• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou er is één ding. Niemand behalve de mods weet wat op míjn strafblad staat. En toch word hij genoemd.


    Er staat ook niet op wat er precies op zou staan.:Y)


    Til hug og blod.

    Authors schreef:
    (...)

    Als het echt zou zijn hebben de moderators het vast nog niet veranderd in de beginpost, snap je? Dus als het bericht al enkele weekjes oud is c:

    Zou kunnen, maar ik geloof toch niet dat het echt is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Authors schreef:
    Het slimste is eigenlijk om de persoon die de pb's heeft verzonden eens goed te controleren wie hij of zij is (cat)


    Wedden dat ie een proxy heeft?

    Aan de andere kant, hij of zij kan niet tellen, dus wie weet (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    LovelyLonely schreef:
    IP- adres bekijken en kijken wie hetzelfde heeft(cat)


    Ik denk dat diegene wel laag genoeg is om proxies te gebruiken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik denk dat diegene wel laag genoeg is om proxies te gebruiken.

    Ik denk dat die daar te dom voor is. x'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Er staat ook niet op wat er precies op zou staan.:Y)


    Nee, maar diegene moet hier dan trouwens al meer dan 3 jaar zitten, ten eerste. En ten tweede, er staan dingen op die geen enkele user weet. Dat maakt mij gewoon aan het twijfelen, snap je?, dus hoe kan die faker die 'onaardige' dingen melden?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 21:40 ]


    Your make-up is terrible

    Just one question? Het is toch niet dat je doodgaat als je die lijst ziet, dus waarom hecht iedereen er een waarde aan en krijgen we een heel topic over, alsof het mij boeit dat de mods mij niet zouden mogen :')


    SLOAN.

    Hiddlesworth schreef:
    (...)
    Ik denk dat die daar te dom voor is. x'D


    Nee, want anders zouden de moderators die persoon al lang te pakken hebben en dan hadden ze dat gezegd. Zonder de username te vermelden, natuurlijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Hah, ik ken haar al langer :Y)

    Maar mee eens. Dit is hetzelfde fucking gedoe als met die examens en het wedstrijdtopic van laatst. Alleen nu heeft iemand zelfs de moeite genomen om een stel fotos te faken. Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan de mods? Iedereen loopt constant op de mods te kankeren en te klagen, maar waarom?

    En waarom zouden de mods liegen? Wat zouden zij erop vooruitgaan om een lijst bij te houden met users die t echt niet mogen worden, zelfs voordat ze kijken naar de inzendingen?


    Omdat mensen kampioen zijn in klagen, zeuren, jammeren en kutten, we're made for. Maar het neemt niet af dat het disrespectvol is en ontzettend misgunnende dankbaarheid is van mensen die wel van allesnwillen, maar alleen op hun luie reet hier op Q zitten te klagen. Shit happends, maar dit is gewoon pijnlijk voor de crew die zoveel moeite doet voor ONS.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Om eerlijk te zijn vind ik dat de mensen op de lijst het zicht niet aan moeten trekken.
    So what als het echt was?
    Ok, dit is niet echt aangenaam om het over je te lezen, maar probeer er boven te staan...Als het niet echt is, des te beter.

    Iemand wilde duidelijk drama creëren op Quizlet en het lijkt wel alsof hij of zij het gekregen heeft:W
    Geef hem of haar zijn zin niet en get over it, thank you.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Geller schreef:
    Just one question? Het is toch niet dat je doodgaat als je die lijst ziet, dus waarom hecht iedereen er een waarde aan en krijgen we een heel topic over, alsof het mij boeit dat de mods mij niet zouden mogen :')


    Ik ben er vrij zeker van dat het daar niet om draait :')


    Olive

    Geller schreef:
    Just one question? Het is toch niet dat je doodgaat als je die lijst ziet, dus waarom hecht iedereen er een waarde aan en krijgen we een heel topic over, alsof het mij boeit dat de mods mij niet zouden mogen :')


    I dunno. Sommige mensen wilden blijkbaar heel graag mod worden? Ik snap niet waarom, gezien het feit dat ze dan zichzelf zouden moeten haten xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    (...)

    Nee, want anders zouden de moderators die persoon al lang te pakken hebben en dan hadden ze dat gezegd. Zonder de username te vermelden, natuurlijk.


    De persoon waar de pb van komt staat permanent geband in het bantopic. Alleen is het een onbekende naam, dus iemand die achter een schuilnaam zit. Lekker sneaky en kinderachtig.


    Til hug og blod.

    Forks schreef:
    (...)

    Omdat mensen kampioen zijn in klagen, zeuren, jammeren en kutten, we're made for. Maar het neemt niet af dat het disrespectvol is en ontzettend misgunnende dankbaarheid is van mensen die wel van allesnwillen, maar alleen op hun luie reet hier op Q zitten te klagen. Shit happends, maar dit is gewoon pijnlijk voor de crew die zoveel moeite doet voor ONS.


    And this is whats pissing me off so much.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 21:43 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het is zeker dat die een proxy gebruikt.