• De cover is gemaakt door Escritura





    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?


    Regels

    - Maximaal twee personages
    - Als je offtopic gaat en niet voor je personage schrijft dan {},[] of () gebruiken
    - Geen grof taalgebruik zoals scheldwoorden
    - Ruzie mag niet tenzij je dit hebt besproken met degene van wie het personage is, voor geweld geldt hetzelfde
    - Personages mogen op elkaar verliefd worden maar dit graag ook bespreken met degene van wie het andere personage is
    - Geen 16+
    - Sluit niemand buiten, iedereen mag mee doen
    - Kijk naar wat de andere schrijven zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
    - Minimaal vijf regels
    - Naamsveranderingen door geven
    - Afwezigheid op tijd melden


    Meisjes

    - Evelien Votlendi - Zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember

    Jongens

    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed

    Vrouw

    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - Half Swan Maiden,Half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly


    Provincies/Provinciën

    - Vroen ~ Provincie van de Mutaren
    - Farraige ~ Provincie van de Zeemeerminnen
    - Arlequine ~ Pronvincie van de Elfen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:10 ]


    Physics is awesome

    Sealena Lenore Moone

    Nog meer mensen, denk ik bij mezelf. Voorzichtig kijk ik tussen de groengele bladeren door. Ik loop tot aan de rand van het meer en ga zitten. Nog niemand heeft me opgemerkt. Tenminste, nog niet..

    {ja de toetsweek ging wel goed ik sta nu 2x een 5 dus ik ga waarschijnlijk gwn over :)}
    Dèan la Rosh
    ik keek caine schattend aan. 'Dèan', en glimlachte even.


    On wednesdays we wear black

    {Ik moet zo gaan slapen, moet morgen vroeg op want ik ga naar Walibi en ik moet om 6:15 wakker worden & uit mijn bed, kan me niet herinneren dat ik zo vroeg ben opgestaan ooit eens dus mijn excuses maar zodra ik thuis ben en er nog enigszins energie in me zit, dan ben ik hier te vinden}


    Physics is awesome

    Vanya

    Eenmaal thuis en Cecylé in bed gestopt plofte ik op mijn eigen bed neer.
    Mijn hand gleed naar de ketting en ik zuchtte, had Lysander echt alleen maar geld bij geschoten om het gedrag van Yvaine goed te praten?
    Ik rolde me om zodat ik op mijn ellebogen kon leunen terwijl ik één van mijn notitieboekjes kon pakken.
    bladzijde voor bladzijde dwarrelde om tot ik gevonden had waar ik naar op zoek was.
    de schetstekening die ik van Lysander had gemaakt.
    ,,Aan het dagdromen?"
    snel sloot ik mijn boekje weer en draaide me om zodat ik Ealinia in de ogen kon kijken. ,,zoiets." murmelde ik terug waardoor mijn beste vriendin moest lachen. ,,er is nog een feestje op het plein, kom je ook?"
    ik was diep in twijfels, moest ik wel gaan of niet.
    ,,wie komen er allemaal?" een beetje onzeker keek ik haar aan en zij rolde met haar ogen. ,,een heleboel, maar sowieso Lysander, Yvaine, Melody, Sidney, Kall, Efend en zelfs je broer komen."
    Ik keek naar mijn kleding en blijkbaar begreep Ealinia mijn dilemma.
    ,,kom, ik ga je zo verwennen dat ze straks allemaal kunnen zien hoe mooi en bijzonder je bent."


    Credendo Vides

    Hope Harkness

    'Nee, ik ga niet!' roep ik boos naar mijn moeder. 'Je moet,' verzucht ze. Ik draai me woedend om. 'Loop nou niet weg!' schreeuwt mijn moeder. Altijd als ik boos word loop ik weg. Ik laat de voordeur hard dichtklappen. De frisse avondlucht doet me goed, en laat me weer helder kunnen denken. Ik wou niet naar het stomme feestje van mijn moeders werk.
    Langzaam loop ik in de richting van het park. Opeens hoor ik gegiechel. 'Wie is daar?' vraag ik. Ik besef dat ik dat beter niet had kunnen zeggen. Weer hoor ik gegiechel. Het komt uit een bosje! Ik loop voorzichtig naar het bosje en steek mijn hoofd erin. Opeens krijg ik zo'n "je bent thuis" gevoel.
    Het was alsof de mensenwereld daar niet bestond, het was mijn wereld; Rodinia.


    {Dit is mijn eerste RPG dus sorry als het vreemd/dom/raar is :X}

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 16:59 ]


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."