• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging, penaltyreeks)
    Duitsland - Italië.

    Finale
    Spanje - ???



    The footie girls
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 10:45 ]

    Aria schreef:
    Bij mij is het heel erg bij 'hoor' of 'maar', etc, hahaha. En vooral hier in Brabant pest iedereen me daarmee, hihi.

    Stiekem vind ik het heerlijk klinken. Bij mij is 'meneer' en 'hoor' het ergste c:
    Terwijl ik helemaal niet uit het Gooi of Hilversum kom?

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja. Ik baal er ook wel een beetje van. Ik heb het idee dat ik veel hoger kan dan MBO. Wil ook een HBO erna doen maar het doet zo'n pijn om iemand negatief over het MBO te horen. Als ik 'dom' ben of 'niets kan' of toch niks zou doen tijdens de les, terwijl ik van mijn vriendengroepje mezelf toch wel het slimste vind (en niet om op te scheppen of om arrogant te doen) terwijl hun allemaal HAVO, VWO, HABO of UNI doen.


    Als je het kan moet je het gewoon doen. Zo baal ik enorm dat ik geen Tweetalig VWO mocht doen van mijn basisschool; nu drie jaar later geeft mijn Middelbare school toe dat ik het makkelijk aan had kunnen doen. Daar kan ik me echt kwaad over maken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fierte schreef:
    (...)
    Stiekem vind ik het heerlijk klinken. Bij mij is 'meneer' en 'hoor' het ergste c:
    Terwijl ik helemaal niet uit het Gooi of Hilversum kom?


    Nah, ik kom uit Bussum, maar ben opgegroeid in Huizen tot m'n tiende, hierna ben ik naar Zweden verhuisd tot mijn dertiende en daarna verhuisde ik weer naar Brabant, heel levensverhaal, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)

    Nah, ik kom uit Bussum, maar ben opgegroeid in Huizen tot m'n tiende, hierna ben ik naar Zweden verhuisd tot mijn dertiende en daarna verhuisde ik weer naar Brabant, heel levensverhaal, hahaha.


    Kom ik aan, geboren en getogen in Goirle. :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nog iemand hier die toerisme wil studeren (: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boutella schreef:
    Als je het kan moet je het gewoon doen. Zo baal ik enorm dat ik geen Tweetalig VWO mocht doen van mijn basisschool; nu drie jaar later geeft mijn Middelbare school toe dat ik het makkelijk aan had kunnen doen. Daar kan ik me echt kwaad over maken.

    Ja. Bij mij hetzelfde. Werd van de basisschool afgestuurd met LWOO. Na twee jaar daar gezeten hebben ging ik naar VMBO kader. Krijg ik daar te horen dat ik makkelijk Havo had kunnen doen (en dat bleek ook uit testen en alles) Werd ik echt woest over. Maar op de basisschool mochten de leraren mij ook niet. Dat is echt zo.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 13:11 ]

    Bisous schreef:
    Nog iemand hier die toerisme wil studeren (: ?


    Meld zich.

    Tourism; Engelstalige studie aan de Univeristeit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bisous schreef:
    Nog iemand hier die toerisme wil studeren (: ?

    Ik wou het doen. Maar m'n ouders (vooral mijn vader) was daar echt extreem op tegen. Het werd telkens ruzie als ik het over toerisme had. Daar werd ik helemaal gek van dus nu ga ik Doktersassistente doen op niveau 4 van het MBO en daarna een HBO c:

    Bisous schreef:
    Nog iemand hier die toerisme wil studeren (: ?


    Nope, journalistiek. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja. Bij mij hetzelfde. Werd van de basisschool afgestuurd met LWOO. Na twee jaar daar gezeten hebben ging ik naar VMBO kader. Krijg ik daar te horen dat ik makkelijk Havo had kunnen doen (en dat bleek ook uit testen en alles) Werd ik echt woest over. Maar op de basisschool mochten de leraren mij ook niet. Dat is echt zo.


    Ik kan niet overgeplaatst worden daarvoor is mijn Engels achterstand te groot geworden omdat ik nooit Engels heb gehad op de middelbare school; nooit een goede les in ieder geval alles heb ik mezelf aangeleerd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja. Bij mij hetzelfde. Werd van de basisschool afgestuurd met LWOO. Na twee jaar daar gezeten hebben ging ik naar VMBO kader. Krijg ik daar te horen dat ik makkelijk Havo had kunnen doen (en dat bleek ook uit testen en alles) Werd ik echt woest over. Maar op de basisschool mochten de leraren mij ook niet. Dat is echt zo.


    Kunnen scholen jullie verbieden een bepaalde richting te doen? ;o Serieus?


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    (...)

    Kunnen scholen jullie verbieden een bepaalde richting te doen? ;o Serieus?


    Ja, ze verbieden eigenlijk alles wat volgens hen te hoog is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Meld zich.

    Tourism; Engelstalige studie aan de Univeristeit.


    Ik doe VWO maar ga denk ik Toerisme op HBO doen. Ik wil het graag aan de Tio studeren, maar dat is niet in Groningen én een particuliere opleiding dus het kost veel meer geld, daar baal ik echt van.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik citeer van Wikipedia: Leerlingen in het lwoo hebben doorgaans een zogenaamde lwoo-indicatie. Dat wil zeggen dat uit onderzoek blijkt dat zij voldoen aan bepaalde criteria die betrekking hebben op leerachterstand, IQ en sociaal-emotionele problematiek.

    Jullie begrijpen nu vast wel dat ik mezelf echt van een flat wou afgooien toen ik naar LWOO werd gestuurd van de basisschool... Dat meen ik.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ja, ze verbieden eigenlijk alles wat volgens hen te hoog is.


    Waw, in België kunnen ze je enkel richtingen afraden bij het begin van de middelbare. Natuurlijk als je slecht presteert, moet je zakken of dubbelen, maar je mag starten waar je wilt.


    The truth may be orange!