• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en ook door wie. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    I am an idiot, I move.

    Navigate schreef:
    (...)
    Errin heeft zelfs geen strafblad - ik overigens ook niet buiten iets belachelijk dat onrechtvaardig was. Wij stonden op de 2de en 3de plaats van mensen die niet mochten.


    Ik sta erop omdat ik geen goede beta was. Niet dat ik ooit beta geweest ben :/. Als je zo'n hatelijke lijst maakt, doe het dan goed.


    i put the fun in funeral

    Creed schreef:
    (...)
    Die lijst is trouwens niet op volgorde van niet-geschiktheid, maar in een soort van random volgorde. Misschien een hele kleine troost.

    Gelukkig dan maar.

    Orchideous schreef:
    Ik vind trouwens wel dat dit gedoe meteen een hele druk op de nieuws mods legt, ik bedoel, veel users hebben geen vertrouwen meer in de mods en dan krijgen ze dat al meteen mee, terwijl zij hier totaal niets mee te maken hebben. Vind ik wel zonde. Ik vind het sowieso jammer dat er telkens als er een foutje gemaakt wordt er zo'n ophef van wordt gemaakt.


    Ik weet wel dat ik die nieuwe mods hierop niet ga beoordelen. Zij kunnen er niets aan doen.


    Your make-up is terrible

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik sta erop omdat ik geen goede beta was. Niet dat ik ooit beta geweest ben :/. Als je zo'n hatelijke lijst maakt, doe het dan goed.

    Hennig :d

    Sjiriki schreef:
    (...)

    En dat hoef je ook niet te proberen.

    Jullie hebben gezamenlijk besloten geheimhouding voor vriendschappen te plaatsen. Dat neem ik jullie bijzonder kwalijk.

    ik zeg mijn vertrouwen in de mods als geheel op. Ik vertrouw alleen nog een enkeling onder jullie.

    I will not.

    En daar heb je alle recht op (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Creed schreef:
    (...)
    Ik moet je eerlijk bekennen dat ik geen van de nieuwe mods persoonlijk ken. Ik ken hun gedrag op het forum een beetje.
    En: arme Rutger, moet hij van 100 users uitgaan zoeken hoe ze zich gedragen.


    Het is wel de website van 'arme' Rutger. Er zijn ook meerdere admins (je ziet ze bijna nooit, maar ze zijn er wel) dus dan moet het daar maar samen mee gedaan worden. Of een aantal 'super' mods, die Rutger kiest om samen mee te werken in zo'n proces. In dit geval is de hamer volledig misgeslagen, maar dan ook echt volledig.
    Ik vertrouwde jullie, stuk voor stuk en ik heb zelf bijna vriendschappen of het normaal om kunnen gaan met mensen op de lijn gezet voor julliem, om jullie te beaschermen. Ik vind het echt een gore actie.


    Til hug og blod.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet wel dat ik die nieuwe mods hierop niet ga beoordelen. Zij kunnen er niets aan doen.


    Ja, ik ook niet. Maar toch, ze zijn mod en sommige gaan ze misschien over dezelfde kam scheren? Ik zou het niet weten, maar ik zou me nogal in het nauw gedreven voelen, nu.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik geloof dat ik iets gemist heb. Laat ik het er dan maar op houden dat ik gewoon weer blij ben dat het is opgelost. Mijn vertrouwen in de mods is allesbehalve gedaald, jullie zouden ook een leugentje doen om bestwil. Dit vind ik niet veel anders.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Creed schreef:
    (...)
    Ik moet je eerlijk bekennen dat ik geen van de nieuwe mods persoonlijk ken. Ik ken hun gedrag op het forum een beetje.
    En: arme Rutger, moet hij van 100 users uitgaan zoeken hoe ze zich gedragen.


    Ja, maar als je hun gedrag een beetje kent dan heb je toch al wel een beetje een beeld van ze. Een soort van ohh die reageert zo daarop en die zo.

    tjonge, 100 lijkt gwn veel, maar er zijn ook bedrijven die krijgen soms wel 1000'en aanmeldingen en moet daar de beste uitzoeken. Of je hebt ook redacties van uitgeverijen die soms 50 manuscripten van 60.000 tot 120.000 woorden krijgen opgestuurd om na te kijken, das veel. :P
    Wat sollicitaties formuliertjes valt dan lijkt me nog wel mee.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    So thats it? Krijgen de mods geen ban of what ever the fuck it is. Ze liegen tegen heel quizlet en met een sorry is het oké?!


    Yoda schreef op 30 juni 2012 - 1:34:

    RE: Vraagje!

    We hebben wél een lijst van mods die al klaar zijn met nakijken, telt dat ook? Nee, we hebben daar geen lijst van, iedereen krijgt een eerlijke kans =]


    Yoda schreef op 30 juni 2012 - 1:02:

    RE: Vraagje!

    Iedereen maakt een kans ^^ We kijken allereerst toch naar de sterkte van de inzending, daarna pas naar bijkomende factoren =] Dus als je aanmelding sterk was, heb je zeer zeker kans ^^

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik sta erop omdat ik geen goede beta was. Niet dat ik ooit beta geweest ben :/. Als je zo'n hatelijke lijst maakt, doe het dan goed.


    Ook geen proef gedraaid? Want dat hebben ze met de betas wel gedaan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wil een mod mij pben waarom ik erop sta?

    Errin schreef:
    Leuk om te weten dat iedereen gelijken kansen heeft. Ik weet nu ook dat ik me voor niks moet aanmelden op deze site omdat jullie vol met vooroordelen zitten.
    Ik maak niet eens zoveel ruzie op het forum. Ik vind gewoon dat jullie niet alles goed aanpakken. Is het jullie trouwens al opgevallen dat iedereen over iets mag discussiëren en als ik één iets in de discussie zeg, iedereen meteen op mij vliegt? Ben ik dan echt de ruziemaakster? En het valt me ook op dat iedereen een eigen mening mag hebben en zich niet moet veranderen voor een ander, maar ik dat blijkbaar niet mag doen. Sorry maar het vertrouwen is nu echt weg en ik betwijfel me of die snel terug zal komen. Hebben jullie trouwens wel mijn inzending bekeken sinds ik toch van het prille begin ben afgekeurd?
    Tof om te weten dat ik hier zo gewenst ben sinds ik anders ook altijd mijn steentje bijdraag aan deze site.


    Ja dat vraag ik me ook af. Haar aanmelding was echt goed...


    Olive

    ik vind het heel eerlijk niet eens de mods hun schuld, aangezien zij die lijst niet hebben gelekt. Ik snap best dat sommige dingen gewoon niet kunnen als mod. Maar ik kan er verder niet heel veel van zeggen, want ik heb de lijst niet gezien. Wel vind ik dat de nieuwe mods hierdoor geen problemen met vertrouwen moeten krijgen aangezien zij er niet bij betrokken waren.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Het is wel de website van 'arme' Rutger. Er zijn ook meerdere admins (je ziet ze bijna nooit, maar ze zijn er wel) dus dan moet het daar maar samen mee gedaan worden. Of een aantal 'super' mods, die Rutger kiest om samen mee te werken in zo'n proces. In dit geval is de hamer volledig misgeslagen, maar dan ook echt volledig.
    Ik vertrouwde jullie, stuk voor stuk en ik heb zelf bijna vriendschappen of het normaal om kunnen gaan met mensen op de lijn gezet voor julliem, om jullie te beaschermen. Ik vind het echt een gore actie.


    Mee eens.


    quidquid excusatio prandium pro