• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging, penaltyreeks)
    Duitsland - Italië.

    Finale
    Spanje - ???



    The footie girls
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 10:45 ]

    Bisous schreef:
    Nog iemand hier die toerisme wil studeren (: ?


    Nope, eerst even drie jaar juridisch en daarna journalistiek. (:

    @Kim; had ik ook. Ik heb atheneum advies gekregen, in de eerste had ik prachtige punten, maar toen kwam Duits en een nieuwe klas waar iedereen echt heel erg rustig was, op mijn vriendengroep na. Dus wij hadden het ene gezeik na de andere. Duits is nooit mijn taal geweest, dus haalde de ene onvoldoende na de andere. Ik zat in een gemende klas - mavo/havo/vwo - en zakte dus al snel af naar havo door alle vieren die ik haalde. Aan het einde van het jaar stond ik voor alles op Duits na voldoende en voor wiskunde dan een 5.8 of zo en daarom moest ik naar vmbo, terwijl ik al aangaf dat ik Duits toch zou laten vallen. Vervolgens heb ik in de 3e en 4e nooit meer geleerd voor iets. Daarom haat ik mijn school. Vooral omdat ze op het mbo vroegen wat ik daar deed door mijn cijfers. Dan voel je je gewoon echt in de zeik genomen. ;s


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    (...)

    Leiden is lekker dichtbij en heeft een goede reputatie maar ook Den Haag, Rotterdam en Amsterdam zij goed te bereiken. Op dat aanzicht zit ik enorm goed.


    Die studie die jij wilt gaan doen lijkt me ook leuk (: en ik dus dit. Als toerisme het niet wordt lijkt me iets van Hotel- en Eventmanagement ook leuk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat is jullie favoriete eten?

    Gosh ik reageer laat, lol. Komt door m'n internet. M'n pa werkt bij defensie en mijn ma die blijft thuis en past op m'n broertje van 2 en zusje van 4. Daarvoor was ze kleuterjuf. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oké, gaat echt snel, hahaha. Tortilla's is m'n lievelingseten en als we het nog over lievelingskleur gaan hebben, dan is dat oudroze, wit, zilver en grijs.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bisous schreef:
    (...)

    Die studie die jij wilt gaan doen lijkt me ook leuk (: en ik dus dit. Als toerisme het niet wordt lijkt me iets van Hotel- en Eventmanagement ook leuk.


    Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken :') Als ik het toerisme inga wil ik wel echt ver in een of ander afgelegen land geen Nederlandse recreatie. Hahaa.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fierte schreef:
    Wat is jullie favoriete eten?


    Ik lust alles maar heb deze week een afkeer voor fastfood gekregen :') Je kan beter vragen wat ik niet lekker vind.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn lievelingseten is een champignon pizza. En mijn favo drinken is chocolade milkshake. Mijn favoriete snacks zijn kaassoufflé en loempia's c:

    Boutella schreef:
    (...)

    Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken :') Als ik het toerisme inga wil ik wel echt ver in een of ander afgelegen land geen Nederlandse recreatie. Hahaa.


    Inderdaad, in Nederland lijkt het me écht niks aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    Inderdaad, in Nederland lijkt het me écht niks aan.


    Ik ben sowieso geen NL fan. In niets. Ik blijf hier sowieso niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fierte schreef:
    Wat is jullie favoriete eten?


    Gewoon rijst met vis of kip a. Qua snacks verschilt het in wat voor een bui ik ben, soms gewoon een appel en een andere keer weer chocola a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn favoriete groente is bloemkool, gevolgd door spinazie. Ik lust geen erwten maar wel erwtensoep en ik lust ook geen bruine of witte bonen. En vis vind ik vies.

    En nu ga ik even de hond uit laten. :Y)

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik ben sowieso geen NL fan. In niets. Ik blijf hier sowieso niet.


    Daar zit ik nog over te twijfelen, het heeft ook wel iets om in het buitenland te studeren maar daar is het vaak nog duurder dan in Nederland


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fierte schreef:
    Mijn lievelingseten is een champignon pizza. En mijn favo drinken is chocolade milkshake. Mijn favoriete snacks zijn kaassoufflé en loempia's c:


    _O_

    Maar alleen de mini's van een echte Chinees of Vietnamees :9~. Niet die uit een pakje of hele vette.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bisous schreef:
    (...)

    Daar zit ik nog over te twijfelen, het heeft ook wel iets om in het buitenland te studeren maar daar is het vaak nog duurder dan in Nederland


    Dat red ik niet met geld :') Maar zodra ik hier mijn studie heb afgerond vertrek ik voorgoed naar het buitenland.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."