• De stelling van deze week luidt:
    Zangers en zangeressen kunnen tegenwoordig niet meer goed live zingen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    [bJuist, ze klinken de laatste tijd veel valser in het echt dan in een videoclipje, en ik wil der niet beschuldigen (geen haat) maar het valt me heel erg op bij Katy Perry. [/b]

    juist, ze klinken de laatste tijd veel valser in het echt dan in een videoclipje, en ik wil der niet beschuldigen (geen haat) maar het valt me heel erg op bij Katy Perry.

    Onjuist ,
    Het ligt aan de artiest zelf of ze het goed kunnen of niet.
    Maar ik vind opzich dat vele artiesten wel goed live kunnen zingen.


    “Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

    Juist en Onjuist.
    Meestal ligt het inderdaad aan de artist.
    P.S.: Katy Perry heeft goede liedjes maar heb je haar eens live horen zingen? Sorry maar daar pas ik toch voor.
    (Niet dat ik het beter kan, hoor ;p)

    Aria schreef:
    Dat ligt echt aan de artiest, Demi Lovato en Rita Ora bijvoorbeeld kunnen echt heel goed zingen live, maar als je dan weer naar Katy Perry of Selena Gomez kijkt, bijvoorbeeld. Dat is niet om aan te horen.

    Serieus je neemt de woorden uit mijn mond :)

    Er wordt veel met de de computer gestuurd, dus deels ben ik het er mee eens. Live klinkt het soms voor geen ene meter. Kijk naar BEP. Maar er zijn ook zangers en zangeressen die werkelijk goed kunnen zingen. Die hebben een stem waarvan je kippenvel krijg!

    Onjuist.

    Ligt gewoon aan de artiest.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    zingen doen ze ook niet meer zo vaak met al die dubstep... ;/

    Depends, maar dat ligt echt gewoon aan de artiest zelf.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Oneens.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    dat licht er aan wie, Taylor Swift kan bijvoorbeeld wel live zingen terwijl Selena Gomez best vals zingt


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    depends, dat ligt aan hun stem maar ook aan onze persoonlijke mening.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aria schreef:
    Dat ligt echt aan de artiest, Demi Lovato en Rita Ora bijvoorbeeld kunnen echt heel goed zingen live, maar als je dan weer naar Katy Perry of Selena Gomez kijkt, bijvoorbeeld. Dat is niet om aan te horen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Unbroken schreef:
    Onjuist, dat ligt aan de artiest.


    Life is all about having a good time.

    De mensen die hiermee bedoelt worden verdienen niet zanger of zangeres genoemd te worden... Live vallen er veel door de mand...