• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en ook door wie. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    I am an idiot, I move.

    Sjiriki schreef:
    Loop naar de hel. Die lijst boeit me niet, wel de maatregelen die jullie eisten voor geheimhouding en hoe ver jullie daarin gingen.

    Ja, daar zijn we ook heel ver in gegaan. Met als resultaat dat zelfs een aantal vriendschappen nu in de knel zitten. We hadden ook niet gedacht dat het zo zou escaleren. Het zou niet mogen dat 't nu soms zo persoonlijk wordt. Maar er zullen toch altijd dingen blijven die we moeten verzwijgen. Al was dit niet de handigste zet. Mja, wat kan ik er ook nog over zeggen... 't valt niet echt goed te praten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is een beetje 50/50. Aan de ene kant vind ik het niet goed dat zo'n lijst ooit bestaat ,maar het is ook slecht dat tie openbaar werd gemaakt waardoor nu mensen vertrouwen verliezen. Tegelijk is het ook niet zo super handig dat het ontkent werd ,maarja wat doe je er aan als iemand anders een mod zou geweest zijn zou die gene toch ook niet weten wat hij/zij moet doen. Dus ik snap eerlijk gezegd wel dat de mods dat deden ^^.


    Shoganai i ne~

    Kijk, ik snap helemaal waarom jullie dit niet hebben gezegd en ik snap ook dat jullie zelf geschokt waren.
    En misschien snap ik ook wel waarom die lijst er was, namelijk voor ondersteuning, maar alsnog vind ik het vervelend voor de mensen die erop stonden, zo zie je maar weer wat mensen van je denken.
    Ik snap het dus wel, ook waarom jullie logen, maar ik hoop dat jullie snappen dat ik het alsnog vervelend vind dat het zo heeft moeten lopen, omdat ik jullie wel geloofde.
    Wel fijn dat jullie uiteindelijk toch de waarheid hebben gezegd.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 14:09 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Het is goed dat jullie ervoor uitkomen, ookal is het wel een beetje mosterd na de maaltijd nu. Ik denk dat de mensen op die lijst meer beledigd zullen zijn door het feit dat jullie erover logen dan dat die lijst er was.
    Maar verder ben ik het wel eens met wat Nicky zegt, ik kan namelijk ook wel begrijpen dat sommigen absoluut niet geschikt zijn als mod, en dat jullie daar wel moeten over discussiëren.
    Al kan ik me ook in degenen die op die lijst staan verplaatsen en me inbeelden dat het niet fijn is zulke dingen over jezelf te lezen (heb geen idee wat er op stond, maar door het drama erover kon het niet echt positief zijn).
    Verder vind ik het ook behoorlijk laf van degene die die lijst verspreid heeft, zonder de dingen in context te zetten.
    En ik ben blij dat ik me gisteren niet in die nutteloze, dramatische discussie gemengd heb. Wat een gedoe. Er valt toch niks meer aan te doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik snap best waarom jullie erover hebben gelogen en dat jullie ook zo'n lijst hebben, maar zoals je ziet was het slecht om te liegen wegens de uitkomst.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 14:10 ]


    Olive

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ty. :') Maar ergens is het wel te begrijpen dat we het niet te weten krijgen, toch? Ook al ben ik momenteel heel erg nieuwsgierig naar wie het kan zijn.


    Hmm ja oké! Maar alsnog vind ik dat de mods nu beter helemaal open boek met ons kunnen spelen. Ik vind niet dat ze nog dingen voor ons kunnen achterhouden eigenlijk, dus ik vind dat we nu ook het recht hebben om álles hiervan te weten. :'D

    Ik ben best wel blij dat jullie er uiteindelijk toch eerlijk voor uit zijn gekomen.
    Het heeft inderdaad voor wat opschudding gezorgd, maar zoals ik al eerder zei of het nu waar was of niet, van slechte commentaar ga je niet dood.
    Het is niet aangenaam, dat snap ik, maar om meteen de mods te gaan verwijten dat ze niet betrouwbaar zijn, vind ik persoonlijk niet correct.
    Tenslotte proberen jullie ook om van Quizlet een aangename site te maken, toch?

