• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    -

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Ja ja ja' lacht hij. 'Laat ik maar zeggen dat het me weer vrij weinig boeit. '
    Ik zucht geïrriteerd en zeg niks meer. Het heeft toch geen zin. Hij kan er alleen beter voor zorgen dat als ik weer kan bewegen hij niet in de buurt is.

    [Hoelang ben je verdoofd door zo'n pijltje?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ga ik één avond wat vroeger slapen: BAM 4 pagina's vol ;D
    En HurtedHeart? Jouw gave is echt awesome! Nu heb je lekker veel te beschrijven ^^ )

    Delphine Rose Parker

    'Natuurlijk. Is het hier op het eiland of in het water?' vraagt Jade me, en ik knik naar de zee.
    'We zullen een stuk moeten zwemmen als je dat niet erg vindt.' ik loop alweer terug de zee in en wanneer ik er tot mijn middel in sta, begint mijn staart terug te komen. Hij valt erg op als ik naar beneden kijk en ik heb altijd al gehouden van het blauwe dat langzaam verandert in het zilver. Ik draai me om naar Jade en glimlach.
    'Kom je?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    -Dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 8:55 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    (Sorry viel in slaap xd)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cameron

    Mijn gedachte draaide door. Mijn gevoel zei dat ik haar moet laten gaan. Dat dat de manier is dat ik opgevoed ben. Maar mijn hoofd blijft bij het gezocht van Jazzlyn. En zegt dat ik haar mee moet nemen. Il slik en probeer haar te negeren. Ik pak een spuit uit mijn zak en spuit haar ermee vol. Nu kan ze haar gave niet meer gebruiken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Wil er iemand naar Amory of Asante?]


    help

    [Heb ff alles gelezen, en ja. Mia eet ook mensen vlees & dierenvlees ;P + ze eet nog wel eens mee van een dooie mens die vermoord is door een ander of zo ;d]



    Mia Whitemore

    Ik werd bang om de dingen die ik zag en hoorde. 'Laat Mia gaan. Ze moord geen mensen uit,' zei Amare. Ik kon wel janken. Ik had gezien dat Amare zich groot hield en dan probeerde ze mij ook nog eens vrij te laten. Ik keek naar zo goed als het kon naar Amare. Al zag ik nog steeds niet zo heel veel door het ding dat tussen ons in zat.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 12:18 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jayden Jason Bright
    'Ieder meermens moord mensen. Er zijn geen vegatariers die dierenvlees eten dus je kunt me dingen proberen wijs te maken, maar dat lukt je toch niet. En het is niet de bedoeling om je nu te vermoorden.' Ik legde de nadruk op nu. Dat betekende namelijk niet dat het later niet zou gebeuren. Die Mia zou ik even met rust laten, maar aangezien ik niet wou dat ze met elkaar zouden praten haalde ik stenen weg aan de bovenkant zodat ik plexiglas tussen de twee kon doen waardoor er geen geluid meer door konen het doek liet ze alkaar niet meer zien. Zoete wraak voor Sarina. Ik had ze beide zien kijken. Ik vergat zulke gezichten niet zo maar ookal waren hun zelf toen ook og jonger. Zo'n gezicht vergat ik niet zomaar. Een gezicht die zag hoe mijn eigen zusje vermoord werd. Ik betwijfelde of ze mij nog herkende.

    [Weet ik :). Ik had hem de vorige keer ook toen ik deze RpG had gemaakt. Zo haal ik bijna altijd 3 of meer regels :)]
    Jade Skyler Grey
    Ik knik en loop achter haar aan het water in. Mijn staart veranderd weer in een zandkleurige kleur. Een beetje goud zelfs. Als lakens omringen ze mijn benen en ik zwem met haar mee naar beneden. Ik keek om me heen en zag sommige zeemeerminnen of mannen met een prooi naar beneden zwemmen. Arme stakkers. Die mensen hadden niets fout gedaan en ik kon het weten. Ze leefde nog. Sommige meermensen waren gewoon vreselijk. Een mens zo laten leiden. Breek dan in een keer de nek of maak hem bewusteloos zodat hij de pijn niet zal voelen. Het begon al kouder te worden en ik ril. 'Zijn we er bijna?' Vraag ik voorzichtig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Even voor de duidelijkheid. Bijna iedere meermin houd van het moorden. Dus nu afgezien van Mia en Jade Mia eet af en toe mensenvlees en Jade niet maar beide wel dierenvlees. De rest eet gewoon mensenvlees anders haakt het van de verhaallijn af. En btw Jagers weten niet af van het Veganisme voor meermensen hebben het nog nooit gezien en geloven het dus niet ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mia Whitemore

