• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging, penaltyreeks)
    Duitsland - Italië.

    Finale
    Spanje - ???



    The footie girls
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 10:45 ]

    Bisous schreef:
    (...)

    Ik doe VWO maar ga denk ik Toerisme op HBO doen. Ik wil het graag aan de Tio studeren, maar dat is niet in Groningen én een particuliere opleiding dus het kost veel meer geld, daar baal ik echt van.


    Ik heb er over gelezen inderdaad. €10.000 per jaar ofzo. Mijn moeder is ook de enige die geld verdient als lerares voor drie kinderen dus mijn toekomst op de univeristeit zit er sowieso niet zo heel erg in als ik zelf niet ga werken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wat voor werk doen jullie ouders?

    Fierte schreef:
    Wat voor werk doen jullie ouders?


    Mijn vader is kok aan huis, traiteur-achtig iets (: nja, ingewikkeld, maar hij kookt bij mensen thuis wanneer die een feestje hebben. Voordien heeft hij 15 jaar in een sterrenzaak gewerkt als chef *proud*

    Mijn moeder is thuisverpleegster, ze verzorgt oude mensen (:


    The truth may be orange!

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik heb er over gelezen inderdaad. €10.000 per jaar ofzo. Mijn moeder is ook de enige die geld verdient als lerares voor drie kinderen dus mijn toekomst op de univeristeit zit er sowieso niet zo heel erg in als ik zelf niet ga werken.


    Klopt, studeren is echt duur. Die studie kost voor één jaar €12 600. Met studiefinanciering zou je het kunnen betalen, maar je moet ook nog kamerhuur betalen, schoolboeken en natuurlijk ook eten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fierte schreef:
    Wat voor werk doen jullie ouders?


    Mijn mama is onderwijsassisente maar is nu haar examen Psychologie deel methode aan het maken zodat ze psychologisch assistente kan worden. Als ze dat heeft gehaald wilt ze weer vijf dagen gaan werken en een tweede baan nemen om oa onze studies te kunnen betalen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fierte schreef:
    Wat voor werk doen jullie ouders?


    Mijn vader werkt bij de AH en mijn moeder is accountant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    Klopt, studeren is echt duur. Die studie kost voor één jaar €12 600. Met studiefinanciering zou je het kunnen betalen, maar je moet ook nog kamerhuur betalen, schoolboeken en natuurlijk ook eten.


    Ik wil sowieso in Leiden studeren; heelijke sfeer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn moeder werkt bij een verzekeringsmaatschappij en ze heeft best wel een goede functie. Ze is niet directeur, ook niet degene die daaronder werkt maar de gene daaronder. Dus de 'derde' van het bedrijf. Ze heeft vaak hele grote verzekeringen zoals Marco Borsato en andere artiesten.

    Mijn vader werkt als gemeenteambtenaar bij het gemeentehuis. Hij zorgt voor vergunningen als mensen hun café, bedrijf of iets anders willen bouwen en controleert of iedereen zich aan de regels houd die in de vergunning staan. Daarnaast doet hij ook nog heel veel Juridisch werk wat bij die baan hoort.

    Fierte schreef:
    Wat voor werk doen jullie ouders?


    Papa is productieleider bij de krant, het Brabants Dagblad. En mama is lerares op een basisschool. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik wil sowieso in Leiden studeren; heelijke sfeer.


    Het liefst ga ik gewoon in Groningen studeren maar als ik dat van Tio wil gaan doen moet ik naar A'dam, Utrecht, Eindhoven, Rotterdam of Hengelo


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind het echt leuk al die vragen aan elkaar stellen over school, vakantie, landen, werk, alles c:

    Cheryl; Dit is wat ik graag wil doen in combinatie met ontwikkelingssociologie en dan in Leiden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bisous schreef:
    (...)

    Het liefst ga ik gewoon in Groningen studeren maar als ik dat van Tio wil gaan doen moet ik naar A'dam, Utrecht, Eindhoven, Rotterdam of Hengelo


    Leiden is lekker dichtbij en heeft een goede reputatie maar ook Den Haag, Rotterdam en Amsterdam zij goed te bereiken. Op dat aanzicht zit ik enorm goed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fierte schreef:
    Ik vind het echt leuk al die vragen aan elkaar stellen over school, vakantie, landen, werk, alles c:


    Elkaar een beetje leren kennen inderdaad. Echt gezellig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:

    Elkaar een beetje leren kennen inderdaad. Echt gezellig.