• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    Rollen:

    Mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!





    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Mensen, ik ben awesome


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    Ik had natuurlijk kunnen verwachten dat ik ook taart op mijn gezicht zou krijgen. 'Nu ben jij ook vies,' lacht hij. Hij neemt me in mijn armen en trekt me naar hem toe. 'Zo is hij alleen maar lekkerder,' zegt hij en gaat weer verder met het eten. 'Ik maak alles lekkerder Finnie.' Ik geef een kusje op zijn neus zodat die ook taartvrij is. 'Ben ik niet super in het schoonmaken van je gezicht?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finnie
    'Ik maak alles lekkerder, Finnie,' zegt ze waarna ze een kusje op mijn neus geeft. 'Ben ik niet super in het schoonmaken van je gezicht?'
    'Je bent zo goed dat ik vrijwillig met taart op mijn hoofd zou rondlopen,' zeg ik lachend. 'Maar ik vind mezelf er ook best goed in, wat vind jij?' zeg ik terwijl ik nog wat taart in mijn mond prop.


    The truth may be orange!

    Jane
    'Je bent zo goed dat ik vrijwillig met taart op mijn hoofd zou rondlopen,' lacht hij. Zijn lach vind ik nog steeds harstikke leuk. 'Dat moet je niet zeggen, nu geef je me valse hoop.' Ik trek een zo zielig mogelijk gezicht. 'Maar ik vind mezelf er ook best goed in, wat vind jij?' Hij stopt nog een stuk taart in zijn mond, ik zit ondertussen al vol. 'Je bent goed, maar niet zo goed als ik. Ik ben altijd beter in dingen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Je bent goed, maar niet zo goed als ik. Ik ben altijd beter in dingen.' Met gefronste wenkbrauwen kijk ik haar aan.
    'Oh ja, ben je daar zeker van?' Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en schenk haar een uitdagende blik. 'Ik ben toch lekker beter in zoenen!' zeg ik dan triomfantelijk, blij dat ik iets gevonden heb.


    The truth may be orange!

    [Ik vind Jane en Finn schattig samen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hehehe. c:]

    Jane
    'Oh ja, ben je daar zeker van?' zegt hij en wiebelt met zijn wenkbrauwen. Het ziet er grappig uit waardoor ik in de lach schiet. Hij geeft me een uitdagende blik. 'Ik ben toch lekker beter in zoenen.' Je ziet dat hij blij is om iets bedacht te hebben. 'Laten we het er op houden dat je beter bent in liegen. Ik ben nog altijd beter in zoenen. Geef maar toe.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Laten we het er op houden dat je beter bent in liegen. Ik ben nog altijd beter in zoenen. Geef maar toe.' Nepboos kijk ik haar aan.
    'Niet!' gil ik glimlachend. 'Laten we testen.' Ik druk mijn lippen op de hare en leun bijna onmiddellijk weer achteruit. 'Zie je wel, ik ben beter!'


    The truth may be orange!

    Macadamia goes Piazón!


    The truth may be orange!

    [Ik zag het, het was, huh wietheheck is Piazon? (In mijn vrienden online lijst) en ik keek zo, heeeee Manon heeft haar naam verandert ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hoe kom je aan die naam? ^^]

    Jane
    Hij probeert me duidelijk nep boos aan te kijken, wat niet lukt. 'Niet! Laten we testen.' Hij kust me even en leunt gelijk weer achteruit. 'Zie je wel, ik ben beter.' Wat mij betreft mocht het wel wat langer duren. 'Man, als jij dat een kus noemt, is al helemaal duidelijk wie hier beter is.' Ik trek een pruillipje. 'Je moet er mee leren leven dat ik overal het best in ben, sorry Finnie.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Lucas Piazón is een voetballer bij Chelsea (: en een ontzettende cutie ;p]

    Finn
    'Man, als jij dat een kus noemt, is al helemaal duidelijk wie hier beter is.' Ze trekt een pruillipje. 'Je moet er mee leren leven dat ik overal het best in ben, sorry Finnie.'
    'Ach, ik kan het wel aan, geloof ik,' grijns ik en ik trek haar naar me toe voor een nieuwe zoen. 'Maar je kan niet ontkennen dat ik ook best goed ben, toch een welverdiende tweede plaats?'


    The truth may be orange!

    [Guys, ik heb jullie mening nodig :3

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136264&page=last#3740665

    Frodo/Bes en ik hebben een meningsverschil, dus wil ik zoveel mogelijk meningen hebben :3

    zouden jullie een kijkje willen nemen? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zijn jullie allemaal dood, of hoe zit dat hier? ;p]


    The truth may be orange!

    [Ik ben niet dood ^^ ik wacht op die vervloekte Savster! Anders praat ik 3 keer achter elkaar :Y)

    DUS SAV! Weet wat je te doen staat ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [morgen post ik wat, ben nu op mn iPod bij iemand aan het logeren. c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”