• De stelling van deze week luidt:
    Zangers en zangeressen kunnen tegenwoordig niet meer goed live zingen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Oneens,
    Het ligt aan de artiest, Mensen die ontdekt zijn door talentenshows kunnen van zichzelf zingen. Ik neem nu als voorbeeld Cher Lloyd & One Direction. Die zijn daardoor ontdekt en kunnen zingen.
    Mensen zoals Lady Gaga en LMFAO vind ik persoonlijk niet kunnen zingen. Die geven meer een act dan dat ze bezig zijn met zingen


    Let's start with infinity.

    Het ligt aan de artiest. Maar bij sommige artiesten heb je niet eens door dat ze playbacken, dan lijkt het net alsof ze live zingen. Dus daarom zeg ik: Het ligt niet aan de artiest, ik ben het niet echt eens met de stelling.


    Are you happy? Huh?

    Unbroken schreef:
    Onjuist, dat ligt aan de artiest.


    “Things never happen the same way twice.”

    Niet waar, het ligt er gewoon welke artiest. Katy perry bijvoorbeeld kan inderdaad niet live zingen, maar Kelly clarkson, birdy en nog een deel andere, kunnen dat wel, dus ik vind dat je niet iedereen over de zelfde kam mag scheren (;


    I am Dave! Yognaught and I have the balls, BAZINGA

    Dat ligt inderdaad aan de artiest. Sommigen kunnen het echt goed live maar anderen zingen dan vreselijk. Ik heb dan ook vaak meer respect voor musical acteurs, die zingen wel goed live (of ze playbacken maar ik ga eruit van niet ^^)


    They say I don't know when to give up

    Mee eens, er zijn maar een paar artiesten die echt goed live kunnen zingen. Bijvoorbeeld Avril Lavigne, als je dan naar Katy Perry live kijkt, dat klinkt voor geen meter. ;)

    Misschien ligt het wel aan de artiest, maar de meeste gebruiken autotune of playbacken zelfs of het klinkt gewoon niet. Live muziek van de meeste grote artiesten zijn gewoon slecht.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zover ik weet kunnen alleen Katy Perry en Maroon 5 echt totaal niet live zingen! En Selena Gomez denk ik ook niet...
    Maar voor de rest wel. Onjuist dus! x


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Aria schreef:
    Dat ligt echt aan de artiest, Demi Lovato en Rita Ora bijvoorbeeld kunnen echt heel goed zingen live, maar als je dan weer naar Katy Perry of Selena Gomez kijkt, bijvoorbeeld. Dat is niet om aan te horen.

    Katy Perry valt nog wel mee, maar Selena Gomez kan het inderdaad écht niet, zelfs niet mét autotune. (Op Who Says na.)


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    Ik ben kandidaat van The Voice, dus onjuist.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Kunnen ze wel!
    Het hangt ook wel een beetje van de artiest af, Katy perry kan echt niet live zingen, maar Cher Lloyd wel

    Onjuist, ik ben nu dit jaar naar Groezrock geweest en ik vond eigenlijk dat het daar aan het geluid lag op Inpericon dat je ARCHITECTS niet verstond maar live kunnen zingen konden ze wel. Natuurlijk zullen er wél zijn die live op niets trekken maar ik heb geen idee zo op het moment wie.


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Hangt af van de artiest.


    26 - 02 - '16

    Het ligt echt aan de artiest denk ik. Katy Perry zingt bijv knettervals, maar er zijn genoeg artiesten die wél zuiver zingen, als ze live zingen. En het ligt niet aan de 'tijd', want er zijn ook genoeg artiesten die ouder zijn die vals zingen.


    Be Your Own Anchor

    Ik ben het er deels mee eens, de meeste sterren tegenwoordig bewerken hun songs zo erg, dat het verschil met live en op een cd heel groot is. Soms kan dat inderdaad tegen vallen, maar dat wil niet zeggen dat ze niet goed live kunnen zingen!

    nog een tip : ga metal luisteren, dan vind je geen band die live niet kan zingen/ of slechter dan op cd, dit klinkt algemeen genomen veel en veel beter dan op cd


    wiskunde is creatief