• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo
    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia


    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    - Gereserveerd voor LovelyLonely

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -




    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Inschrijven kan altijd hier, dan zeg je het tegen me en verzinnen we wel iets.



    De cover werd mede mogelijk gemaakt door prejudices

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 16:44 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elric Derun

    Ik schrik op als ze over het boek verteld 'Heb je dat boek nog?!!' zeg ik tegen dr, ik wist dat Tanlor er graag een kijkje naar zou willen nemen.
    Ik ga zowat tegen dr aan staan om het antwoord te horen, hoppelijk was het een ja.

    Tanlor Cardiel

    Ik merkte dat de mus verstoord werd door iets, ik knipperde met mijn ogen waarna ik een uil zag vliegen. De mus liet ik terug komen waarna ik de uil begon te volgen, ik kwam bij het huis aan waar alles was begonnen en loop snel naar binnen waar ik het rood harig meisje zie staan en Elric.

    [Oh help! Dat maakt het moeilijker xD]

    Cyrille Flynn

    Ik wordt door Azul teruggebracht naar het huis, waar we eerder de eeuw binnen kwamen. Ik kon natuurlijk niet zomaar het huis binnenstormen, dus ik trek mijn mantel weer uit. Ik moet geduld hebben met wraak nemen, iets wat ik enorm lastig vind. Ik loop door naar binnen, waar ik drie mensen aantref.
    Het domme kind Grace, Tanlor de tovenaar en een jongen die ik niet ken. Ik werp een blik op zijn kleding en ontdek een mes aan zijn riem. Hij was de dader! Ik voel woede naar boven komen, maar onderdruk het. Mijn wraak kwam nog wel. "Hoi!" zeg ik zoetjes

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:26 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Grace Sawyer

    "Als het kan, spring dan in mijn nek," Zei ik sarcastisch op het feit dat hij plots zo dicht stond.
    Ik deed een stapje achteruit en haalde mijn schouders op. "Ik weet het niet, het kan zijn dat het hier ergens moet liggen aangezien zowat alles door de lucht vloog toen jullie kwamen. En anders heb ik geen idee."
    Net toen ik de kamer rondkeek, stonden er nog mensen binnen.
    "Nog meer bezoek," Stelde ik vast.
    Ik herkende hem van eerder op de avond, hij kwam ook uit de middeleeuwen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:10 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    { MWHUAHAHAHAHA >=D Ik bescherm mijn poppetjes wel hoor >=D En hoe kan ze weten dat die al n goeie tovenaar is als die n spreuk gebruikt om t te verbergen? o.o }

    Tanlor Cardiel

    Ik kijk op en glimlach even 'Goeie Middag' zeg ik netjes maar had al door dat de uil waarschijnlijk van haar was.
    Ik kijk even naar Elric en dan naar het meisje, waarom heb ik een vermoede dat er iets aan de hand is.

    Elric Derun

    Ik kijk op en glimlach alleen waarna ik mijn hoofd weer naar het meisje doe, ik blijf er aankijken, als ik dr antwoord hoor zucht ik even, als het boek door de kamer is gevlogen moet het hier ergens liggen.
    Als Tanlor dat boek krijgt kan die sterker worden, mensen helpen waar die maar wilt, als ze ons hier al kunnen krijgen wat kan een tovenaar dan wel niet met de spreuk? Overal naar toe waar die maar wilt? De vragen blijven mijn gedachtes door gaan maar ik hou mij zelf rustig.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:16 ]

    [Ik had je magie zien gebruiken;) Ik had me speciaal bij jullie toegevoegd weet je nog:p Wacht.. dan weet ik nog niet dat hij goed is..:O Even veranderen;)]


    It's never gonna happen, Guys.

    Grace Sawyer

    Ik negeerde de twee mensen die net binnen waren gekomen en ging ondertussen opzoek naar het stomme boek.
    Om eerlijk te zijn, vroeg ik me trouwens af hoe ze hier zomaar binnen konden wandelen, kenden ze vroeger dan geen privacy?
    Ik wandelde naar de plek waar we stonden voor het experiment, en keek echt overal waar het boek eventueel heen zou kunnen gevlogen zijn, maar kon het niet vinden.
    Zou iemand anders het hebben meegenomen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cyrille Flynn

    Dat Tanlor in de kamer was, maakte mijn wraak nog moeilijker. Ik loop naar Grace toe en glimlach vriendelijk naar haar. "Kan ik je helpen?"
    Ik besluit de jongen achter me voorlopig nog te negeren. Al wou dat niet zeggen dat hij niet onder mijn wraak vandaan kwam. Ik glimlach even vriendelijk naar Tanlor en loop dan toch op de jongen af. "Wat stom van me, ben ik helemaal vergeten mezelf voor te stellen. Cyrille."


    It's never gonna happen, Guys.

    Elric Derun

    Ik kijk dr even aan en knik alleen, mijn gedachtes staan er helemaal niet op om met iemand te praten, ik moet dat boek vinden. Tanlor zou mij eeuwig dankbaar zijn en hij zal mij vaker hulp aanbieden als ik het zou vragen.
    Mijn ogen schieten de kamer door maar ik zie niks wat lijkt op een magisch boek.

