• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - xFreedom: Fay Nina Llyod
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Bisous: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Samhain: Alyssa Dawn Sinder Zegt 18

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Y0L0: Daan Thomas Davison
    - Chapters: Daniël Parels
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Daan Thomas Davison
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch - Daniël Parles
    4. Levitatie - Alyssa Dawn Sinder
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Fay Nina Llyod
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Alex Lilith Jackson

    Rollenstory

    Begin : Iedereen wordt wakker in zijn eigen cel, je bent opgesloten en zal de sleutel moeten vinden. Je breekt uit en gaat verder op zoek. Niemand weet hoe je er bent belandt. Maar iedereen denkt te weten waarom. [Niet de echte reden ]

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    (@xfreedom je bent achtergelaten met amy en hem Amare en Amory zijn erachter gekomen dat ze Zusjes zijn.')


    [Oh, dus mijn Amy is nu nog maar met één persoon?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Dit zit wel aangenaam,' lacht hij. 'Hier kan ik wel aan wennen.'
    Ik vernauw mijn ogen een beetje. 'Dat zou ik maar niet doen als ik jou was want het is eenmalig'. Ik buig me wat naar voren zodat mijn gezicht nu vlak boven die van hem hangt. 'Dus wen er maar niet aan'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Dat zou ik maar niet doen als ik jou was want het is eenmalig,' zei ze. Haar ogen had ze een stukje vernauwd en ze kwam dichterbij. 'Dus wen er maar niet aan,' zei ze. Ik lachte zachtjes. 'Te laat,' zei ik lichtelijk uitdagend. Ik kronkelde een beetje onder haar lichaam. 'Is er een mogelijkheid dat dit vaker gebeurd?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Te laat,' zegt hij uitdagend. Hij kronkelt een beetje heen en weer. 'Is er een mogelijkheid dat dit vaker gebeurd?'
    Ik schud gelijk mijn hoofd. 'Ik zal er maar niet op rekenen,' antwoord ik. 'En blijf eens stil liggen!' voeg ik er aan toe. Ik klem mijn benen steviger rond zijn middel en knijp lichtjes in zijn polsen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Uh, oke dan x'd]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Austin McCall

    'Ik zal er maar niet op rekenen en blijf eens stil liggen!' zei ze. Ik lachte zachtjes. Haar benen klemde ze steviger rond mijn middel en ze kneep ietsjes in mijn polsen. Expres kreunde ik zachtjes. Ik kronkelde wat meer met mijn lichaam. 'Dan moet ik er maar van genieten zo lang ik kan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Daniël Parles.
    Nog steeds leek het allemaal zo surrealistisch dat ik mezelf voor hield dat het een droom was, hoewel het allemaal te écht voelde voor een droom. Bovendien had ik in tijden al niet meer gedroomd, laat staan het bewust zijn van de droom. Maar goed, dit leek me het meest logisch, voor zover iets van deze situatie logisch was. Ik liep in een donkere gang waar maar geen einde aan leek te komen, met een gebroken stilte door wanhopige kreten van uit de duisternis, waar sloeg dit allemaal in hemelsnaam op? Alsof het een boek was, een spannende thriller waar aanstellerige lees-liefhebbers voor in de rij zouden staan.
    Af en toe overwoog ik het om terug te roepen naar de stemmen, maar wéér weerhield iets me. Kwam het van daar boven? Of hield mijn onbewustzijn me voor de gek? Waarom riep ik niet? Waarom ging het niet? Moest ik bang zijn? Moest ik mezelf voorbereiden op een zekere dood? Of was dit iets anders? Was dit geen straf voor mijn daden? Wat was dit? Wat was dit gotverdomme. De gedachte leken boven al het gekrijs uit te komen. Ik had wel eens gehoord van mensen die hun gedachte uit konden zetten, mensen die de helderste stilte die er was konden creëren. Zelf had ik het ook geprobeerd in een hopeloze bui, maar uiteindelijk werd alles alleen maar luidruchtiger door het denken aan hoe ik in hemels naam mijn gedachte uit kon zetten. Misschien was ik gewoon niet gemaakt voor dat soort bijzondere dingen. Misschien was ik er gewoon om het leven van onschuldige zielen wat spannender te maken. De harteloze sexverslaafde wie geen genade kende, gemaakt om anderen en zichzelf pijn te doen, gemaakt om zijn bloed te vergiftigen met alcohol en meer van dat soort zalige troep, gemaakt om alles te verpesten en uiteindelijk een eenzame dood te leiden. Misschien. Iets schoot over, als een schakelaar. Alsof ik gevangen werd door angst die al de hele tijd in de duistere gang gezweefd had. Zelfs zo bang dat de angst me deed schreeuwen om hulp. "Is daar iemand? Hoort iemand mij?"

    [Wie wilt Daniël meeten?]
    [Oh, mijn naam is trouwens verkeerd geschreven, er staat Parels bij jullie terwijl het Parles is, haha.]

    Alex Lilith Jackson
    Hij kreunt zachtjes maar volgens mij doet hij het expres.
    Hij beweegt weer wat heen en weer. 'Dan moet ik er maar van genieten zo lang ik kan.'
    'Stop verdomme gewoon eens bewegen,' sis ik. 'Zo moeilijk is dat toch niet of wel soms?' Jongens kunnen soms zo ontzettend hinderlijk zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@Chapters, van mij mag je wel naar Alex en Austin. Moet alleen wel over iets meer dan een halfuurtje weg]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Stop verdomme gewoon eens bewegen,' siste ze. Ik begon weer eventjes te lachen. 'Zo moeilijk is dat toch niet of wel soms?' vroeg ze. Zo goed als ik kon haalde ik mijn schouders op. 'Het is zo moeilijk!' jammerde ik expres met een lachje. 'Leer het mij.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ook, dus dat komt mooi uit, zijn jullie niet bezig ... ?]

    [En anders mag je naar Amy toe, ik heb niks te doen met haar.. Ik heb ook geen flauw idee waar ze is]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dan doe ik dat wel! Kan je haar laten reageren op mijn geroep?]

    [Waar gaat Daniël nu heen dan xd?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Amy, waar dat ook mag zijn haha.]