• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday Overleden Eenhoornpoep
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WithDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Eenhoornpoep
    Naya -Dit personage is vrij-

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:50 ]


    ©1998

    [ Sorry ik kan me echt slecht concentreren vandaag. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Geeft niks! Ik heb een bak naast me om ik ben zo zenuwachtig dat ik moet overgeven, vanwege dat ik naar Justin Bieber ga ookal is het pas 13 April ;)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ik kan niet heel snel typen ik zit nu op mijn phone


    ©1998

    [ ahahh ik wou ook gaan..ben geen hele grote fan maar ik wil wel naar zijn concert. xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Kom we gaan verder]

    Beth

    Onderhand had ik aan de stem gehoord wie wie was en ik hield mijn mond. Ik was niet echt een meisje die veel zei. Altijd ben ik verlegen geweest. We gingen naar de eetkamer en ze leidden me zodat ik wist hoe ik moest lopen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    Ik lag op bed en deed alsof ik sliep. Jade stelt iedereen voor aan Beth. Ik ben enorm van haar onder de indruk. Dat ze blind is en zich dan nog zo gemakkelijk door de gangen verplaatst. Dat heb ik nog nooit eerder gezien. Ik denk terug aan alle blinde kinderen die ik in mijn bijzonder korte leventje ben tegengekomen maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n zelfstandig meisje heb gekend. Ik ben veranderd sinds Wednesday dood is. Ik praat bijna niet meer, eet bijna niet meer. En ik kan niet eens naar haar slang kijken zonder in te storten. Niet nog een! Was het enige dat ik kon denken op haar begrafenis. Niet nog een verlies, ik kan het niet... ik kan het echt niet meer... Sindsdien volg ik nog maar de helft van de lessen. De rest van mijn tijd lig ik huilend op bed. Slapen doe ik niet meer, als half vampier ben ik sowieso minder slaap nodig en ik kan de nachtmerries niet meer aan. De paar keer dat ik wel in slaap ben gevallen heb ik de hele zolder wakker geschreeuwd. En ik wil ze niet opzadelen met mijn pijn. Een tijdje geleden, toen wednesday nog, toen ze nog niet... weg was. Ik wilde het bijna vertellen. Ik wilde hun bijna de pijn bezorgen, het verdelen zodat ik het misschien minder zou voelen. Maar toen vertelde Jade over haar problemen en die zijn erger, veel erger. En ik kon het gewoon niet meer. Er lopen te veel kinderen met problemen rond hier. Niemand zou het me in dank afnemen als ik ook nog eens zo ben.

    (sorry dat ik gisteren niet geschreven heb. Had een groot gebrek aan inspiratie)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    De anderen zitten in nu in de eetzaal. Wat ik zo'n idiote naam voor een vertrek vind dat ik het van af nu maar de aula noem. Ik besluit maar even te kijken bij Clair. Ze zitten met haar rug tegen de muur op het bed. Ze maakt geen geluid maar de tranen rollen over haar wangen. Ik ga naast haar zitten en duw haar hoofd op mijn schouder. 'Stil, maar. Stil maar.' probeer ik haar te kalmeren, maar in de plaats van nog stiller te zijn dat ze al was begint ze ook nog even hevig te snikken. Ze probeert iets te zeggen tussen het snikken door, maar ze is onverstaanbaar. Zachtjes begin ik hey Jude van de Beatles voor haar te zingen. 'Huil maar lekker, uit wat je dwars zit.' Amare komt de kamer binnen lopen. Ze kijkt me aan. 'Ik moet alleen even een schoolboek pakken, ik ben zo weer weg.' Ik knik. Als Amare weer weg is stopt ze langzaam met huilen. 'Ik wil alles... ik wil alles vertellen, maar ik denk dat jullie me dan een.. een.' 'Een wat?' 'Een aanstelster vinden.' 'Hoe kom je daar nou bij?' 'Jouw problemen zijn veel erger....' 'Ach nee jo! Ik vind het al lang zo erg niet meer, soms is het wel lastig, maar ik kan er niet van wakker liggen.' 'Vertel het vanavond, als iedereen er is. Dan hoef je het niet zo vaak te vertellen. Kom ik help je.' 'Echt?'


    ©1998

    Ik doe heel ff geen haakjes. Ik moet verplicht mee naar de Efteling en ik hoop dat er wifi in de trein is.