    'Ieder meermens moord mensen. Er zijn geen vegatariers die dierenvlees eten dus je kunt me dingen proberen wijs te maken, maar dat lukt je toch niet. En het is niet de bedoeling om je nu te vermoorden,' zei Jayden. Ik beetje hulpeloos naar Jayden. Wat was hij van plan? Hij liet mij met rust. Hij zette een soort glas tussen ons in. 'Denk jij dat wij dit willen?' vroeg ik opeens aan Jayden. 'De meesten willen het niets eens. Het woord ons aangeleerd. Het zit gewoon in ons, net zoals dat dieren moorden in die van jullie zit.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Delphine Sarah Parker

    Jade's benen veranderen in een goudkleurige staart, die erg goed bij mijn zilverkleurige staat. Ik grinnik er even om en zwem voor haar uit. Dieper en dieper, tot ik ook het temperatuurverschil duidelijk kan voelen.
    'Zijn we er bijna?' vraagt ze en ik knik. De bodem is niet ver meer.
    Hoe dieper we gaan, hoe kouder en donkerder het wordt. Ik ben het al gewend maar ik kan me voorstellen dat Jade er wel moeite mee heeft.
    Net zoals vanochtend zoek ik de ingang naar mijn grot, schuif de laag van zeewier weg en laat Jade het grote gat zien.
    'Na jou.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jayden Jason Bright
    Ik open de deur in het glas en stap Mia's ruimte in. Ik sloot hem weer nu was Amare even alleen. Ik keek haar aan. Ik herinnerde haar nog. Haar hoofd werd vastgehouden en ze was gedwongen om te kijken. Misschien.... Neee Jay. Nit intrappen. 'Natuurlijk. Wij doden ook dieren. Maar wij hebben miljoenen vegatariers. Wij slaan dagen over eij eten bij producten zoals Eieren appels aardappelen en nog meer. Wij doden de dieren snel terwijl jullie ons of laten verdrinken of martelencen ons in stukjes scheuren. Ons verleiden en onze dierbaren afpakken. Jullie geven ons een lege kist om afscheid aan te geven.' Ik grom boos, maar probeer me tegen tehouden net als de tranen. Mijn lieve Sarina.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade Skyler Grey
    Ze veschuift een rotsblok en ik zwem er in. Mijn ogen worden groot. 'Dit zijn mensenspullen.' Zeg ik zacht. Ik kijk gefasineerd om me heen. Ik zwem naar het keukengerei. 'Dit heken ik. Dit is een vork een mes een lepel. Een spatel een garde. En wat een prachtig doosje.' Zeg ik zacht. Mijn ogen stralen. 'Hoe kom je hier allemaal aan?' Vraag ik nieuwschierig terwijl ik naar de spiegel kijk. 'Dit past er misschien wel bij.' Zeg ik terwijl ik de mensenring van mijn vinger haar. Een prachtige gouden ring met kleine glimsteentjes. 'Waar moet deze?' Vraag ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mia Whitemore

    Met grote ogen keek ik naar Jayden. Wat ging hij doen? Ik luisterde naar de woorden die hij zei. 'I-ik.. Ons lichaam,' begon ik aarzelend. 'Ons lichaam heeft niet genoeg aan het eten die jij net opnoemde. Ons lichaam heeft vlees nodig. Het word bij ons ingeprent. Wij weten niet beter.' Ik keek eventjes omlaag. Ik wou naar mijn kettinkje grijpen, maar ik kon er niet bij. 'Ik heb mijn beste vriendinnetje moeten vermoorden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Delphine Rose Parker

    Met een simpele slag van haar staart zwemt Jade mijn wereldje in. Ik zie haar ogen langs alle verschillende dingen gaan en haar vingertoppen strelen zachtjes de kleine hebbedingetjes. Normaal zou ik niemand toelaten om de dingen aan te raken, maar bij haar heb ik een goed gevoel. Ik gebruik mijn gave om haar emoties aan te voelen, maar zie enkel bewondering en een vleugje vriendelijkheid. Ze laat me een ring zien.
    'Waar moet deze?' een beetje gegeneerd omdat niemand ooit deze dingen heeft gezien, pak ik het aan en leg het bij de andere gouden dingen.
    'Je staart past er mooi bij,' zeg ik zacht. Ik open het doosje dat ze daarstraks vast had en een leuk melodietje vult de grot. Er staan 2 porseleinen danseresjes in, die beiden pirouettes maken.
    'Is het niet prachtig?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien