• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    Rollen:

    Mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!





    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Mensen, ik ben awesome


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Mijn topics.

    Yay, Savster, je bent echt awesome ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Mijn topics.

    Yay, Savster, je bent echt awesome ;D]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lol Savster, we hebben even veel aantal posts xD

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 22:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn topics.]


    The truth may be orange!

    [Ik moet gaan slapen. Baai guys <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (OMFG, so awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


    Jasper:

    "Dank je, ik vind het leuk om voor je te zingen." Zei ik gemeend en wachtte even op het volgende liedje. Als dat stomme ding nu eens opschoot.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik moet ook gaan slapen... Byee allemaal! En slaaplekker, nu of straks (:]


    The truth may be orange!

    [mijn topics]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jane
    'Hee, we zijn net getrouwd, nu moet je lief doen tegen me,' zegt hij nadat hij in de lach is geschoten. 'Zie ik er niet geweldig uit?' zeg ik overdreven. Ik draai met mijn armen in de lucht een rondje. 'Waar is de taart, van trouwen krijg je honger.' Ik speur de omgeving al af op zoek naar een taart.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 9:26 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Zie ik er niet geweldig uit?' vraagt ze terwijl ze een rondje draait met haar armen in de lucht.
    'Altijd,' grijns ik.
    'Waar is de taart, van trouwen krijg je honger.' Ze kijkt rond en ik zoek ook een taart, maar ik zie 'm nergens.
    'Jij denkt ook alleen maar aan eten,' zeg ik en ik geef haar een plagerig duwtje.


    The truth may be orange!

    Jane
    Beledigd kijk ik hem aan. 'Ik heb niet voor niets die taart van het dorp helemaal hierheen gedragen hoor.' Ik ga in het middan van de dansvloer op de grond zitten en trek de veel te hoge hakken uit. 'Hierop kan geen mens normaal dansen.' De hakken gooi ik een paar meter opzij en strek mijn armen uit naar Finn. 'Finnie, help je me opstaan?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    Tot mijn grote verbazing gaat Jane midden op de dansvloer zitten en begint ze haar hakken uit te trekken. 'Hierop kan geen mens normaal dansen.' Ze gooit de hakken opzij en strekt haar armen naar meuit. 'Finnie, help je me opstaan?'
    'Janie, ik ben nu je echtgenoot, niet je persoonlijke slaaf,' zeg ik quasi-afkeurend, maar ik help haar toch opstaan. 'Kom, laten we nu wat dansen. Straks zal je wel taart krijgen.'


    The truth may be orange!

    Jacky
    Ik lach lief naar Jasper,' Dat mag je dan wel vaker om me doen.' en ik pak zijn hand beet en druk een kusje op zijn lippen. 'Weet je, je bent heel lief.' en ik druk nog een kusje op zijn lippen. Dan hoor ik Jane over taart praten.
    'Jane, de taart staat om de hoek klaar, op een rolkarretje. Zodat je hem niet hoeft te tillen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tiffany
    'Kom, laten we nu wat dansen. Straks zal je wel taart krijgen,' zegt hij. Ik klop mijn jurk af als ik opsta. 'Ik heb wel leukere dingen om te doen dan dansen,' glimlach ik. Net zoals eerder vandaag sla ik mijn armen op zijn nek en leun naar voren om een kus op zijn lippen te drukken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Jane, niet Tiffany ;D]

    Finn
    'Ik heb wel leukere dingen om te doen dan dansen,' glimlacht ze. Ze slaat haar armen om mijn nek en leunt naar voren om een kus op mijn lippen te drukken. Ik leg mijn handen op haar onderrug en kus haar terug. Het puntje van mijn tong laat ik tussen haar lippen glijden. Na een tijdje trek ik mijn hoofd terug. 'Dus we zijn nu officieel getrouwd?' met een brede lach kijk ik haar aan.

    [Nu ga ik picknicken met wat vrienden (: vanavond ben ik er waarschijnlijk weer!]


    The truth may be orange!