    Beth

    Ik zat er maar wat stilletjes bij en at niks. Ik besloot maar bij het meisje Clair te kijken en liep soepel door de gangen. Toen ik aankwam, sprong ik op het bed. Ookal was ik blind, ik was slim. Ik hoorde dat Clair verdrietig was en fluisterde 'Dit zal helpen, dan ben je blij dat het niet gebeurd is' Ik raakte Clair aan en liet haar haar ergste nachtmerrie zien. Na een paar seconde zette ik mijn kracht uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    ik liep in mijn eentje door het donkere bos, het was donker en koud en om de een of andere reden droeg ik geen schoenen. Het enige dat ik droeg was een dus wit jurkje. Mijn haren waren zijde zacht en wapperden in de wind. Er kwam een wolf aan, een grote witte wolf. Met een schok besefte ik dat ik het zelf was. Ik liet mezelf leiden door de wolf, die er een beetje spookachtig uitzag ik het licht van de maan. We liepen uren door en mijn voeten begonnen pijn te doen. Maar ik kon niet stoppen, het was alsof de magie me meetrok. Uiteindelijk kwamen we uit op een grote open plek. Ik kende de plek, het was mijn plek. Mijn vriendinnen stonden er allemaal, net als de leraren, Athene, mijn moeder... Ik liep maar nietmand zag me, ik sprak maar niemand hoorde me. Het was alsof ik er niet echt bij was. Ik begon te huilen, er was toch niemand die mijn tranen zag. Waarom waren ze zo waakzaam? En toen schoot er iets naar voren, pijlsnel en niet te volgen. Ik schreeuwde, ze hadden het nog niet gezien, mij niet gehoord. Op het moment dat ze werden aangevallen. NEE Ik probeerde ze te redden, de mensen waarvan ik zo veel hield. Maar ik kon me niet bewegen. Ik bestond niet. Ik zag hoe Jade aan stukken werd gescheurd, hoe Sarah uit het niets in brand vloog. Hoe Beth onder water werd gedompeld en verdronk. Hoe maijn moeder doodgestoken werd. En toen was iedereen behalve ik dood. We hadden zo hard gewerkt en het had geen zin gehad. De vijanden van Athene hadden de slag gewonnen. Ik bestond niet... maar ik voelde wel. Alles kwijt

    Ik opende mijn ogen. Beth liet voorzichtig mijn schouder los. Pijn overspoelde me


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    'Wat ben je in godsnaam aan het doen!'roep ik naar Beth. 'Wat heb je met haar gedaan!' Clair rilt als een gek en ik duw haar nog steviger tegen mijn aan dan dat ik al deed. 'Ik weet zeker dat het helpt.' 'Dat wat helpt? Wat heb je gedaan!' 'Kalmeer een beeje.' zegt Beth die nog steeds rustig is. 'Ik heb haar haar ergste nachtmerrie laten zien.' 'Wwaaaattt! Je maakt het alleen maar erger! Wat heeft dit voor zin!?'


    ©1998

    Naya.
    Ik liep het schoolplein op gevolgd door mijn vosje, Fox. Ik sleepte mijn tassen achter mij aan, niet goed wetend wat ik nu wel of niet moest doen. Ik besloot maar eerst naar de eetzaal te gaan. Toen ik daar was, wiebelde ik wat ongemakkelijk op mijn voeten en begon te frunniken aan een parelketting.

    Beter zo? ^^

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 13:09 ]


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    Naya.
    Naya liep het schoolplein op gevolgd door haar vosje, Fox. Ze sleepte haar tassen achter haar aan, niet goed wetend wat ze nu of niet moest doen. Ze besloot maar eerst naar de eetzaal te gaan. Toen ze daar was, wiebelde Naya wat ongemakkelijk op haar voeten en begon te frunniken aan een parelketting.


    [Nou wil ik niet heel vervelend zijn, maar we schreven eigenlijk in IK vorm
    alsjeblieft niet boos worden (flower)]


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    [Nou wil ik niet heel vervelend zijn, maar we schreven eigenlijk in IK vorm
    alsjeblieft niet boos worden (flower)]


    | O, oké, ik vind het zo makkelijker maar ik pas het wel aan hoor. ^^ En ik word daar heus niet boos om. Ik ben geen monster hoor. (: |


    kindness is never a burden.

    clair

    rillend en huiverend klamp ik me aan Jade vast. Ze roept iets, maar ik ben te erg van streek om er iets van mee te krijgen. Ze klinkt boos. Haar geschreeuw doet pijn aan mijn oren, in mijn hart. 'Stop alsjeblieft' fluister ik


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    De anderen komen de kamer in lopen, bij zich hebben zij een meisje en een vos die ik nog nooit eerder op school op gezien. Clair is al weer een beetje gekalmeerd en Beth zit op haar bed een braille boek te lezen. 'Hallo!' zegt Sherina opgewekt. 'Who is dat?' en ik wijs naar het nieuwe meisje. 'Dat is Naya, half god.' Ik spring van m'n bed en stel mezelf voor. 'Ik ben Jade en dat zijn Clair en Beth. 'Leuk jullie te ontmoeten.' zegt Naya. Net of het zin heeft, Clair is Depri en Beth chagrijnig.


    ©1998