• De nieuwe moderators zijn bekend!!

    BeIIisario
    Haddock
    Landon
    Aria
    Scandal

    Gefeliciteerd en welkom in ons team ^^

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 19:57 ]

    Pioneer schreef:
    (...)
    Iemand van 13 kan volwassener zijn dan iemand van 16. Hier is echt wel op gelet tijdens de aanmeldingen (:

    Ja dat kan best zijn, daar twijfel ik niet aan, maar dat idee zit ingeplant.

    Navigate schreef:
    (...)
    Ja dat kan best zijn, daar twijfel ik niet aan, maar dat idee zit ingeplant.

    Dat snap ik ook heel goed van wat jou kant betreft hoor (: Maar als diegene jou gewoon op een volwassen en respectvolle manier aanspreekt, denk ik ook wel dat elke user hier er gewoon normaal op zou reageren, en dat leeftijd echt geen probleem speelt. Het is denk ik meer een idee wat in je hoofd zit, maar als het tot uiting komt het heel erg mee blijkt te vallen c:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gefeliciteerd, nieuwe modjes (: Heel veel succes!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Echt van harte gefeliciteerd aan degenen die gekozen zijn (flower)

    Al had ik het nog een aantal mensen echt gegund.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gefeliciteerd! :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Gefeliciteerd!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    N'awh, dat is jammer... maar ik ben wel heel blij voor de nieuwe modjes! Gefeliciteerd!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gefeliciteerd (krul)


    Olive

    Dit zie ik nu ook pas, ik wist niet eens dat de mods al gekozen waren :')
    Gefeliciteerd!


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Gefeliciteerd. :3
    Wow, ik ben echt wel aangenaam verrast eigenlijk. Ik ben er zeker van dat ze het goed gaan doen. ^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Haha, ik weet niet wat de mensen niet goed vinden aan de nieuwe mods, ik ben in elk geval heel blij voor jullie en wens jullie veel succes! :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wauwie, omygod. Had dit echt niet verwacht, gefeliciteerd allemaal! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Lol okee. Gefeliciteerd :'D


    -

    Gefeliciteerd.

    Ik ben blij dat iedereen een eerlijke kans heeft gehad...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Gefeliciteerd.

    Ik ben blij dat iedereen een eerlijke kans heeft gehad...
    Haha. En ik merk dat sommige mensen weer reacties verkeerd lezen. Niemand zegt dat de nieuwe mods slecht zijn, ze zeggen alleen dat ze eerder andere mensen hadden verwacht en het jammer vinden dat die er niet tussen zitten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?