• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging, penaltyreeks)
    Duitsland - Italië.

    Finale
    Spanje - ???



    The footie girls
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 10:45 ]

    Fierte schreef:
    Ik praat 'Normaal' Nederlands. Behalve als ik kwaad ben, dan word het heel plat en ruig Utrechts.


    Ik praat standaard met gooische R, tenzij ik kwaad ben want dan ga ik half Amsterdams praten, hahaha, ik kom dan ook bij Hilversum vandaan. (:
    Had echt verwacht dat meer mensen in Brabant woonden, trouwens?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mannschaft schreef:
    (...)
    Muh, I used to speak ABN, but then I went to school in Rotterdam.
    Ik woon dus in Nieuwerkerk aan den IJssel lol.


    Ik kan ook ABN; op school etc. Maar gewoon bij mijn familie in Den Haag gaat het heerlijke accent aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fierte schreef:
    Ik praat 'Normaal' Nederlands. Behalve als ik kwaad ben, dan word het heel plat en ruig Utrechts.


    Ik weet niet hoe ik praat haha, voor mijn gevoel vrij normaal. Maar ik heb wel van die platte woorden, omdat mijn mama heel plat praat en ik dat dus een beetje overneem. Sowieso met een zachte G, want ik kan een harde G niet aan horen - no offence.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Boutella schreef:
    Ik word ook nooit bruin maar ach, ergens moet het beginnen toch.

    Als ik me insmeer, dan blijf ik echt zo wit als een melkfles. Als ik dat niet doe dan ben ik zo rood als een kreeft. Maar bruin? Al sinds kinds af aan niet meer geweest.

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik wou dat ook altijd worden. Maar ik heb er niet bepaalde maten voor c:
    En zo'n gigantische vliegtuig fan ben ik nou ook weer niet.

    Maar ik moet wel MBO doen.


    Ik ben gek op vliegen. Het is echt geweldig naar mijn mening.
    Als het zo doorgaat kan ik naar de universiteit dus MBO zal zonde zijn van mijn kansen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fierte schreef:
    (...)
    Als ik me insmeer, dan blijf ik echt zo wit als een melkfles. Als ik dat niet doe dan ben ik zo rood als een kreeft. Maar bruin? Al sinds kinds af aan niet meer geweest.


    Zolang ik me insmeer, word ik bruin, maar als ik dat niet doe, damn dan verbrand ik. D: Het is zo oneerlijk. Papa hoeft maar de zon te zien of hij is al bruin.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aria schreef:
    Ik praat standaard met gooische R, tenzij ik kwaad ben want dan ga ik half Amsterdams praten, hahaha, ik kom dan ook bij Hilversum vandaan. (:
    Had echt verwacht dat meer mensen in Brabant woonden, trouwens?

    Ik praat ook heel vaak met een Gooische R. Maar een vriendin van mij heeft het nog veel erger, als die 'meneer' zegt nou man, dat klinkt me dan toch bekakt. Zo grappig, haha.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik kan ook ABN; op school etc. Maar gewoon bij mijn familie in Den Haag gaat het heerlijke accent aan.

    Ik heb nu dus standaard een Rotterdamse r. Daaaaamn.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fierte schreef:
    (...)
    Als ik me insmeer, dan blijf ik echt zo wit als een melkfles. Als ik dat niet doe dan ben ik zo rood als een kreeft. Maar bruin? Al sinds kinds af aan niet meer geweest.


    Eerst wit; dan rood; dan één dag bruin als een Afrikaan; dan weer wit :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mesut schreef:
    (...)

    Zolang ik me insmeer, word ik bruin, maar als ik dat niet doe, damn dan verbrand ik. D: Het is zo oneerlijk. Papa hoeft maar de zon te zien of hij is al bruin.


    Ik ben altijd een beetje bruin! Lang leve mijn Spaans-Franse mama (:


    The truth may be orange!

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik praat ook heel vaak met een Gooische R. Maar een vriendin van mij heeft het nog veel erger, als die 'meneer' zegt nou man, dat klinkt me dan toch bekakt. Zo grappig, haha.


    Bij mij is het heel erg bij 'hoor' of 'maar', etc, hahaha. En vooral hier in Brabant pest iedereen me daarmee, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik word redelijk snel bruin, en dat blijf ik ook lang :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aria schreef:
    (...)

    Ik praat standaard met gooische R, tenzij ik kwaad ben want dan ga ik half Amsterdams praten, hahaha, ik kom dan ook bij Hilversum vandaan. (:
    Had echt verwacht dat meer mensen in Brabant woonden, trouwens?


    Haha Amsterdams. :]
    Ik ga altijd bij de handbal, een van de weinige momenten dat ik weleens boos word, en ik sta in de goal: dan ga ik altijd wel heel plat praten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Boutella schreef:
    Ik ben gek op vliegen. Het is echt geweldig naar mijn mening.
    Als het zo doorgaat kan ik naar de universiteit dus MBO zal zonde zijn van mijn kansen.

    Ja. Ik baal er ook wel een beetje van. Ik heb het idee dat ik veel hoger kan dan MBO. Wil ook een HBO erna doen maar het doet zo'n pijn om iemand negatief over het MBO te horen. Als ik 'dom' ben of 'niets kan' of toch niks zou doen tijdens de les, terwijl ik van mijn vriendengroepje mezelf toch wel het slimste vind (en niet om op te scheppen of om arrogant te doen) terwijl hun allemaal HAVO, VWO, HABO of UNI doen.

    Ah papa heeft vandaag een sollicitatie gesprek. Niet dat hij geen werk heeft, maar bij zijn werk moeten er heel veel mensen uit en nu heeft hij een kans op een baan waar meer zekerheid in zit. Spannend!


    Big girls cry when their hearts are breaking