• De stelling van deze week luidt:
    Zangers en zangeressen kunnen tegenwoordig niet meer goed live zingen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Tegenwoordig terug wel, maar ik snap niet hoe Katy Perry bekent is geworden. Ik heb op tv eens een concert gezien van haar, live. Dat was zo slecht. Fergie heb ik op tv ook is bezig gezien, trok ook op niks. Maar als je dan nu ziet, Adele of Jessie J. Die madammen kunnen er wat van. Rihanna, daar zeggen sommigen ook van dat ze slecht is. Dus ik vind dat de nieuwe artiesten, maar ook wel oudere artiesten, goed zijn live. Maar sommige begrijp ik niet hoe ze bekend zijn geworden.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ligt er aan wie het is...


    You can't touch music but music touch you

    Russia schreef:
    Verschilt per persoon, maar dat heeft niet zo zeer iets met deze eeuw te maken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Juist.
    Ik heb in geen tijden al een echt goede zanger(es) gezien, die ook in real fantastisch kan zingen en echt geboren is voor t podium. Je hebt nu heel veel van die disney sterren. Dat vind ik maar niks.
    Natuurlijk vind ik 1D super. Maar daar is ook niet iedereen t mee eens.

    Verschilt per zanger, ik heb Bruno Mars live gezien en dat is echt een hele sterke live. Maar ik geloof best dat er ook wat tussen zitten die niet zonder auto tune kunnen. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb niet veel ervaring, maar ik heb wel 's Rihanna live op tv horen zingen en godallerjezus wat is dat slecht. Maar het verschilt, Ed Sheeran is live heel goed. En Jessie J vind ik live nog beter dan op een clipje. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Onjuist! Ik ben pas naar een concert geweest, maar dat was echt heel goed. Beter dan op de cd's. Was Symphonica in Rosso met Nick en Simon. Die kunnen dus zeker live zingen(H)


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Ligt eraan.
    Sommige artiesten kunnen echt niet live zingen, zoals Will.I.Am & Katy Perry.
    Maar Lady Gaga & Demi Lovato & Ed Sheeran en zo, die kunnen prachtig zingen live. Je moet hun echt eens live horen zingen.
    En als een liedje ge-autotuned is betekent het niet meteen dat die artiest niet live kan zingen. Vaak is het wel zo, maar het autotune is bedoeld om een soort effect aan een liedje te geven. Vaak word het wel gebruikt zodat het lijkt alsof ze echt kunnen zingen. Dat is echt jammer.
    En het heeft niet te maken dat vroeger geen autotune was. Toen waren er ook zangers bekend terwijl ze helemaal niet konden zingen live.
    Alleen hebben mensen er nu altijd zo veel commentaar op.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 15:32 ]


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Onjuist, het ligt aan de artiest. Justin bieber, One direction en nog een paar andere echt heelgoed zingen live. Maar bijvoorbeeld Katy Perry vind ik echt niet om aan te horen.


    "Sometimes the wrong choices, leads us to the right places"

    Er zijn veel artiesten die dat wel kunnen, maar anderen echt niet, nee.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Onjuist,

    Het licht echt aan de artiest zelf, Katy Perry kan inderdaad live niet zo goed zingen maar One Direction kan dat zeker wel, ik ben naar een concert van hun geweest en als je zecht dat ze in het echt live slecht zijn dan heb je echt stront in je oren!

    Het komt vaker voor omdat de technologie van nu dat mogelijk maakt, maar niet alle zangers en zangeressen kunnen niet goed zingen. Er zitten nog steeds hele goede bij.


    The odds are néver in our favor.

    verschilt per persoon...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Parera schreef:
    (...)


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Oneens!
    Bill Kauliz kan super live goed zingen.

    Kijken we naar een Jan Smits ..., dan ben ik het met de stelling eens, dat is live echt geen gehoor.
    Anders ook niet hoor.

    Ojha .., Katy Perry kan idd niet live zingen!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:11 ]


    Life is full of fake people