• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136181

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (zegt jaysonook nog iets?)

    Danny

    "Ian, echt bedankt voor het leren, ik hoop zo goed als jou te worden." Glimlach ik en sta op. Ik geef hem een duwtje tegen zijn schouder en lach even.
    Ik kijk hem even aan en glimlach weer.
    "Echt cool." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik kijk naar Austin die weer op het strand gaat zitten. Pas als het me zou lukken zou ik gaan rusten. Ik peddelde naar de golf en waagde een tweede poging. Ik grijnsde breed toen ik bleef staan en zo de golf pakte. 'Misschien heb ik toch nog een talent,' grijns ik. Ik spring van mijn board af en duw het board naar het strand. Ik zucht en laat me op mijn handdoek vallen. Ik sluit mijn ogen en geniet van de muziek die mijn oren vult.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ja spaghetti is wel goed,moet ik anders even vragen of iedereen dat lust? anders nemen we gewoon pannenkoeken ofzo' zeg ik en loop door naar het dorpje.

    (Doe maar dat Danny naar Ian is toe gelopen xD)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik ga ook in het zand zitten en kijk Danny aan. 'Austin jij kan er anders ook wat van hoor. Had ik niet van je gedacht,' grijns ik. Ik draai me om naar Isabella die is gaan liggen. Ik grinnik en sta op. 'Ik ga denk ik terug naar de camping. Ik zie jullie zo. O, en weten jullie of Jayson en Jasmine samen in een tent slapen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Danny, ga jij niet meer?'vraag ik aan hem en draai mijn hoofd even. 'Als je zo goed wil worden moet je wel blijven oefenen hea'zeg ik lachend. Daarna kijk ik op naar Ian. 'Thanks,en ik heb geen idee'mompel ik.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:01 ]

    Isabella

    Ik ga recht op zitten en kijk naar Ian.
    'Ik zal er vanuit gaan dat jij vanavond alleen ligt. Ze gaan waarschijnlijk in mijn tent en mij willen ze er dan ook echt niet bij hebben,' lach ik. Ik ga weer op mijn rug liggen en sluit mijn ogen. 'Dus dat wordt alleen slapen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ja dat is ook wel lekker makkelijk, want ik kan namelijk echt niet goed koken, of nouja ik doe het nooit, maar misschien ben jij wel een keukenprins' zeg ik lachend.

    Austin
    'Dan hou jij Ian toch gezelschap'grap ik en grinnik even. 'Nee maar we zien vanavond wel wie bij wie ligt'


    [Half uurtje weg]

    Ian

    'Kan jij dan niet bij mij Isa?' Ik kijk haar lachend aan en klop het zand voor zover het gaat van mijn benen. 'Denk maar na over het aanbod. Dan hoor ik dat vanavond wel,' lach ik. Ik pak mijn board op en breng die terug naar de verhuurders ervan. 'Ik hoop op een ja.' Ik lach en geef haar een kus op haar wang. 'Nou doei allemaal.' Ik loop door het zand naar de camping. Kijken wie ik daar aantref...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "He? Nee ik ga niet meer" Glimlach ik en sta op.
    "Ik ga achter Ian aan wacht even." Zeg ik en loop achter Ian aan.
    "Ian! Ik wil wel bij je in de tent, dan hoef je ook niet te vragen hoe het met de andere zit.". Glimlach ik breed.
    Ik ga naast hem lopen.
    "Iedeetje?" grinnik ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'O ja prima hoor. Dan kunnen Austin en Isabella ook helemaal los gaan,' grijns ik. Ik kijk Danny aan, zou hij de hint begrijpen? Ik vond het nog steeds wel grappig. Op zich waren ze ook leuk samen, maar op school zou het totaal niet bij elkaar passen. Volgens mij was Isabella, net zoals mij, nog nooit bij Austin en de andere football spelers gaan kijken. Dus ik vroeg me af hoe dat over zes weken zou gaan, als ze dan nog steeds zo verliefd op elkaar waren...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Bedoel je dat. Nee grapje, toch?". Ik kijk Ian aan.
    Ik denk na, hebben die twee iets? Maar- Waarom vertellen ze het dan niet?
    Ik stop mijn handen in mijn zakken en kijk naar beneden.
    Een lichtelijk tereurgesteld gevoel treed bij me op.
    "Ja dan is het maar goed dat ik bij jou in de tent ga" Zeg ik ietwat bot.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {O wacht vind Danny Austin nog leuk ofzo?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne