• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo
    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia


    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    - Gereserveerd voor LovelyLonely

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -




    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Inschrijven kan altijd hier, dan zeg je het tegen me en verzinnen we wel iets.



    De cover werd mede mogelijk gemaakt door prejudices

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 16:44 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik kijk Grace even aan en knik 'Ik kan genoeg dingen zonder magie, ik heb er meer en hoewel ik meer en deels dingen wel doe met magie heb ik ook leren leven om het niet te gebruiken vanwege de gevaren die er bij komen' waarna ik even de kamer rond kijk. Ik ga zitten op een bank en kijk naar Grace 'Ik snap best dat het allemaal nieuw is voor je, dat het anders is en ik zal er rekening mee houden' zeg ik dan met een glimlachje en ga achterover zitten.

    Tanthalas Zucchilo
    'Ik heb niemand,' zei ik rustig. Het was niet geheel een leugen, het was gewoon dat ik niemand had die ik het waard vond om voor terug te komen. Ik kreeg een beetje genoeg van dit gesprek.
    'Zullen we eens kijken of we de anderen van onze tijd kunnen vinden,' stelde ik toen maar voor, 'Waarschijnlijk zijn ze terug in het huis van die Grace Sawyer.' Nadenkend keek ik voor me uit, ik moest nog een magiëer vinden die zich met de duistere kunsten inliet, dat zou een stuk makkelijker zijn...
    {Stille hint voor Yuffie ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Hiihi leuk^^]

    Cyrille Flynn

    Ik speur de daken af naar Elric. Als ik de bliksem kon besturen, kon ik hem vast wel, met hulp daarvan, hem ook van het dak afblazen. Spijtig speur ik de daken af, maar kom er al gauw achter dat ze waarschijnlijk bij Grace zitten. Het regent pijpenstelen, maar de regen kan me vrij weinig schelen. Een zwaai met mijn arm en het huis achter me vliegt in de fik. Mensen rennen in paniek hun huis uit en ik kan niet anders dan genieten van hun angst. Ik hiel niet van mensen, op geen enkele manier. Ik loop terug naar Grace huis, in de hoop dat ik daar de 3 zal aantreffen. Ik zou ze eens flink laten schrikken!


    It's never gonna happen, Guys.

    Grace Sawyer

    "Dat is wel het minste dat je kan doen, ja." Merkte ik op en liet vermoeid mijn hoofd in mijn nek vallen terwijl ik naar het plafond bleef staren.
    Ik sloeg mijn ene been over het anderen en keek na een tijdje weer op.
    "Hebben jullie eigenlijk enig idee hoe jullie terug kunnen?" Vroeg ik en fronste even. "Staat er niets in mijn boek of zo?"
    Nonchalant wierp ik snel een blik op het klokje aan de muur en merkte op dat de middeleeuwse mensen hier al een paar uren waren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    Ik knikte rustig. "Misschien is dat het beste aangezien ik er niet veel voor voel om nog langer in de regen te staan."
    De kap van mijn mantel was ver over mijn hoofd getrokken zodat ik enige bescherming had tegen de natte regen, maar aangezien het toch aan het gieten was, begon de regen door mijn mantel heen te komen.
    Mijn blik was even op Pieter gericht en wanneer ik zeker was dat hij niets zou merken, gebruikte ik wat magie om te voorkomen dat er nog meer water door mijn mantel zou komen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik glimlach even 'De spreuk die jullie hebben gebruikt is een teleportatie spreuk, hoewel jullie waarschijnlijk woorden verkeerd hebben gezegt werd het een dimensionale poort die jullie gecreeërt hebben' zeg ik met een lachje 'Het boek zegt voor de rest niks over tijd reizen, dus mijn vermoedens gaan er inderdaad naar uit dat jullie woorden verkeerd gelezen hebben' en kijk dr even aan.

    Elric Derun

    Het intresserde mij niks waar ze het over hadden, het was iets wat ik toch niet begreep. Tanlor had dat wel vaker, dan sprak die over dingen die mij niks konden schelen, ik loop naar buiten waarna ik tegen het muurtje die tegen over de deur zit leun.

    Grace Sawyer

    "Dan zitten jullie vast," Merkte ik droog op en zuchtte.
    Het viel een kleine stilte en om die te verbreken, wilde ik wat televisie zien.
    "Ok, niet schrikken. Het is geen magie wat je nu gaat zien maar technologie." Waarschuwde ik Tanlor en zette door middel van de afstandsbediening de televisie aan.
    Meteen stond MTV op en was er een goed liedje te horen.
    In het clipje stonden er schaars geklede vrouwen te dansen met mannen met een ontbloot bovenlijf.
    Automatisch keek ik naar Tanlor om zijn reactie hierop te peilen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:59 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Wanneer Grace mij waarschuwt kijk ik op naar het doosje waar opeens licht van kwam, erin was een bewegend beeld met mensen die op een raare manier danste en heel bloot waren 'Dus... Dit is technologie?' vraag ik even verbaasd, het was maar niks, half naakte mensen in zo'n doosje. Dan is op het land werken zonder magie toch een stuk leuker en het drinken was al helemaal geweldig in het dorp.

    Cyrille Flynn

    Ik zie Elric buiten zitten en grijns als ik hem zie. Tanlor was binnen, dus ik kon nu even ongestoord met hem 'praten'. Ik trek mijn mantel uit en loop op de jongen af. "Wat doe jij hier in de regen? Moet je niet schuilen?" vraag ik hem. Ik ga onder het afdakje staan, wat boven de deur hangt van Grace huis. Glimlachend kijk ik naar Elric, besteed er verder geen aandacht aan dat dit mijn tweede poging is tot wraak. Ik moest meer geduld hebben met Tanlor in de buurt. Ik moest mijn magie zorgvuldig gebruiken, aangezien Tanlor me meteen door zou hebben.


    It's never gonna happen, Guys.

    Grace Sawyer

    "Hier," Zei ik en wist een glimlach op te brengen. "Als je op deze knop drukt, kan je andere dingen zien."
    Ik liet hem zien wat ik bedoelde en begon eventjes voorbij wat kanalen te gaan voordat ik hem de afstandsbediening overhandigde.
    "Het is vrij leuk als je de juiste dingen tegenkomt hoor." Zei ik en ging in kleermakerszit op de zetel zitten. "Behalve op zondag, dan is er nooit wat te zien."



    [Ik ga slapen, reageer morgenvroeg wel. Kon deze ochtend niet want had me meer als een uur overslapen, rofl :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik kijk even hoe het vreemde doosje van beeld verwisseld 'Dat is wel erg knap' is het enige wat ik uit kan brengen terwijl mijn ogen het doosje observeren 'Als het geen magie is, wat is het dan?' vraag ik dan aan Grace als er een lange stilte is geweest.

    Elric Derun

    Ik kijk naar Cyrille die onder het afdakje gaat staan en lach even 'nee ik vind de regen heerlijk, het doet me denken aan thuis' zeg ik even waarna ik naar binnen kijk. Blijkbaar was Tanlor nogal geintresseerd in iets.

    Grace Sawyer

    Ik haalde mijn schouders op en wist niet echt hoe ik het moest uitleggen.
    "Dit noemen we televisie, of tv als afkorting." Legde ik uit en probeerde alles juist te verwoorden. "Het is zoals jullie een theater hebben, hebben wij dit."
    Ergens was ik me ervan bewust dat ik niet al te technisch moest worden aangezien ze in de middeleeuwen niet eens elektriciteit kenden.
    Dus spaarde ik hem daar van.


    [Ok, laatste om het af te leren, rofl.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tanlor Cardiel

    Ik kijk even naar Grace en lach dan 'Dus je wilt zeggen dat waar wij goed voor betallen jij hier gewoon gratis hebt?' en glimlach even. Dit is wel leuk om te weten, nieuwe dingen die hier te leren zijn, wat als we dit in onze tijd hebben, dan kunnen we zoveel meer en dan is er geen magie meer nodig, of naja haast niet.

    Cyrille Flynn

    Ik volg Elrics blik naar binnen, maar zie niet waar hij naar toe kijkt. Ik beslis te zwijgen en kijk naar de grote druppels die met bakken uit de hemel vallen. Ergens in de verte hoor ik de donder nog nagalmen, maar het is al ver weggetrokken. Jammer, daar kon ik Elric niet mee de stuipen op het lijf jagen. Toch was ik mijn eerdere plan van wraak niet vergeten, maar die tijd zou nog komen..

    [ik ga ook slapen! Weltrusten^^]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:28 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Grace Sawyer

    "Zoiets ja," Glimlachte ik, ook al was het niet volledig waar.
    Natuurlijk moesten we de energie nog betalen, maar ik kon het hem niet nog moeilijkere maken, alles was al zo moeilijk te begrijpen voor hem.
    "Wil je iets drinken?" Vroeg ik na enige tijd. "Hier hebben we wel wat meer dan gewoon water."
    Ik sloeg het ene been weer over het anderen en rechtte mijn rug zodat ik beter zat terwijl ik Tanlor wat aankeek.



    [Ben rond 17u20 wel thuis ongeveer.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.