• De cover is gemaakt door Escritura





    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?


    Regels

    - Maximaal twee personages
    - Als je offtopic gaat en niet voor je personage schrijft dan {},[] of () gebruiken
    - Geen grof taalgebruik zoals scheldwoorden
    - Ruzie mag niet tenzij je dit hebt besproken met degene van wie het personage is, voor geweld geldt hetzelfde
    - Personages mogen op elkaar verliefd worden maar dit graag ook bespreken met degene van wie het andere personage is
    - Geen 16+
    - Sluit niemand buiten, iedereen mag mee doen
    - Kijk naar wat de andere schrijven zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
    - Minimaal vijf regels
    - Naamsveranderingen door geven
    - Afwezigheid op tijd melden


    Meisjes

    - Evelien Votlendi - Zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember

    Jongens

    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed

    Vrouw

    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - Half Swan Maiden,Half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly


    Provincies/Provinciën

    - Vroen ~ Provincie van de Mutaren
    - Farraige ~ Provincie van de Zeemeerminnen
    - Arlequine ~ Pronvincie van de Elfen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:10 ]


    Physics is awesome

    Dèan la Rosh
    'en jij hebt daar geen zin in?' schattend kijk ik haar aan.


    On wednesdays we wear black

    Evelien

    Ik kijk hem aan en slik. Liegen? Of de waarheid zeggen? Ik bijt hard op mijn lip. 'Nou ja... Eh... Misschien... Nu niet. Ik ben er denk ik gewoon nog niet klaar voor.' Het was een beetje de waarheid. 'Het zal mijn vrijheid afpakken. Mijn zusje kan doen wat ze wil en ik... Ik heb elke maand een bespreking, de meest verontrustende dingen worden mij verteld... Ik wil dat niet. Ik ben pas zestien!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {ik ben even mijn hond uitlaten''x tot zo}


    On wednesdays we wear black

    Sealena Lenore Moone

    Ik pluk wat aan de bladeren. Ik verveel me dood hier. Ik zit in de top van een boom en kijk uit over het grote bos. Zachtjes begin ik te zingen en spreid mijn vleugels uit. Ik vlieg een tijdje en land bij een paar rotsen. Op een plateau draai ik snel een paar rondjes op mijn tenen, met mijn armen in de lucht geheven. Ik voel me zo vrij voor nu.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 11:31 ]

    Ira
    Mijn ogen gleden over de winkels en cafés op het plein, en vragend keek ik de mensen achter me aan. 'Dus, waarheen? Waar kunnen we de reuzen vinden?'


    Great minds think alike.

    Denai

    "Dus, waarheen? Waar kunnen we de reuzen vinden?", "We moeten sowieso naar de grens van deze provincie, de andere grens want anders lopen we naar onze provincie", zeg ik terwijl ik Ira en mezelf aanwijs. We zullen minstens twee provincies moeten door lopen, dan zijn we bij de provincie van de reuzen. Maar ondanks dat de reuzen groot zijn, zijn ze ook moeilijk te vinden. Ze hebben een veel grotere provincie dan de andere wezens en wonen volgens mij het liefst in grotten.


    Physics is awesome

    -Someone wanna meet Sea? ^^-

    Vanya

    Met z’n drieën liepen we gestaag verder over de markt, met druk schreeuwende elfen die van alles en nog wat aanprezen, het één klonk nog wonderlijker dan het andere.
    ,,Vanya, moet je dit zien ! is dit niets voor jou?” Ealinia sleepte me dit keer mee naar een kraampje met kleding en sieraden en wees daarbij op een prachtige ketting die op een donkerblauw fluwelen kussentje lag, wat aangaf dat hij waarschijnlijk duurder was dan de rest.
    Het was een mooie ketting, wat zeg ik, prachtige ketting, misschien wel de mooiste ketting die ik ooit heb gezien.
    Het was een oude koperkleurige sleutel, met gouden vleugels aan de zijkant en een klokje in het midden en het leek wel een zilveren omkransing, ingelegd met felblauwe steentjes.
    ,,hoe duur is die?” vroeg Ealinia aan de koopman, die keek haar aan alsof ze gek was.
    ,,40 goudstukken en 3 zilverstukken.” Zijn zware stem galmde tot diep in mijn lichaam nog door.
    Over het algemeen viel de prijs lager dan verwacht, maar ik had maar 35 goudstukken bij me.


