• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en ook door wie. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    I am an idiot, I move.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oh nee, daar vergis je je. Ik waardeer het werk van mods heel erg. Ze houden de website onder controle en doen echt hun best. Dat zal ik ook blijven zeggen, maar dat ze zo'n lijst hebben met slechte redenen of gewoon geen reden en het dan ook nog keihard en lang gaan ontkennen. Dat vind ik wel erg.


    Als je zelf mod was geworden had je aan dat spelletje mee moeten doen. En dan had je wel gemoeten. De mods beslissen denk ik enkel iets als ze denken dat dat beter is voor de site. En ja, die lijst geheim houden was beter, want nu hebben we dit.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Als je zelf mod was geworden had je aan dat spelletje mee moeten doen. En dan had je wel gemoeten. De mods beslissen denk ik enkel iets als ze denken dat dat beter is voor de site. En ja, die lijst geheim houden was beter, want nu hebben we dit.

    Dit hebben we alleen OMDAT ze die lijst geheim hebben gehouden en achter onze rug over ons praten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Confused schreef:
    (...)

    Iedereen hun aanbid? C'mon, please doe even normaal zeg.


    Doe eens normaal, dan ben je al gek genoeg.

    Oh wacht, dat geld niet voor jou...

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 16:37 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Creed schreef:
    (...)
    Natuurlijk niet. Er staan ook echt niet random mensen op.


    Ik vind mezelf er eigenlijk best random opstaan (cat).


    i put the fun in funeral

    Buddy schreef:
    (...)

    Weet jij wat de term mod likker inhoudt?
    Meid, luister, de mods willen altijd alles perfect. Dat kunnen ze niet maar dat kunnen ze niet accepteren. Ze gaan liegen en faken, waar bij een normale user een ban op staat. Maar mods zijn heilig en wanneer ze denken dat ze hun eigen hachje kunnen redden dan vertellen ze de waarheid en hopen ze dat iedereen hun weer aanbid.


    Er is een verschil tussen aanbidden en respecteren of waarderen.
    En ik weet best wat dat inhoudt, en ik ben het niet. Ik kom enkel uit voor mijn eigen mening en die is dat jullie onredelijk zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik vind mezelf er eigenlijk best random opstaan (cat).

    Jij bent inderdaad wel een beetje de uitzondering. Het is gewoon mis gegaan en dat is echt niet goed te praten.


    I am an idiot, I move.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dit hebben we alleen OMDAT ze die lijst geheim hebben gehouden en achter onze rug over ons praten.


    Nee, dit hebben we omdat iemand het woord 'privacy' niet begrijpt en de site heeft lopen hacken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Er is een verschil tussen aanbidden en respecteren of waarderen.
    En ik weet best wat dat inhoudt, en ik ben het niet. Ik kom enkel uit voor mijn eigen mening en die is dat jullie onredelijk zijn.


    Ik kwam ook voor mijn mening uit. En ik vind hem niet onredelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ja, natuurlijk. Maar jij hebt daar misschien nooit aanleiding tot gegeven dat je niet te vertrouwen bent?

    Misschien wel, maar dat weten de mods niet omdat ik niet "populair" genoeg daar voor ben. En de meeste redenen bij op de lijst slaan nergens op.
    Maar ja, er zijn weer een aantal nieuwe mods en ik weet zeker dat die het een stuk beter gaan doen, ik neem aan dat ze niet in dezelfde situatie willen komen als nu. (:


    Believe in yourself.

    Buddy schreef:
    (...)

    Ik kwam ook voor mijn mening uit. En ik vind hem niet onredelijk.


    Dan zijn wij het oneens, punt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Dan zijn wij het oneens, punt.


    No shit sherlock.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Belikov schreef:
    (...)
    Misschien wel, maar dat weten de mods niet omdat ik niet "populair" genoeg daar voor ben. En de meeste redenen bij op de lijst slaan nergens op.
    Maar ja, er zijn weer een aantal nieuwe mods en ik weet zeker dat die het een stuk beter gaan doen, ik neem aan dat ze niet in dezelfde situatie willen komen als nu. (:


    Daar ben ik van overtuigd dat ze het goed gaan doen. De mods die de uitkomst zijn van deze selectie zijn ook niet 'populair'. En ik denk dat 'populair' zijn op deze site nooit echt positief is. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dit hebben we alleen OMDAT ze die lijst geheim hebben gehouden en achter onze rug over ons praten.

    Nee, we overleggen over jullie. Anders komen we ook nergens.


    I am an idiot, I move.

    Oke, het topic is zo vol en dan is er geen ruzie meer.

    Buddy schreef:
    (...)

    Doe eens normaal, dan ben je al gek genoeg.

    Oh wacht, dat geld niet voor jou...

    Dus, ik ben niet gek? Is dat even een geruststelling zeg.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt