• De cover is gemaakt door Escritura





    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?


    Regels

    - Maximaal twee personages
    - Als je offtopic gaat en niet voor je personage schrijft dan {},[] of () gebruiken
    - Geen grof taalgebruik zoals scheldwoorden
    - Ruzie mag niet tenzij je dit hebt besproken met degene van wie het personage is, voor geweld geldt hetzelfde
    - Personages mogen op elkaar verliefd worden maar dit graag ook bespreken met degene van wie het andere personage is
    - Geen 16+
    - Sluit niemand buiten, iedereen mag mee doen
    - Kijk naar wat de andere schrijven zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
    - Minimaal vijf regels
    - Naamsveranderingen door geven
    - Afwezigheid op tijd melden


    Meisjes

    - Evelien Votlendi - Zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember

    Jongens

    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed

    Vrouw

    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - Half Swan Maiden,Half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly


    Provincies/Provinciën

    - Vroen ~ Provincie van de Mutaren
    - Farraige ~ Provincie van de Zeemeerminnen
    - Arlequine ~ Pronvincie van de Elfen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:10 ]


    Physics is awesome

    Sealena Lenore Moone

    Steeds sneller begin ik te ademen. Zijn hand heeft mijn pols bijna te pakken. Ik gil en ren zo hard al ik kan. Ik ben moe, wil stoppen maar het mag niet. Doorgaan moet ik. De afgrond nadert. Mijn hoofd draai ik een kwartslag en zie dat hij me bijna inhaalt. Uiteindelijk voel ik geen aarde meer onder mijn voeten en zweef ik boven het niets. Ik stort naar beneden en wil mijn vleugels uitslaan. Alleen werken ze niet meer. Zijn bulderende lach is nog steeds te horen terwijl ik alleen nog maar verder in het zwart val.

    Zo snel als ik kan open ik mijn ogen en ga ik rechtop zitten. 'Een droom, het was maar een droom..' Zeg ik tegen mezelf. De schaduwen om me heen lijken nu nog gevaarlijker dan ze al waren. Alles kraakt of piept. Ik slaak een gil en rol mezelf op tot een soort bolletje. Tranen glijden over mijn wangen. Zo huil ik mezelf weer in slaap.

    Dèan la Rosh engel
    'waarschijnlijk ga je het gewoon hartstikke goed doen' ik glimlachte oprecht naar haar,'en trouwens. Als het je teveel word kom je gewoon naar boven dan roep je mijn naam en dan kom ik er gelijk aan'. ik maak een soort superman beweging en val daarbij in het water, Proestend kom ik boven.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:04 ]


    On wednesdays we wear black

    Evelien

    Ik kijk hem lachend aan. 'Kan je nu nog wel vliegen? Aangezien je vleugels nu nat zijn lijkt mij.' Ik kijk hem lachend aan en steek mijn hand uit om hem uit het water te trekken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dèan la Rosh engel
    'agh man, ik laad ze wel drogen want nu voelt het alsof er 50 kilo aan mijn schouders hangt'. Ik klap mijn vleugels in en klim weer op de rots.


    On wednesdays we wear black

    Evelien

    Ik knik en kijk hem aan. 'Wat voor een dingen heb je al uitgehaald?' Ik kijk hem vragend aan en ergens ook wel nieuwsgierig. Waarom weet ik niet. Misschien omdat dit mijn eerste echte contact was met iemand van een ander soort wezen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dèan la Rosh engel
    ik kijk even glazig voor me uit,'gewoon dingen...'.Ik neem even een pauze en frunnik aan een touwtje van mn broek.'waar ik niet trots op ben'


    On wednesdays we wear black

    Evelien

    'O.' Ik zwijg en staar voor me uit. 'Sorry... Ik dacht... Sorry,' zucht ik. Ik kijk weg en bijt op mijn lip. Handige ik ook weer...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Denai

    Ik weet dat ze mijn gedrag niet begrijpen. Maar dit is mijn manier om ermee om te gaan. Ik stop gevoelens weg, ik stop emoties weg want ik kan er niks mee. Zoals mijn moeder zei, ik ben veels te snel volwassen geworden. Volgens mijn vader ben ik nog steeds niet officieel volwassen maar hij kijkt alleen maar naar mijn leeftijd.


    Physics is awesome

    Dèan la Rosh engel
    'hey,jij kan dat toch niet weten?'. Ik glimlach liefnaar haar.


    On wednesdays we wear black

    Evelien

    'Ja, maar toch... Ik ga met niemand anders om dan mijn volk. Het is gewoon... Anders om dan zo met jouw te praten, zeg maar.' Ik glimlach terug en kijk dan weer naar het water.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dèan la Rosh engel
    'heb je nog nooit met iemand anders gepraat?' ik keek haar verbaasd aan.'wow' mijn ogen werden groot.'Nouw,ik voel me vereerd' ik grinnikte.


    On wednesdays we wear black

    Evelien

    'Nee, niet echt gesproken. Meestal lied ik me niet zien, maar jij hebt me ontdekt,' grinnik ik. Ik glimlach en kijk Dean aan. 'Ja, je moet je vereerd voelen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dèan la Rosh
    'waarom lied je jezelf niet zien?' ik glimlach, toch wel gevleid door haar woorden.


    On wednesdays we wear black

    Evelien

    Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet niet. Er schijnt gevaar te dreigen en omdat ik toch al eigenwijs ben om tegen de regels in te gaan, laten ze me gaan, maar met een duidelijke mededeling dat ik moet oppassen. Aangezien demonen of dergelijke, mij misschien iets aanwillen doen. Ik weet het ook niet. Ik volg het gewoon op en zorg dat ik over twee jaar mijn ouders taak over kan nemen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sealena Lenore Moone
    Het lopen word steeds zwaarder en zwaarder. Ik ben maar een stuk terug gelopen, misschien kom ik een ander wezen tegen. De hele weg terug loop ik al te denken. Wat moet ik doen? Waar ben ik eigenlijk? Waar zijn mijn ouders eigenlijk? Zoveel vragen en geen antwoorden. Ik nader het meer en zie Evelien en Dèan nog steeds zitten. Gelukkig zien ze mij niet. Tenminste, dat hoop ik.