    Credendo Vides

    Ira
    Bijtend op mijn lip denk ik na, ik probeer me te bedenken uit welke richting we zijn gekomen. Oriëntatie is nooit mijn sterkste punt geweest.
    Na een tijdje herken ik een bloemenkraam, waar een oude vrouw met lange, grijze haren rode rozen verkoopt. Al snel ben ik er achter dat dit de richting is waar we uit zijn gekomen. Ik draai mijn lichaam 180 graden en kijk naar de lange, eindeloze vlakte die voor ons ligt; daar gaan we dan.


    Great minds think alike.

    Vanya


    ,,Ik schiet wel bij.”
    Mijn ogen werden groot.
    ,,dat is wel heel erg genereus van je broer.” Ealinia gaf haar broer Lysander een elleboog stoot terwijl hij een beetje schaapachtig de nodige goudstukken aan me overhandigde zodat ik die weer aan de markkoopman kon overhandigen in ruil voor de ketting.
    ,,zie het maar als een goedmaker voor het gedrag van Yvaine.”
    Waarom moest hij haar nou weer ten sprake stellen, zijn taak ligt niet bij de fouten van Yvaine goedpraten.
    ,,Hebben jullie dames honger?” hij maakte speels een buigingvoor ons en Cecylé begon als een gek te klappen en te springen. ,,Oh, oh, ikke !!”
    Allemaal lachend nam ik haar op mijn rug en al snel gingen we weer op pad om wat te eten te halen.
    Ealinia naast Lysander, Cecylé de zoetekauw op mijn rug en ik, met de prachtige ketting om mijn nek.

    {Mensen !! Laat deze RPG niet doodbloeden !!![/b]


    Credendo Vides

    {Was ik niet van plan maar ik heb het druk en moet mijn aandacht aan zoveel dingen besteden dat het lijkt alsof ik langzaam aan gek word, heb al twee nachten niet goed geslapen dus waarschijnlijk val ik morgen middag in slaap}


    Physics is awesome

    {Eyes = Occhi om verwarring te voor komen, ik heb dus mijn username veranderd}


    Physics is awesome

    Denai

    Ik volg Ira. We komen uit op een lange, eindeloze vlakte. Zonder te aarzelen loop ik door hoe sneller we hier weg zijn, hoe sneller we bij de reuzen zijn. En hoe sneller we bij de reuzen zijn, hoe sneller we waarschijnlijk Ymir kunnen redden. Hopelijk willen de reuzen met ons praten.

    {Sorry voor het lange weg blijven maar ik had echt druk met school en andere dingen maar nu zal ik weer vol op mee kunnen doen, als jullie tenminste nog door willen gaan}


    Physics is awesome

    Vanya


    Die avond zat ik samen met Ealinia op mijn kamer terwijl Mellon mijn zusje net in bed had gelegd.
    ,,vandaag was echt geweldig.” Opgewekt liet mijn beste vriendin zich naast me neer vallen op mijn pas opgemaakte bed.
    ,,ik weet het, gelukkig kwamen we Yvaine niet tegen.”
    Ealinia zuchtte. ,,je moet jezelf niet zo kleinerend opzetten, jij bent zoveel beter dan haar.”
    De woorden van mijn vriendinnen troostte me enig sinds.
    ,,ik wou dat er iets was in het leven waarin ik enorm uitblonk, iets waarmee ik Yvaine zo makkelijk van haar misplaatste voetstuk af kan trappen.
    Maar waar moest ik dat vinden?

    {Ik wil wel doorgaan ^^}


    Credendo Vides

    {Gelukkig, ik denk dat ze het hebben op gegeven}


    Physics is awesome