    In mijn ogen was het gewoon drama voor iets doms...Niet iedereen kan mod worden en ofwel aanvaard je dat ofwel ga je zelfmedelijden hebben.
    In je leven krijg je wel meer kritiek, dat is niet het einde van de wereld:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dan bied ik bij deze mijn verontschuldigingen aan, aan degene die ik gister 'aangevallen' heb in mijn verdediging. Met pijn in mijn hart en een flinke beet op mijn tong weliswaar, maar dat is wel verdient. Sorry dat ik jullie niet geloofde en heel erg mijn best probeerde te doen om ook te bewijzen bij wie ik mijn verdenkingen had. Dus bij deze vooral tegen Nikki en Mitchel; Sorry. Ik dacht echt dat jullie zaten te stoken, door de omstandigheden en dat jullie er daarom grotendeels achter zaten. Ik heb me erbij ook als een bitch gedragen, omdat ik echt overtuigd was dat het zo was.
    En van een groot deel van de mods is mijn vertrouwen nu weggeslagen, op een paar enkelingen na. Diep teleurstellend dit.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 14:08 ]


    Til hug og blod.

    Bronte schreef:
    Liegen heeft het alleen maar erger gemaakt. Mijn vertrouwen in de mods heeft echter wel een flinke deuk gekregen. Maar uiteindelijk zijn jullie ook maar mensen en die zijn nu eenmaal niet perfect. Iedereen maakt fouten.


    Ik ben het eens met dit bericht en ook vind ik gewoon dat Rutger de mods samen moet stellen en niet de mods zelf. Dan heb je dit gezeur niet.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 14:10 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik was persoonlijk niet kwaad omdat ik op de lijst stond - trouwens zoveel ruzie zoek ik echt niet
    Ik vind het flauw dat jullie zo hard hebben zitten liegen, ook al was dit voor verstaanbare redenen.
    Beter was geweest dat jullie gewoon de mensen van de lijst gezegd hadden dat die waar was en jullie excuses aanboden voor het lek.
    Jullie hebben - jammer genoeg - het vertrouwen geschaad. Ik hoop dat de nieuwe mods hier niet onder lijden, maar sorry als ik zeg dat ik nog maar bitterweinig vertrouwen in jullie heb.

    Trouwens hé: Zeg dan in het vervolg tegen die mensen op de lijst dat ze toch keen kans maken en maak ze niet wijs dat er niet zo erg veel naar verleden gekeken wordt. Voor ze hun tijd verdoen aan een motivatie die toch waardeloos is.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 14:12 ]

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik ben het eens met dit bericht en ook vind gewoon dat Rutger de mods samen moet stellen en niet de mods zelf. Dan heb je dit gezeur niet.

    Dat lijkt mij onmogelijk. Rutger kent de meeste users niet etc.


    I am an idiot, I move.

    Mijn vertrouwen in jullie is flink beschadigd, het gaat dus heel erg lang duren totdat dat hersteld is of helemaal niet. Nu weet ik dus waarom ik dus geen mod wordt. Ik ben niet boos, eerder teleurgesteld dat dit moet gebeuren.

    Sowieso....


    Wie the fluf heeft Quizlet gehackt? Moeten wwe daar geen aamdacht aan besteden?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Bij mij is het vertrouwen in de moderators volledig weg, het zal misschien wel terugkomen, ooit. Erover liegen heeft alles erger gemaakt.


    comfort in c h a o s

    Navigate schreef:
    Ik was persoonlijk niet kwaad omdat ik op de lijst stond - trouwens zoveel ruzie zoek ik echt niet
    Ik vind het flauw dat jullie zo hard hebben zitten liegen, ook al was dit voor verstaanbare redenen.
    Beter was geweest dat jullie gewoon de mensen van de lijst gezegd hadden dat die waar was en jullie excuses aanboden voor het lek.
    Jullie hebben - jammer genoeg - het vertrouwen geschaad. Ik hoop dat de nieuwe mods hier niet onder lijden, maar sorry als ik zeg dat ik nog maar bitterweinig vertrouwen in jullie heb.


    Zoveel vertrouwen had je nu ook weer niet hé ;d


    Olive