, vaak was ik blut omdat ik veel te veel kocht, maar toen kwam jij op het geniale idee om gewoon mijn vaders creditcard te gebruiken, daar is hij trouwens tot op de dag van vandaag nog steeds niet achter gekomen' lach ik.

    LaCerise schreef:
    {Whow dat gaat snel in een uurtje, is er nog iets belangrijks gebeurd??}

    {Het vliegtuig gaat vertrekken en verder gewone gesprekjes. Dus denk het niet...}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella Jennifer Jones
    'Ja, echt wel, vaak was ik blut omdat ik veel te veel kocht, maar toen kwam jij op het geniale idee om gewoon mijn vaders creditcard te gebruiken, daar is hij trouwens tot op de dag van vandaag nog steeds niet achter gekomen' lacht ze. Ik lach mee.
    'O ja. Mijn vader trouwens wel. Ik had echt problemen,' glimlach ik. 'Maar Alice...' Ik slik en zwijg. Weer Alice... Ik sluit mijn ogen en open ze weer. Jasmine lijkt ook in gedachte verzonken. 'Alice heeft me uit de problemen geholpen,' voeg ik er zachtjes aan toe. Ik zou willen dat ze me nu uit de problemen zou komen helpen, maar ze is er niet. En ze komt ook nooit meer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mikan

    Tyler mompelt iets en dan kijkt hij me aan. "Trouwens, zit mijn haar nog goed?" vraagt ie, terwijl hij wat grinnikt.
    Ik lach en denk: tsja zou is hij nou eenmaal. Er zijn mensen die zich daar erg aan irriteren, maar ik vind dat dat gewoon bij hem past.
    "Ja, je haar zit goed hoor!" zeg ik hem. Natuurlijk zit zijn haar goed, met al dat spul dat hij er in smeert kan het haast niet misgaan. "Zit mijn haar ook goed?", grap ik met overdreven bewegingen.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    {Kan ik gwn het laatste moment het vliegtuig instappen??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ian Silvas
    De meiden lachen luid. Ik kijk naar Jasmine en Isabella. Je vaders creditcard stelen... Best wel een slim idee. Zijn ze toch niet zo braaf als ik dacht. Het volgende moment is het weer stil. De naam 'Alice' is gevallen. De naam die niemand liever zegt. De naam die bij een te lieve persoon hoort die hier, bij ons, in het vliegtuig hoort te zittn. Die ons lachend hoort te ontvangen op de camping van haar ouders en genietend op het strand hoort te liggen. De persoon van wie het leven is afgepakt, terwijl zij de laatste persoon op aarde zou moeten zijn die het mocht overkomen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    LaCerise schreef:
    {Kan ik gwn het laatste moment het vliegtuig instappen??}

    {Hij is in zijn achteruit aan het rijden, maar je kan wel doen alsof je nu pas je plek vindt?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Kay doe ik}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Veronique Cross
    Met mijn zwarte haar in een messy staart en mijn rugzak op mijn rug zocht ik naar mijn stoel, het vliegtuig was al aan het vertrekken, dus ik moest voortmaken. Lichtelijk paniekerig keek ik in het rond, waar kon ik gaan zitten?
    {Lol, naast wie kan ik zitten??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    jasmine

    Ik slik als ze de naam Alice zegt. 'O, dat is balen dan voor je, maar gelukkig heeft Alice je er bij geholpen' ik draai me weer om en kijk voor me uit, echt raar dat ik nu met oude vrienden zit te praten met wie ik vroeger alles deelde maar nu praat ik met ze alsof ik ze net pas heb ontmoet, ik ben ook zo zenuwachtig om de ouders van alice weer te zien, ze waren goed bevriend met mijn eigen ouders maar het contact is helemaal verwaterd, ik pak een glossy en begin er in te lezen.

    Isabella Jennifer Jones
    'O, dat is balen voor je, maar gelukkig heeft Alice je er bij geholpen.' Jasmine draait zich weer om. Ik slik.
    'Jasmine? Waar ging het mis tussen ons? We waren altijd zo goed bevriend, waarom nu niet meer?' Ik voel tranen in mijn ogen branden. Ja, ik miste Alice, maar ik miste Jasmine net zo. We waren altijd goede vriendinnen geweest en nu... Nu was ook daar niks meer van over.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne