• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en ook door wie. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    I am an idiot, I move.

    MoonLove13 schreef:
    Sowieso....


    Wie the fluf heeft Quizlet gehackt? Moeten wwe daar geen aamdacht aan besteden?

    Dat vind ik inderdaad ook wel een hele trieste actie.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mirkwood schreef:
    Dan bied ik bij deze mijn verontschuldigingen aan, aan degene die ik gister 'aangevallen' heb in mijn verdediging. Met pijn in mijn hart en een flinke beet op mijn tong weliswaar, maar dat is wel verdient. Sorry dat ik jullie niet geloofde en heel erg mijn best probeerde te doen om ook te bewijzen bij wie ik mijn verdenkingen had. Dus bij deze vooral tegen Nikki en Mitchel; Sorry. Ik dacht echt dat jullie zaten te stoken, door de omstandigheden en dat jullie er daarom grotendeels achter zaten. Ik heb me erbij ook als een bitch gedragen, omdat ik echt overtuigd was dat het zo was.
    En van een groot deel van de mods is mijn vertrouwen nu weggeslagen, op een paar enkelingen na. Diep teleurstellend dit.

    Ik kan het wel snappen Nancy. Je hebt je excusses aangeboden en het is goed in mijn ogen. Ik wilde alleen maar weten wat er nou echt aan de hand was.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik ben het eens met dit bericht en ook vind ik gewoon dat Rutger de mods samen moet stellen en niet de mods zelf. Dan heb je dit gezeur niet.


    Rutger kan daar weinig over beslissen denk ik. Hij is niet echt actief wat betreft zich mengen op het forum en in de gesprekken. De mods weten zo ondertussen wel hoe de users zich gedragen en dat soort dingen. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    MoonLove13 schreef:
    Sowieso....


    Wie the fluf heeft Quizlet gehackt? Moeten wwe daar geen aamdacht aan besteden?

    Komt later, maak je maar geen zorgen ;).


    I am an idiot, I move.

    Authors schreef:
    (...)

    Zoveel vertrouwen had je nu ook weer niet hé ;d

    God, zo'n ruziestoker en bitch die mods haat ben ik ook niet hoor.
    Ik had respect voor hun werk - ook al was het vaak in mijn ogen niet helemaal correct.

    Barnabas schreef:
    Oké. Eindelijk eerlijk dus.
    Ach ja. Tegenwoordig is iedereen die de baas is aan het liegen, het verbaast me niets.


    ars moriendi

    BritishCandy schreef:
    (...)
    Dat vind ik inderdaad ook wel een hele trieste actie.


    Triest? Ik vind 't fantastisch. Tenminste nog een beetje rechtvaardigheid na zo'n rotstreek.


    i put the fun in funeral

    Ik weet niet echt hoe ik mijn mening moet formuleren erover. Ik heb al een tijd niet meer het volste vertrouwen in de mods, waardoor ik me ook niet aangemeld heb voor de verkiezingen. Maar op zich snap ik de actie van de mods redelijk om erover te liegen, de paniek etc. Het is menselijk.
    Maar dan snap ik niet wat ik op die lijst doe, de reden wel want het is waar maar misschien kunnen jullie beter die lijst opmaken uit aanmeldingen en niet van te voren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik weet niet echt hoe ik mijn mening moet formuleren erover. Ik heb al een tijd niet meer het volste vertrouwen in de mods, waardoor ik me ook niet aangemeld heb voor de verkiezingen. Maar op zich snap ik de actie van de mods redelijk om erover te liegen, de paniek etc. Het is menselijk.
    Maar dan snap ik niet wat ik op die lijst doe, de reden wel want het is waar maar misschien kunnen jullie beter die lijst opmaken uit aanmeldingen en niet van te voren.

    Ja waarom ik op die lijst sta, vat ik toch ook niet. Ik had niet een interesse om mod te worden.

    Austen schreef:
    Bij mij is het vertrouwen in de moderators volledig weg, het zal misschien wel terugkomen, ooit. Erover liegen heeft alles erger gemaakt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wie staat er eigenlijk allemaal op die lijst? (Sorry ik word een beetje nieuwsgierig ,maar als jullie het niet willen vertellen maakt dat niet uit)


    Shoganai i ne~

    Ik had al een par dingen gehoord over zo'n lijst, maar nooit gedacht dat hij echt was. Ik snap wel een beetje dat de lijst gemaakt is. Wie wilt nou een mod hebben met een straflijst van hier tot Tokyo? Ik vind het wel eerlijk dat het gezegd word dat hij echt is.

    Nu ben ik allen nieuwsgierig wie de site gehackt heeft :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Assassin schreef:
    Ik weet niet echt hoe ik mijn mening moet formuleren erover. Ik heb al een tijd niet meer het volste vertrouwen in de mods, waardoor ik me ook niet aangemeld heb voor de verkiezingen. Maar op zich snap ik de actie van de mods redelijk om erover te liegen, de paniek etc. Het is menselijk.
    Maar dan snap ik niet wat ik op die lijst doe, de reden wel want het is waar maar misschien kunnen jullie beter die lijst opmaken uit aanmeldingen en niet van te voren.


    Dat lijkt me niet. (: Ik denk dat deze lijst er eerder is om die mensen er bij het begin er al uit te halen.
    Als ze zo'n lijst uit de aanmeldingen gaan maken hebben ze denk ik wel een lange lijst, omdat sommige die zich aanmelden ook niet geschikt zijn, qua taalgebruik en dergelijke.
    Kijk, ik heb de lijst niet gezien dus ik weet niet wie er op staat en waarom, maar de mods zullen hier vast wel geldige redenen voor hebben en hier alle mee akkoord gaan?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Leuk om te weten dat iedereen gelijken kansen heeft. Ik weet nu ook dat ik me voor niks moet aanmelden op deze site omdat jullie vol met vooroordelen zitten.
    Ik maak niet eens zoveel ruzie op het forum. Ik vind gewoon dat jullie niet alles goed aanpakken. Is het jullie trouwens al opgevallen dat iedereen over iets mag discussiëren en als ik één iets in de discussie zeg, iedereen meteen op mij vliegt? Ben ik dan echt de ruziemaakster? En het valt me ook op dat iedereen een eigen mening mag hebben en zich niet moet veranderen voor een ander, maar ik dat blijkbaar niet mag doen. Sorry maar het vertrouwen is nu echt weg en ik betwijfel me of die snel terug zal komen. Hebben jullie trouwens wel mijn inzending bekeken sinds ik toch van het prille begin ben afgekeurd?
    Tof om te weten dat ik hier zo gewenst ben sinds ik anders ook altijd mijn steentje bijdraag aan deze site.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Werd tijd dat jullie het toegaven, ik vond het maar stom dat jullie bleven liegen.

    However, nu wil ik toch wel eens weten waarom ik op die lijst stond. Ten eerste wil ik geen eens mod worden, dus waarom zou je überhaupt al zo'n moeite doen mij er op te zetten.. Daarnaast stond er geen reden bij en ik krijg voor zoverre ik weet nooit waarschuwingen en dergelijke, ik ben bijna nooit op het forum en heb ook nooit contact met de mods.. Dus, wtf deed ik daar?

    En hoe hebben jullie haar/hem nou gevonden?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 14:19 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.