• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    Rollen:

    Mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!





    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Mensen, ik ben awesome


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Felies, bespring Aussie gewoon :Y) hahahah ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahahaha, nee zo is ze dan ook weer niet, ze wacht liever af. =)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ze kan wel naar hem toe gaan om te zeggen dat ze het goed vond.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia
    Ik stond op en liep naar Austin die net zijn optreden met Jane had gedaan. 'Austin!' riep ik verbaasd, 'Ik wist niet dat je zo goed kon dansen! Echt supergoed.' zei ik toen ik hem trots aankeek en een kusje op zijn wang drukte. Ik was echt trots op hem en Jacky.

    [Uupsss, that's what i meant.]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:15 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ehmm... Felies/Amy schat, zijn optreden was met Jacky :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Laten we daar dan meteen werk van maken,' zegt hij en drukt weer zijn lippen op die van mij. We moesten helaas stoppen toen luide muziek klonk. Jacky en Austin voerden een geweldige dans op. 'En Jane, wat vond je ervan?' glimlacht Jacky als ze klaar zijn. 'Het was awesome,' lach ik enthousiast. 'Als ik deze jurk niet aanhad had ik meegedaan.' Niet dat ik daar goed genoeg voor was. 'Maar Finn heeft oefening nodig.' Grijnzend kijk ik hem aan. Dit wordt nog wel een keer hervat.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'Daar ben ik blij om, dat je het awesome vond.' zeg ik tegen Jane.'En ik zag trouwens dat jullie al lekker wat taart hebben gegeten.' en ik loop naar de taart. 'Nog meer iemand taart? Anders eet ik hem helemaal alleen op hoor.' en ik lach even.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Als ik deze jurk niet aanhad, had ik meegedaan,' zegt Jane tegen Jacky. Lachend trek ik mijn wenkbrauwen op.
    'Jij, dansen?' Ik zet een brede grijns op, maar ze pakt me meteen terug.
    'Finn heeft oefening nodig.' Ze kijkt me grijnzend aan en ik kan alleen maar denken hoe graag ik dat zoenen nog wat met haar zou oefenen.
    'Ik zag trouwens dat jullie al lekker wat taart hebben gegeten,' zegt Jacky. Waar moet ik lachen.
    'Jane eet geen taart, Jane smeert taart liever uit over andere mensen,' zeg ik terwijl ik mijn armen om haar heen sla.


    The truth may be orange!

    [Dudes, het is hier dood en jullie zijn allemaal online! Laten we dit topic nog wat volspammen, ik verveel me ;p]


    The truth may be orange!

    Jacky
    Ik lach om wat Fiin zeg, 'Thsjaa, dat is ook een manier hè?' en ik pak voor mezelf wat taart. Ik neem er een hap van en zeg, 'Deze taart, verrukkelijk!' en ik neem er nog een hap van. En nog een en nog een. Ik eet altijd snel, de taart was al weer op.
    'Jane, ik leen Finn even van je,' en ik pak Finn zijn hand en trek hem mee naar de dansvloer. 'Je krijgt hem later terug. Heelhuids.' en dan begin ik gewoon een beetje te dansen. Simpele danspassen, niet ingewikkeld. 'He Finn, was je blij dat ik ringen had voor je?' vraag ik grijnzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'He Finn, was je blij dat ik ringen had voor je?' vraagt Jacky grijnzend onder het dansen. Ik kijk haar lachend aan.
    'Natuurlijk, ik was ze helemaal vergeten,' beken ik met rode wangen. 'Ach, kunnen we het op de stress steken en er ons geheimpje van maken?' vraag ik dan. Ik neem Jacky bij haar middel vast en begin met haar te dansen, al gaat dat een stuk moeizamer en minder goed dan bij haar.


    The truth may be orange!

    Jacky
    'Natuurlijk, ik was ze helemaal vergeten,' bekent Finn, met rode wangen. En ik moet er een beetje om lachen. 'Ach, kunnen we het op de stress steken en er ons geheimpje van maken?' vraagt Finn, en ik glimlach naar hem. Finn pakt me bij mijn middel en hij begint met mij te dansen. En ik moet er meer om lachen. Ik dans zo verder. 'Tuurlijk Finnie, is goed. Niemand, en vooral Jane niet, komt het te weten.' lach ik. 'Vindt je ze trouwens wel goed?' vraag ik aan hem. En ik dans verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Tuurlijk Finnie, is goed. Niemand, en vooral Jane niet, komt het te weten,' lacht ze. 'Vind je ze trouwens wel goed,' vraagt ze me terwijl ze verder danst.
    'Ofcourse! Bedankt Jacky, dat je er aan dacht. Ik vind ze echt erg leuk en ik denk dat Jane daar ook zo over denkt.' Terwijl ik de woorden uitspreek, kan ik het niet laten een lange blik op Jane te werpen, die een groot stuk taart naar binnen werkt. Ik moet glimlachen en Jacky volgt mijn blik.


    The truth may be orange!

    Jacky
    Ik volg Finn's blij, en Jane staat taart naar binnen te werken. Dan komt er een rustiger nummer, ik kijk even naar Finn, en leg gewoon mijn armen om zijn nek, met afstand tussen ons, dat wel. 'Ik ben blij dat de ringen goed zijn,' glimlach ik naar Finn. 'Ik wist niet zeker of je eraan zou denken dus had ik ze maar voor de zekerheid gekocht.' en ik kijk even naar zijn hand waar de ring aan zit. 'Looks good,' lach ik. En ik kijk naar mijn eigen ringloze hand. 'Die krijg ik waarschijnlijk nog lang niet,' lach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Ik ben blij dat de ringen goed zijn,' glimlacht Jacky terwijl we dansen op een langzamer nummer. 'Ik wist niet zeker of je eraan zou denken, dus had ik ze maar voor de zekerheid gekocht.' Ze werpt even een blik op mijn hand waar de ring zit. 'Looks good!' lacht ze. Ik moet ook lachen.
    'Je hebt een geweldige smaak in ringen, Jacky,' zeg ik terwijl ik mijn arm om haar middel iets verleg.
    'Die krijg ik waarschijnlijk nog lang niet,' lacht ze, doelend op de ring. Ik kijk haar grijnzend aan.
    'Wil je zo graag met Jasper trouwen dan?' Ik ben wel benieuwd naar haar antwoord. 'Ik vind jullie alvast erg schattig samen, dus mijn toestemming heb je.'


    The truth may be orange!