    { Is het boek nog wel in de kamer? xD Voordat ik wat verzin en niet kan (: }

    [Wel, dat mag je kiezen van mij...maar denk er wel aan dat ze niet terug kunnen aangezien de rpg dan over zou zijn, rofl :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    [Wel, dat mag je kiezen van mij...maar denk er wel aan dat ze niet terug kunnen aangezien de rpg dan over zou zijn, rofl :') ]


    { Hahaha oke :) En nee o.o Dat zou gwn lullig zijn voor de RPG xD T is gwn om Tanlor wat nieuwe dingen te laten leren ofz }

    Tanlor Cardiel

    Ik kijk de kamer rond waarna ik iets opvang, een pepaalde energie, niet van een persoon maar van een object. Het geeft deels de zelfde energie af als het boek wat ik zelf bij me draag alleen minder krachtig. Ik focus heel eventjes waarna ik wat puin aan de kant schuif, mijn ogen kijken even raar als ik een boek zie liggen, het is deels oud maar op de kaft staan raare letters.
    Ik pak het uit het puin en bladder er door waarna ik langs wat spreuken ga, ik lees ze niet, dat zou teveel opvallen, ik kijk alleen.
    'Is dit wat jullie zochten?' zeg ik dan naar een tijdje waarna ik naar het rood harig meisje kijk.

    Grace Sawyer

    "Ja, dat is het boek dat ik bedoelde," Zei ik opgetogen dat het hier nog steeds aanwezig was. "Ik had het van mijn zolder gehaald, ik denk zelfs dat het van mijn oma was."
    Ik wandelde naar de kerel die het boek had gevonden en griste het uit zijn handen om de voorkant nog eens te bekijken.
    "Ja, dit is het." Glimlachte ik. "Bedankt eh...Sorry, wat was je naam?"
    Snel scheurde ik mijn blik van het boek en keek hem aan terwijl ik hem even in me opnam.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oeh dat boek had je mij niet moeten laten zien! HEHE :Y) Oh leannan was eerder! Grrrr... ]

    Cyrille Flynn

    Ik pak het boek uit Grace handen over en blader erdoorheen. Er komt een zwakke magische gloed van het boek af. "Wat is dit voor boek?" fluister ik zachtjes. Het is geschreven in gewoon begrijpbare taal, maar het is gevuld met magie. Er staan verschillende spreuken in, maar vooral spreuken die ik niets aan vindt. Alhoewel, er staan ook een paar leuke duistere spreuken in en ik geef mijn ogen goed de kost. Wat zou ik graag dit boek willen hebben.
    "Dit verklaart wel hoe we hier gekomen zijn!" zeg ik onschuldig. "Ik wist wel dat er magie in het spel moest zijn! Ik kon geen andere logische verklaring bedenken." Ik hou me van de domme, net alsof ik niets van magie af weet. En hoewel Tanlor waarschijnlijk weet dat ik een heks ben, hoeft de rest van de snolletjes in de kamer dat niet te weten.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:48 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Tanlor Cardiel

    Ik pak het boek weer terug waarna ik de twee even aankijk 'Mijn naam is Tanlor Cardiel en ik zal het boek wel bewaken, ik denk namelijk dat ik wel een veilige plek weet die ik heb gevonden op mijn toch door de stad' zeg ik terwijl ik het boek onder mijn shirt doe. Ik glimlach eventjes naar de twee en draai me dan om 'Misschien dat ik je ooit nog is zie' zeg ik dan wanneer ik het huisje uitloop met het boek onder mijn shirt.

    Elric Derun

    Ik kijk de drie observerend aan, Tanlor moet iets door hebben maar wat anders pakt die het boek niet terug.
    Ik wil hem achterna gaan maar bedenk me dan, misschien is het beter als ik hier nog eventjes blijf.

    Cyrille Flynn

    OEH! IK BEN RAZEND.. Waarom ging er in deze wereld nou nooit zoiets als ik wou?! Tanlor loopt weg, maar de jongen blijft gelukkig nog. Ik zou hem kunnen vervloeken, maar welke spreuk zou ik gebruiken? Ja, dat ging ik doen! Ik ga eerst die jongen vervloeken en dan op zoek naar het boek dat Tanlor ineens uit mijn handen trok. Ik wou wel eens meer weten van dat boek. Nieuwsgierig kijk ik de jongen aan. "En jou naam is?" vraag ik dan maar om de stilte te breken.


    It's never gonna happen, Guys.

    Grace Sawyer

    Ik keek enigszins verbaasd in de richting waar Tanlor was verdwenen en stootte een kleine, ongelovige zucht uit waarna ik toch de deur uit liep.
    "Hé!" Riep ik hem achterna. "Ooit al aan gedacht dat het mijn boek is en ik het niet zomaar af wil geven aan eender wie?!"
    Ik bleef halverwege staan en plantte mijn handen in mijn heupen.
    "Ik weet niet wat er aan de hand is, en misschien wil ik het ook niet weten, maar je kan ook op z'n minst vragen of je het boek mag lenen." Zei ik en trok een wenkbrauw op. "Ik wil het terug."



    [Grace gaat even moeilijk doen.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.