• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

    zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    NIEUWE TOPIC AANGEMAAKT! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135837&page=last#3711591

    b]Regels[/b]
    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 9:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik wacht op Quin98, maar is offline]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tyler

    Ik grijns, en kijk haar aan. 'Jouw haar zit ook goed hoor.' lach ik. Ik leg mijn armen in mijn nek en leun op mijn armen. 'Dus, wat verwacht je van die camping?'


    El Diablo.

    {Is er iemand waar ik naast kan gaan zitten??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    jasmine

    'Ik weet niet waar het is mis gegaan, ik denk dat het mis is gegaan waar het met ons allemaal is mis gegaan, maar ik ben mijn leven weer aan het oppakken en ik zou graag weer vriendinnen met je willen zijn' glimlach ik.

    Isabella Jennifer Jones
    Ze keek me glimlachend aan. Vroeg ze of we weer vriendinnen wilde zijn? Ja, dat vroeg ze! Ik glimlach.
    'Ja, natuurlijk. Ik ook!' Ik wierp een blik naar Ian. Die staarde afwezig naar buiten. Ik was blij dat het makkelijker ging dan verwacht. Nou ja... Met Jasmine dan. Ian praatte niet echt tegen me, Jayson zei ook niet echt te gek veel. Ik vraag me af of we ooit zo close zouden worden zoals we waren. Ik kijk weer naar Jasmine.
    'Hoe gaat het eigenlijk met je? Ik bedoel... Twee jaar niet gesproken te hebben scheelt veel. Hoe gaat het met je cheerleade en alles?' Afwachtend keek ik haar aan. Ja, ik vroeg het me echt af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Ben er weer:)]

    [ Ff zoeken naar je laatste reactie ^^]

    quin98 schreef:
    [ Ben er weer:)]

    {Yeah...}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    hayden

    'Gaat goed hoor, druk druk druk met cheerleaden enzo, mag bijna captain worden maar nog net niet omdat megan het is, dus dat is wel balen, maar ik train echt iedere dag, want ik wil goed in conditie blijven, en als de coach ziet dat ik me voor honderd procent inzet, zal dat vanzelf wel beloond worden denk'

    Mikan

    "Dus, wat verwacht je van de camping" vraagt hij.
    "Oh, niets bijzonders... Ik hoop alleen dat we niet in tenten hoeven te slapen! Ik heb een hekel aan tenten..."
    Ik kijk even rond. Ik zie dat bijna iedereen wel in gesprek is met iemand.
    Daar loopt Veronique, ik zie dat ze niet precies weet waar ze moet zitten, dus wenk ik haar.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Austin
    Ik zucht even. 'Ja ik ken het,zo ging het dus ook bij mij' Ik slikte even moeilijk. Alice,ik miste haar zo. Ik keek daarna weer naar hem. 'Ach,het is goed dat wel met ze alle naar de camping gaan,om haar te herdenken' ik vermeed een beetje expres haar naam,gewoon omdat ik dan weer een brok in mijn keel kreeg.

    LaCerise schreef:
    {Is er iemand waar ik naast kan gaan zitten??}


    Je kan wel in de buurt van Mikan komen zitten. Daar zitten de personages van CarrotCurls ook.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Tyler

    'Anders ik wel, in tenten gaat het verkeerd met mijn haar' grinnik ik. Ik hou gewoon van mijn ijdelheid.. Heb het ook altijd al gehad.. Ik kijk even naar Veronique, en glimlach wat.


    El Diablo.

    Jayson
    Ik keek even naar de andere die druk in gesprek waren. Ik haalde mijn schouders op en ging weer normaal zitten. Ik zou zo wel weer met ze praten,nu volgde ik het gesprek niet echt meer. Ik stroopte mijn mouw even op en keek naar de tatoeage op mijn arm. Een brok kwam in mijn keel en ik wende gauw mijn blik af.

    Isabella Jennifer Jones
    'Ja, dat gun ik je ook.Ik hoop dat er plekken zijn om te trainen voor je, maar wil je niet is een keer rust? Ik bedoel, altijd dat getrain... Word je er niet is een keer moe van? Ga je nog goed met Megan om?' Ik kijk om me heen op zoek naar Megan. Zij zal er ook wel zijn, ik kan haar alleen niet zo snel vinden. Ik werp weer een blik op Ian die ligt onderuit gezakt met zijn ogen dicht. Het vliegtuig komt met een schok tot stilstand. Dat betekend dat er zo flink gas gaat worden geven. Vlug check ik mijn riem en kijk Jasmine dan weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne