• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    Rollen:

    Mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!





    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Mensen, ik ben awesome


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik wil best reageren maar Felicia is een beetje forever alone op de bruiloft]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Girlies, ik kom even zeggen dat ik vanavond niet online kan komen. Dus, als er iemand online is nu, go and talk to Finnie!]


    The truth may be orange!

    [Savster, I need you (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Ach, ik kan het wel aan, geloof ik,' grijnst hij en trekt me naar hem toe. Niet dat ik dat erg vind, het is alleen maar leuk om dicht bij hem te staan. Als hij me nog een kus geeft is het alleen maar leuker. 'Maar je kan niet ontkennen dat ik ook best goed ben, toch een welverdiende tweede plaats?' Ik doe net alsof ik heel hard nadenk, terwijl het antwoord heel duidelijk is. Natuurlijk verdient hij een tweede plaats, zelfs een eerste plaats. Maar het blijft leuker om mezelf beter te vinden. 'Misschien,' plaag ik hem. 'Maar je moet veel oefenen om op deze plaats te blijven. Ik bied me aan als oefenmens.'

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 17:19 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Wanneer Jasper niet antwoordt zeg ik: 'Ik spreek je er later over lief.' en ik druk een kus op zijn lippen. Dan loop ik naar Austin, en zeg: 'Jij hebt de muziek toch?' vraag ik met een glimlach aan hem. 'Laten we dan maar de show stelen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik begon te grijnsen en deed mijn jas uit. Ik zette mijn pet op, wisselde mijn schoenen voor zwarte sneakers en nam de boxen met mijn iPhone in. Ik zette de muziek op, op de luidste stand en knikte naar Jacky.

    Jacky
    Ik zag dat Austin naar me knikte, ik schopte snel mijn schoenen uit. En dan zeg ik nog vlug tegen Jne en Finn,' dit hebben we voor jullie ingestudeerd, have fun watching.' en dan begin ik met dansen. Ik was blij dat ik een topje en broekje onder me jurkje aan had gedaan. Dat was niet te zien vanaf de buitenkant, maar waarschijnlijk wel als Austin en ik een 360 gingen doen. Het ging goed en dan wacht ik tot het moment dat Austin erbij komt in de dans.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Nu de move. Hoehow. Ik ging achter haar staan en begon aan de move. Hij was echt nog cool. Hij ging ook heel goed.

    Jacky
    Onze moves gingen geweldig, en vooral de move die Austin en ik samen deden. Alles ging perfect, nog wel beter dan bij het oefenen vanmiddag. En toen we klaar waren sloeg ik een arm om Austin's nek. 'Wauw, dat ging goed. En ik geef toe, zonder jou had dit niet gelukt.' en dan laat ik mijn arm weer zakken. 'En Jane, wat vond je ervan?' en ik glimlach naar haar. Ze staat nog steeds bij Finn. Ze zijn leuk samen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Wat zijn jullie 'moves' eigenlijk?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Geen flauw idee :Y) maaaarrr, het samen dan stukje heb ik uit Step up 2. Van 3.40 tot 4.09 ^^ het heeft totaal niets met die bruiloft te maken. Maar ik vond het er gaaf uitzien :Y)]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:12 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    Plagerig kijkt Jane me aan. 'Misschien, ' zegt ze,'Maar je moet veel oefenen om op die tweede plaats te blijven. Ik bied me aan als oefenmens.' Even moet ik lachen en dan trek ik haar weer naar me toe.
    'Laten we daar dan meteen werk van maken,' zeg ik alvorens mijn lippen op de hare te drukken. Onze kus werd verbroken door Austin en Jacky, die luide muziek opzetten.
    'Dit hebben we voor jullie ingestudeerd, have fun watching!', roept Jacky terwijl ze haar schoenen uitschopt. Ze doen een soort van dans samen, met een aantal geweldige moves.
    'En Jane, wat vond je ervan?' glimlacht Jacky wanneer ze klaar zijn. Ik kijk nieuwsgierig naar Jane, benieuwd of zij het ook zo geweldig vond.


    The truth may be orange!

    [Hé, jullie zijn allemaal online! Verlos me uit mijn eenzaamheid (:]


    The truth may be orange!

    [Surry (: Jane wilde niet antwoorden voordat jij. Geantwoord had :Y) en nu is ze niet online -.-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Piazon schreef:
    [Hé, jullie zijn allemaal online! Verlos me uit mijn eenzaamheid (:]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.