• De cover is gemaakt door Escritura





    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?


    Regels

    - Maximaal twee personages
    - Als je offtopic gaat en niet voor je personage schrijft dan {},[] of () gebruiken
    - Geen grof taalgebruik zoals scheldwoorden
    - Ruzie mag niet tenzij je dit hebt besproken met degene van wie het personage is, voor geweld geldt hetzelfde
    - Personages mogen op elkaar verliefd worden maar dit graag ook bespreken met degene van wie het andere personage is
    - Geen 16+
    - Sluit niemand buiten, iedereen mag mee doen
    - Kijk naar wat de andere schrijven zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
    - Minimaal vijf regels
    - Naamsveranderingen door geven
    - Afwezigheid op tijd melden


    Meisjes

    - Evelien Votlendi - Zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember

    Jongens

    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed

    Vrouw

    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - Half Swan Maiden,Half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly


    Provincies/Provinciën

    - Vroen ~ Provincie van de Mutaren
    - Farraige ~ Provincie van de Zeemeerminnen
    - Arlequine ~ Pronvincie van de Elfen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:10 ]


    Physics is awesome

    Vanya


    ,,welkom thuis.”
    Zonder een woord te zeggen kwamen mijn ouders binnen en gingen elk zuchtend aan de tafel zitten met de vraag of ze een kop thee mochten, wat Mellon al snel voor ze geregeld had.
    Verder leken ze niet echt spraakzaam, Cecylé was al aan het slapen, dus ik had nu eindelijk tijd voor mezelf.
    De schemering was al ingevallen toen ik weer naar de boom toeliep en tussen vlinders en de vogels in ging zitten, die waarschijnlijk aan hun laatste zang van de dag waren begonnen.
    Ik pakte mijn boekje er weer bij en in plaats van te tekenen begon ik weer met een nieuw verhaaltje dat ik mijn zusje morgenavond kon vertellen voor het slapengaan.

    {@Eyes, sorry, maar ik snap het even niet, wie heb je gevonden?:X}


    Credendo Vides

    [Weet ik eigenlijk niet :'D. Ik vraag me af of de vleugels er altijd zijn of soms 'verdwijnen'.]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    {@Tesly & Rainbowshine, de vleugels zijn niet altijd zichtbaar, ze zijn niet altijd gespreid en kunnen als het ware worden ingeklapt, dat klinkt raar maar het is natuurlijk om de hele tijd met vleugels rond te lopen lijkt me, dat laatste geldde voor Rainbowshine}


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    {@Tesly & Rainbowshine, de vleugels zijn niet altijd zichtbaar, ze zijn niet altijd gespreid en kunnen als het ware worden ingeklapt, dat klinkt raar maar het is natuurlijk om de hele tijd met vleugels rond te lopen lijkt me, dat laatste geldde voor Rainbowshine}


    {Dankje! =D}

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:02 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    {@DreamerN, je personage in het rollentopic. Ik kon haar eerst niet vinden.}


    Physics is awesome

    Ira
    Ik lachte ongelovig, terwijl ik mijn pols wat heen en weer liet gaan, wat veel soepeler ging dan net. 'Dat is fantastisch!' Opgetogen keek ik haar aan, terwijl ik mijn jaloezie voor haar krachten probeerde te verbergen. 'Ik wou dat ik zoiets kon, geweldig!'
    Mijn ogen gleden over de eerste rijen huizen die we zagen, kleine, gezellige huisjes, de dwergen liepen de deuren naar binnen en buiten. Ik draaide me met een vragende blik naar haar om. 'Waar wil je heen?'
    [@Eyes Oh ja, dat kunnen we doen inderdaad. (:]


    Great minds think alike.

    Caroline Elaine Farley

    'Ik ben constant op zoek naar nieuwe, frisse, mooiere plekken. Een huis heb ik niet. Ik leef en slaap in de bomen. Ik kan u dus helaas geen onderdak bieden. Ik heb wel een voedselvoorraad. Als u op zoek bent naar een plek om te rusten?' Ze keek me vriendelijk aan. 'Rusten zeker weten. Ik was net bij een meertje gaan rusten , maar ben toen wat meer de bossen ingegaan,' Zei ik tegen haar. 'Al moet ik zeggen dat rond hangen in de bossen veel leuker is dan thuis zitten en niets doen. Zeker als er gevaar op de loer ligt,'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Denai

    "Waar wil je heen?", vroeg ze terwijl het dwergendorp binnen liepen. "Ik ga naar het plein, vlakbij het plein woont een dwerg die ik goed ken". Niet veel later waren we op het plein. Ondanks dat het rondom het plein en de huizen druk was, was er ook een soort spanning. Ik vroeg me af waarom.

    {Moet nog even een naam bedenken voor de dwerg, maar als jij een naam weet Unbroken die kunnen we ook die gebruiken. Ik denk er over om tegenwoordige tijd te gebruiken, verleden tijd is soms toch wel moeilijk}


    Physics is awesome

    Aimee

    "Je bent duidelijk het avontuurlijke type. En natuurlijk, kom maar met me mee". Ik loop voor haar uit en spring een lage tak op. In de stam zit hol, die een specht heeft achtergelaten toen ik hier net kwam.
    Ik draai me om naar Caroline en vraag haar wat ze wilt eten.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Caroline Elaine Farley

    Ik volgde haar, maar sprong zelf niet de tak op. Zo hoog springen kon ik ook weer niet. Ze draaide om en vroeg aan mij wat ik wilde eten. 'Bessen zijn goed,' Zei ik met een glimlach. Ik was niet zo kieskeurig met eten. Ik spreidde even mijn vleugels en ging op een paar hoge takken zitten. Het uitzicht daar was mooi. Ik keek even naar mijn vleugels. Ze waren wit, maar hadden een paars achtige gloed.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    {@Unbroken, misschien een naam als Thorur/Torur, Thur?}


    Physics is awesome

    Ira
    Ik volgde haar blindelings, ik was hier een hele tijd niet geweest en de huizen kwam me niet bekend voor, dit was vreemd gebied voor me. Toch leek het alsof er iets... anders was, iets was verandert in de tijd dat ik hier weg was. Ik fronste, en schudde kort mijn hoofd. Ik verbeeldde me vast wel weer wat.
    [Prima, kun je doen. (: maar ik gebruik persoonlijk liever de verleden tijd, ik schrijf daar altijd automatisch in. ^.^ + Misschien zit hier iets bij?]


    Great minds think alike.

    [Ik vind Thorur of Thur het leukst klinken. :D]


    Great minds think alike.

    Denai

    Ik kijk het plein rond. Dan zie ik Thorur staan en hij is zo te zien druk in gesprek met twee andere dwergen. Ik loop naar hem toe. Als ik vlak bij hem, kijkt hij op. Hij zegt nog iets tegen de andere twee dwergen dan komt hij onze kant op. "Denai, wat kan ik voor je doen?", "Je kan me vertellen wat er aan de hand is en of er nog nieuws is". "O, ja Thorur dit is Ira, Ira dit is Thorur", stel ik ze aan elkaar voor.

    {Ik heb op de site gekeken maar ik zag niet echt iets. Ik wissel soms tussen die twee tijden maar meestal vind ik tegenwoordige tijd makkelijker}


    Physics is awesome

    Aimee

    "Bessen is goed".
    Ze spreidde haar vleugels en ging op een hoge tak zitten.
    Ik pak wat bessen en zorg ervoor dat ik op dezelfde tak terecht kom en ik deel de bessen met haar.
    "Wat is je eindbestemming of heb je die niet?"


    Medb - Pronouced as [me-èv]