• De stelling van deze week luidt:
    Zangers en zangeressen kunnen tegenwoordig niet meer goed live zingen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Oneens en eens...
    Zoals al heel vaak is genoemd; het ligt aan de artiest.


    ~Sterven Is Om Te Leven Uit Dromen~

    Half. Er zijn zeker nog mensen die live goed kunnen zingen, maar sommigen ook niet. Die willen gewoon beroemd zijn en laten daarom hun stem mixen.


    Food.

    Oneens/eens. Geen mening.
    Kan zijn, maar weet het niet. Natuurlijk, sommige mensen hebben een betere stem op CD omdat hun stem daar bewerkt is. Maar je kan ook een stem hebben die mooi is zoals ze is en niet hoeft bewerkt te worden.


    If it is meant to be, it will be !

    BlueRiver schreef:
    De 'fake' artistjes van disney enzo kunnen dat echt niet!

    Maar voor de rest oneens!


    Demi Lovato & Selena Gomez kunnen wel live zingen, hoor.


    don't lose your fight, kid.

    Russia schreef:
    Verschilt per persoon, maar dat heeft niet zo zeer iets met deze eeuw te maken.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Sommige artiesten zijn wel degelijk goed live. Maar ik heb ook wel eens mensen gehoord en toen dacht ik van 'hoe ben jij in godsnaam bekend geworden?'
    Dit gaat dus niet om iedereen, maar er zijn zeker concerten waar je echt niet naartoe moet gaan.


    A closed rose will never bloom, so open up your heart. <3

    Russia schreef:
    Verschilt per persoon, maar dat heeft niet zo zeer iets met deze eeuw te maken.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Een aantal (vooral pop) zangers en zangeressen zijn tegenwoordig behoorlijk slecht. En ja, er komen wel steeds meer van die rijkeluiskinderen die denken dat ze kunnen zingen en BAM, weer een faal-artiest erbij!


    You are beautiful, you are love.

    Hangt van de artiest af en daarom hebben ze playbacken uitgevonden ^^


    Reasons are no reasons. They're excuses...-VD, Elena

    Oneens, je mag niet iedereen over één kam scheren. Maar het is wel waar dat er meer en meer artiesten zijn die maar al te graag gebruik maken van autotune, en niet live kunnen zingen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Beetje mee eens ,
    Sommige kunnen het echt gewoon Niet

    Maar ben er ook mee Oneens,
    Vet veel mensen kunnen echt wel zingen!
    Ik bedoel Nicki Minaj kan ook gewoon rappen zonder dat ze haar stem sneller laten gaan;)

    Mijn meningg
    ~XXX~ S.


    Nobody's Wife, Perfect Life

    Onjuist: zoals zo vaak vermeld, ligt het idd aan de artiest. Artiesten als Katy Perry en 1D moeten het hebben van looks en effecten; de oudere (mijn mening: ook betere) bands vallen terug op goede klank en zang.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:35 ]


    Na regen komt zonneschijn.

    Eens, het is iets van tegenwoordig: waarom?

    tegenwoordig is er heel veel techniek bijgekomen, die je stem op cd mooi kan laten klinken, en geld speelt, je kan het ontkennen maar het is toch zo, in de muziekwereld steeds een grotere rol, als je maar genoeg geld heb, kan je populariteit kopen, echter zangtalent blijft altijd achterwege, dit is ook precies de reden waarom alle kleine talenten, die je in idols, x factor en the voice, niet groot worden, omdat ze het geld er niet aan willen besteden.
    helaas voor ons, zijn er daardoor alleen goede artiesten te vinden op kleinere schaal


    wiskunde is creatief

    Russia schreef:
    Verschilt per persoon, maar dat heeft niet zo zeer iets met deze eeuw te maken.


    -

    iWritePotter schreef:
    (...)

    Demi Lovato & Selena Gomez kunnen wel live zingen, hoor.


    Over Demi ben ik het helemaal eens.. maar begrijp me niet verkeerd ik ben al fan van Selena sinds princess protection program en wizards enz. maar ze is niet bepaald goed live.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.