• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    Rollen:

    Mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!





    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Mensen, ik ben awesome


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik ben echt geweldig bezig..]

    JANE
    Ik voel dat Finn zijn handen op mijn onderrug legt en me terugkust. 'Dus we zijn nu officieel getrouwd?' vraagt hij met een grote lach. 'Ligt eraan wat jij officeel noemt. Mijn vader zou je persoonlijk vermoorden als hij erachter kwam dat we zelfs al een nepbruiloft hebben georganiseerd,' lach ik.

    [veeel plezier! ]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 11:13 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik ga vandaag niet veel aanwezig zijn want ik ben geslaagd voor mijn havo en vanavond gaan we dat vieren :D]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Supergefelicoteeeerrrddd! Ik heb mijn AK cijfer terug en het is nu zeker dat ik over ga :3 en ik ben zo blij ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Gefeliciteeeeerd! Ik ben ook over, naar mijn laatste jaar middelbare school, hoera! Morgen krijg ik rapport en weet ik mijn precieze punten (: veel plezier met vieren!]

    Finn
    'Ligt eraan wat jij officieel noemt. Mijn vader zou je persoonlijk vermoorden als hij erachter kwam dat we zelfs al een nepbruiloft hebben georganiseerd,' zegt ze lachend.
    'Zou je vader mij leuk vinden?' vraag ik wat onzeker, nog steeds met mijn armen om haar heen. 'Ik bedoel... als hij zelfs overweegt me te vermoorden.'


    The truth may be orange!

    Jane
    'Zou je vader mij leuk vinden. Ik bedoel... als hij zelfs overweegt me te vermoorden.' Het is schattig dat hij onzeker is, dat zag je gewoon aan hem. 'Het ligt niet aan jou, dat zou hij bij elke jongen doen die in mijn omgeving komt,' grinnik ik. Het is een feit dat mijn vader te bezorgt is, irritant gewoon.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Het ligt niet aan jou, dat zou hij bij elke jongen doen die in mijn omgeving komt,' grinnikt ze.
    'Ook bij mij?' vraag ik onschuldig. 'Ik ben toch zo'n lieve jongen.' Lachend druk ik mijn lippen nog even op de hare.


    The truth may be orange!

    Jacky
    Ik kijk Jasper aan, hij ziet er wachtend uit. En ik heb geen idee waarop hij wacht.
    'Is er soms nog iets?' vraag ik aan Jasper, en ik kijk hem aan met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Fuck you jaim, fuck you....)

    Jasper:

    Ik schud even mijn hoofd, maar zeg dan toch: "Ja, ik moetje iets vragen....." Ik begon een beetje aarzelend, ach ik kon ook een heel lulverhaal opgaan hangen. "Heb je geen heimwee?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Hahahha, lekker puh Savster :P]

    Jacky
    Ik had die vraag niet zo zeer zien aankomen. Ik dacht even na.
    'Soms dan heb ik wel heimwee, maar dat schud ik dan van me af,' begin ik. Ik aarzel even. 'Want dan herinner ik mezelf eraan dat ik nu hier ben. Dus gewoon plezie moet maken.' en ik kijk Jasper aan, hij is zo knap in dat pak. 'Heb jij soms heimwee?' vraag ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Ook bij mij? Ik ben toch zo'n lieve jongen?' Hij geeft me nog een kus. 'Als je dat blijft doen kan ik toch geen antwoord geven?' zeg ik nadat ik wat naar achter had geleund. 'Maar goed, je zult wel vragen krijgen zoals: Wat doet je vader voor werk en wat voor een opleiding doe je. Als die vragen positief zijn, kan hij nog wel eens een uitzondering maken.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Als je dat blijft doen kan ik toch geen antwoord geven?' zegt ze wanneer ze weer naar achter leunt. Ik zet een pruillipje op.
    'Maar ik vind het zo leuk!'
    'Maar goed, je zult wel vragen krijgen als: Wat doet je vader voor werk en wat voor opleiding doe je. Als die vragen positief zijn, kan hij nog wel eens een uitzondering maken.' Ik glimlach.
    'En wanneer was je van plan me voor te stellen?'


    The truth may be orange!

    Jane
    'En wanneer was je van plan me voor te stellen?' glimlacht hij. Ik begin ook te glimlachen.
    'Dude, ik wil eerst nog wat tijd met je doorbrengen voordat je dood bent. Je weet maar nooit in wat voor bui m'n vader is,' grinnik ik. 'Maar nu wil ik taart.'
    Ik trek hem mee naar de plek die Jacky had aangegeven en pak er met mijn hand een stuk uit die ik uitsmeer op Finnie zijn gezicht.
    'Nu ben je al helemaal lekker,' lach ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Dude, ik wil eerst nog wat tijd met je doorbrengen voor je dood bent. Je weet maar nooit in wat voor bui m'n vader is,' grinnikt ze.
    'Gelukkig maar, ik voel er weinig voor om nu al dood te gaan,' zeg ik lachend.
    'Maar nu wil ik taart.' Ze trekt me mee en hoofdschuddend volg ik haar naar de plek waar de taart staat. Ze neemt een stuk en tot mijn grote verbazing smeert ze het in mijn gezicht uit. 'Nu ben je helemaal lekker,' lacht ze. Ik ga even met mijn vinger over mijn wang en stop hem dan in mijn mond.
    'Wat een geweldige taart!', zeg ik smakkend. 'Wil je proeven?' vraag ik en ik houd mijn gezicht voor het hare.


    The truth may be orange!

    Jane
    Hij gaat met zijn vinger over zijn wang en stopt die dan in zijn mond. 'Wat een geweldige taart! Wil je proeven?' Hij houd zijn gezicht voor die van mij. Ik sla mijn armen over hem heen en ga op mijn tenen staan. Zonder de hakken kom ik anders niet bij zijn gezicht. Dan geef ik allemaal kusjes op de wang waar hij niet met zijn vinger over is gegaan. Mijn gezicht zit nu ook onder de taart. Als ik klaar ben met zijn wang ga ik weer normaal staan. 'Je hebt gelijk, ik ben super in het uitkiezen van geweldige taarten.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    Wanneer ze de taart van mijn gezicht heeft afgehaald, althans bijna, gaat ze weer normaal staan. 'Je hebt gelijk, ik ben super in het uitkiezen van geweldige taarten.' Ik geef haar een plagerige duw en neem dan zelf ook een stuk taart, dat ik na één grote hap in haar gezicht duw.
    'Nu ben jij ook vies,' zeg ik lachend. Ik neem haar in mijn armen en trek haar gezicht naar me toe om de taart van haar wang te eten. 'Zo is hij alleen maar lekkerder,' zeg ik tussen de happen door.


    The truth may be orange!