• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Barnabas schreef:
    Wat stond er over mij? (cat)


    Niets, anders zou je het al gezien hebben in je inbox ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou ik weet het niet voor de rest... Maar wat er bij mij staat klopt aardig met wat de mods over mij horen te denken. En wat ze erbij verzinnen vanwege andere gebeurtenissen. En mijn stukje is het langst, dat zou betekenen dat er een user is die mij haat. (cat) Goed, dat is een mogelijkheid als ik het bedenk haha.


    Er zijn ook mods die elkaar niet zo mogen en die werken ook samen. Dus dat zal heus zeer zeker meevallen. Een aantal namen mogen er dan misschien geplaatst zijn om geloofwaardig over te komen, maar iedereen op het forum ziet dat en de punten die naar voren gebracht worden zijn punten die veel besproken zijn door vele leden al. Niet alleen door mods.


    Til hug og blod.

    Austen schreef:
    Nog niets van gezien en ik word er eigenlijk wel nieuwsgierig van, maar om eerlijk te zijn. Hoe kan iemand die dingen vervalsen als een normale user niet eens zou kunnen weten hoe die dingen er precies uit zien?


    Alleen maar tranen van geluk

    Sjiriki schreef:
    (...)

    In dat geval zou ik een begrip zijn. De enige uitleg die bij mij staat is "Alwin"

    Hoe awesome zou dat zijn? In plaats van chaos te stichten ga je Alwin stichten!


    Ik denk dat als iemand Alwin gaat stichten op deze site, het niet goed gaat aflopen. Eén Alwin is volgens mij genoeg. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Er zijn ook mods die elkaar niet zo mogen en die werken ook samen. Dus dat zal heus zeer zeker meevallen. Een aantal namen mogen er dan misschien geplaatst zijn om geloofwaardig over te komen, maar iedereen op het forum ziet dat en de punten die naar voren gebracht worden zijn punten die veel besproken zijn door vele leden al. Niet alleen door mods.


    Nou er is één ding. Niemand behalve de mods weet wat op míjn strafblad staat. En toch word hij genoemd.


    Your make-up is terrible

    Waarom heeft degene die de lijst maakte trouwens m'n oude username erbij gezet?(cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Escritura schreef:
    Mag ik trouwens weten waarom de moderators zouden liegen? Of waarom mijn beste vriendin van 4 jaar tegen mij persoonlijk zou liegen over dit? It simply doesn't make sense. En het is heel irritant, niet alleen voor mij maar waarschijnlijk zeker voor de moderators die nu aangevallen worden, dat jullie er nu een enorm fuckiing drama van maken.

    DANKU!
    Daarom is het ook waarom het geen logica is voor mij. Het klopt gewoon niet: moderators onderhouden de site -> moderators trollen de site?
    No logic for me.


    Deep inside, I've never felt alive

    Escritura schreef:
    Mag ik trouwens weten waarom de moderators zouden liegen? Of waarom mijn beste vriendin van 4 jaar tegen mij persoonlijk zou liegen over dit? It simply doesn't make sense. En het is heel irritant, niet alleen voor mij maar waarschijnlijk zeker voor de moderators die nu aangevallen worden, dat jullie er nu een enorm fuckiing drama van maken.


    Hah, ik ken haar al langer :Y)

    Maar mee eens. Dit is hetzelfde fucking gedoe als met die examens en het wedstrijdtopic van laatst. Alleen nu heeft iemand zelfs de moeite genomen om een stel fotos te faken. Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan de mods? Iedereen loopt constant op de mods te kankeren en te klagen, maar waarom?

    En waarom zouden de mods liegen? Wat zouden zij erop vooruitgaan om een lijst bij te houden met users die t echt niet mogen worden, zelfs voordat ze kijken naar de inzendingen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Laten we het erop houden dat het nep is en dat er mensen op staan, ja,, maar dat iemand op Q een wrok heeft van hier tot aan Tokio.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Antebellum schreef:
    (...)
    DANKU!
    Daarom is het ook waarom het geen logica is voor mij. Het klopt gewoon niet: moderators onderhouden de site -> moderators trollen de site?
    No logic for me.


    True. Ik ken de moderators als verantwoordelijke mensen. Ze onderhouden hun functie goed. Apparently someone does not agree with me and has a lot of free time on their hands.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Misschien is er een account van een van de mods gehackt?

    Halissa schreef:
    Waarom heeft degene die de lijst maakte trouwens m'n oude username erbij gezet?(cat)


    Als het echt zou zijn hebben de moderators het vast nog niet veranderd in de beginpost, snap je? Dus als het bericht al enkele weekjes oud is c:


    Olive

    Morgue schreef:
    Geniaal hoe 'Gaby's vrienden' op de lijst staan. History much? Je kunt geen mensen straffen omdat ze vrienden waren met een gebande user en om dat allemaal te photoshoppen.. dan moet je wel héél veel vrije tijd hebben.


    Moet je je voorstellen wat een lage dunk de photoshopper heeft van de mods door dat soort dingen erbij te slepen.

    En sommige mensen gaan ver en hebben heel veel moeite over om te stoken.


    quidquid excusatio prandium pro

    IP- adres bekijken en kijken wie hetzelfde heeft(cat)

    Het slimste is eigenlijk om de persoon die de pb's heeft verzonden eens goed te controleren wie hij of zij is (cat)


    Olive