• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo
    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia


    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    - Gereserveerd voor LovelyLonely

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -




    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Inschrijven kan altijd hier, dan zeg je het tegen me en verzinnen we wel iets.



    De cover werd mede mogelijk gemaakt door prejudices

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 16:44 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Grace Sawyer

    "Kalmeer," Zei ik rustiger dan ik me voelde en deed nog een stap achteruit omdat hij redelijk gevaarlijk overkwam bij mij. "Ik weet niet hoe dit kan gebeuren, reuze apen bestaan normaal gezien niet."
    Mijn ogen waren gericht op de dolken en ik kon niet ontkennen dat ik me niet veilig voelde.
    "Ik weet niet hoe het kan dat er ineens zo'n beest rondloopt, dat is niet normaal." Zei ik en wandelde rustig achteruit om meer afstand tussen ons te creëren zodat ik toch een gevoel van veiligheid kreeg. "Ik zweer het dat ik niet weet hoe dit kan, je moet me geloven."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elric Derun

    Net zoals de dolken tevoorschijn kwamen verdwijnen ze ook weer, ik doe een stap richting haar 'Dan is dit magie, het kan niet anders. Als deze wezens hier ook niet bestaan dan moet iemand met magie aan het spelen zijn' zeg ik terwijl ik nu ijsberend door de kamer ga, Tanlor had me er wel eens over verteld, dat er verschillende soorten magie was, maar nu ik het zelf heb meegemaakt kan ik het haast niet meer geloven. Magie bestond dus echt, ik dacht dat Tanlor maar een verhaal vertelde, maar nu weet ik het zekker, het bestaat.

    Grace Sawyer

    Normaal gezien zou ik hem gek verklaren, maar aangezien ik na het mislukte experiment toch begon te geloven in magie, geloofde ik hem.
    Ik was opgelucht dat hij zijn dolken weg had gedaan want eerlijk gezegd had ik ergens wel schrik van hem.
    "Wie zou er dan in hemelsnaam een reuze aap op de wereld willen afsturen?" Vroeg ik en wandelde naar het raam waar ik een groot billboard zag staan met reclame over King Kong. "Ik weet in elk geval wel waar hun inspiratie vandaan kwam."
    Ik leunde met mijn handen op de vensterbank en zuchtte terwijl mijn blik over de straat gleed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oh! jullie hebben mijn aap ontdekt.. Sorry dat ik er nu pas ben.. ik ben de hele dag echt enorm ziek. Ik heb koppijn en duizelig niet normaal:( Net in mijn vakantie:(]

    Cyrille Flynn
    Langzaam ontwaak ik uit mijn slaap. Ik strek me uit en doe mijn mantel weer in mijn tas. Die spreuk had me enorm uitgeput. Als ik de straat weer op loop, is het weer rustig in de stad, behalve dan dat iedereen met elkaar staat te smoezen. Het klopt niet dat het zo stil is.. Waar is mijn aap gebleven? Ik ren de stad door en vind hem even later, dood. Er staan vele mensen omheen, die bezig zijn het karkas op te ruimen. Ik voel een enorme woede in me omhoog komen. Die spreuk had me enorm veel moeite gekost en hoewel er veel verwoest was, was mijn aap nu al dood. Ik zweer je! Degene die mijn aap gedood heeft, zou wensen dat hij nooit geleefd had!


    It's never gonna happen, Guys.

    {we gingen vandaag dus naar familie en ik mocht mn telefoon niet meenemen, dus ik kon niet reageren =S het spijt me heeeeeeel erg :c}

    Tanthalas
    'Weer terug? Ik vind het hier eigenlijk wel... Interessant,' zeg ik verbaasd tegen haar, 'misschien dat ik over een tijdje weer kijk of ik terug kan, maar nu wil ik hier best blijven.' Ik weet er een glimlachje uit te persen en met mijn mondhoeken ietwat krampachtig gebogen kijk ik haar aan. Nu ik eens goed naar haar kijk valt me op dat ze best een mooi gezicht heeft evenals haar haar. Mijn glimlach vergroot zich ze zou mijn tijd hier best op kunnen leuken.

    {ik vind m best wel een creep ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Mirabelle Jocelyn Talbot

    "Ik heb hier niets," Zei ik en vond dat hij maar een vreemde manier van glimlachen had. "De mensen om wie ik gaf zijn dood als dit de 21ste eeuw is. En deze hele tijdsprong schopte mijn plannen in de war."
    Het kwam er redelijk hard uit, maar het was nu eenmaal zo.
    De toekomst had mij niets te bieden, al vroeg ik me af waarom ik hem dat vertelde.
    Mijn oog viel op een ring aan zijn vinger waardoor ik onbewust even fronste. "Leuke ring, hoe kom je er aan?"
    Ik had het gevoel dat ik de ring al eens eerder had gezien, al wist ik niet of het nu in een boek was of in een winkeltje.


    [Is niet erg :') en yup, he's kinda weird, rofl]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:32 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cyrille Flynn

    Ik duw razend een paar personen aan de kant. Ik ben onder het lint door gedoken en sta nu naast het karkas. De aap is gedood met vele verschillende messteken. Mijn oog valt op iets blinkends en ik trek een mes uit het karkas. Een grote grijns verschijnt op mijn gezicht. De dombo die mijn aap gedood heeft, zal boeten! Ik loop terug met het mes in mijn handen, terwijl mensen mij verbaasd nakijken. Het kan me geen ene moer schelen. Ik moest de moordenaar van de aap vinden en nu ik een stukje van de dader had, was dat niet moeilijk. Een klein beetje duistere magie en ik had zo de persoon gevonden.

    [Pas maar op Paddo! Cyrille is op oorlogspad:Y)]


    It's never gonna happen, Guys.

    { Oooh shizzle o.o Ik was ff buiten xD En lees nu alles terug en heb nu al een vijand o.o En de gene die die vijand heeft gemaakt is NIET mijn tovenaar!!! 0.0 FCK!! xD }

    Tanlor Cardiel

    Ik begin te lachen in mezelf, de man heeft duidelijk iets duisters over zich heen hangen maar de vrouw daar in tegen heeft iets goeds om dr heen hangen. Ik laat de mus langs de twee vliegen en daarna boven hun landen op de metaale paal die er staat, van uit daar kon ik ze nog beter horen en zien.
    Ik knipper eventjes met mijn ogen om mijn eigen zicht terug te krijgen en kijk dan richting hun, zoals ik al had vermoed merk ik nu de geur van gemixt duister en licht. Ik knipper weer twee keer met mijn ogen en ik krijg alles van de mus weer te zien en te horen.

    Elric Derun

    Ik volg dr met mijn ogen en ga dan naast haar staan met mijn armen om mij heen 'Iemand van de groep die jij hier heen hebt gehaald moet een gevaarlijke tovenaar of heks zijn, de wereld hier is anders dat wel maar ik heb nog niemand zien toveren, is de magie verdwenen hier?' vraag ik aan dr maar eigenlijk weet ik het antwoord al 'Ik ken iemand die je kan helpen met het opsporen maar... Ik weet niet of hij het wilt' zeg ik dan weer en leun met mijn rug tegen de muur aan terwijl ik dr aankijk.

    [Oh no, run bitches! Run like hell or fight :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Grace Sawyer

    "Ik wil eerst één ding rechtzetten," Zei ik en keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan waardoor ik redelijk arrogant overkwam. "Ik was niet alleen, mijn vrienden hebben er ook voor gezorgd dat jullie hier kwamen."
    Ik draaide mijn hoofd weer naar buiten en leunde met mijn voorhoofd tegen het koele glas.
    "Waarom weet je trouwens niet of hij wilt?" Vroeg ik en bleef naar buiten staren. "Wilt hij dan niet terug of zo?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elric Derun

    Ik lach even 'Hij draagt iets bij zich wat vreselijke schade kan brengen aan welke wereld dan ook als het in slechte handen valt. Daarom wilt die niet misschien niet helpen, hoewel hij het vaak ook voor zichzelf gebruikt weet die hoe die het moet gebruiken' zeg ik met een lach en kijk dr even aan 'Het was een "experiment" zei je, waarom wilde jullie mensen uit het verleden hier heen halen?' vraag ik dan met een opgetrokke wenkbrauw.

    Cyrille Flynn

    Aangezien het al wat donkerder is geworden, zie ik in de verte Azul aan komen vliegen. "Perfect op tijd! Ik heb een klusje voor je!" Azul is niet zomaar een uil, ik heb al vele spreuken op hem uitgeoefend, waardoor hij iets vaardiger is dan de normale uil. Daarbij heb ik hem een reukvermogen van een hond gegeven. "Je moet degene opsporen van wie dit mes is!"
    Het bloed van de aap heb ik van het mes af gehaald en ik leg het voor Azul op de grond. De uil gaat er dicht bij zitten en kijkt er grondig naar. Ik trek ondertussen mijn mantel aan. Ik was een heks op oorlogspad en dat deed ik in mijn mantel! Azul kijkt met een ruk naar me om en vliegt de lucht in. Hij heeft een spoor en grijnzend volg ik de uil.


    It's never gonna happen, Guys.

    { NOEZ!!! 0.0 IK BEN DE SJAAK!!! 0.0 xD Hahahaha xD Gelukkig is het een sluipmoordenaar dus kan die makkelijk de daken op en af (: }

    Grace Sawyer

    "We hadden ergens een oud boek gevonden dat iets te maken had met magie, maar alles was in een vreemde taal en omdat niemand in magie geloofde hebben we het luidop gelezen." Legde ik uit en haalde mijn hoofd van het glas. "We wisten toen nog niet wat er zou gebeuren, maar nu ik er op terug kijk heb ik er spijt van."
    Ik draaide me weg van het en begon te ijsberen terwijl ik even nadacht.
    "Het heeft ons niets dan miserie geleverd." Merkte ik op en bleef stilstaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ben zo terug, even de hond uitlaten. Don't start the fight without me or I will kill you both :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.