• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en ook door wie. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    I am an idiot, I move.

    Buddy schreef:
    (...)

    Als, als, als.

    Dan kan je wel blijven als'en. Het is wel gebeurd, we weten het nu.


    Ja, en door te blijven zeuren en zeiken ga je het niet oplossen. Je weet het, ze zijn er na een tijd eerlijk voor uitgekomen en het is niet hun schuld dat je het weet. En het is ook niet hun schuld dat die mensen op de lijst staan. Ze zullen er vast wel hun redenen voor hebben gehad om ze erop te zetten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ja, en door te blijven zeuren en zeiken ga je het niet oplossen. Je weet het, ze zijn er na een tijd eerlijk voor uitgekomen en het is niet hun schuld dat je het weet. En het is ook niet hun schuld dat die mensen op de lijst staan. Ze zullen er vast wel hun redenen voor hebben gehad om ze erop te zetten.


    Sommige redenen slaan nergens op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ja, en door te blijven zeuren en zeiken ga je het niet oplossen. Je weet het, ze zijn er na een tijd eerlijk voor uitgekomen en het is niet hun schuld dat je het weet. En het is ook niet hun schuld dat die mensen op de lijst staan. Ze zullen er vast wel hun redenen voor hebben gehad om ze erop te zetten.

    Heb je de redenen gelezen die erop staan. Die slaan meestal helemaal nergens op. Audacity is nooit beta geweest, ik maak sinds mijn ban van lang geleden geen ruzie meer (niet dat ik ruzie maakte ik raakte erbij betrokken) en mensen mogen geen mod worden omdat ze vreinden zijn met een gebande user.

    Zie de post van buddy.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 16:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Godver, ik heb een paar dagen geen computer meer, net een nieuwe laptop en ik mis dit... Lekker dan, ik had die lijst wel willen zien eigenlijk. :C

    Confused schreef:
    Godver, ik heb een paar dagen geen computer meer, net een nieuwe laptop en ik mis dit... Lekker dan, ik had die lijst wel willen zien eigenlijk. :C

    Buddy heeft hem net geplaatst.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Confused schreef:
    Godver, ik heb een paar dagen geen computer meer, net een nieuwe laptop en ik mis dit... Lekker dan, ik had die lijst wel willen zien eigenlijk. :C


    Zie vorige pagina.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Barnabas schreef:
    (...)
    *facepalm*
    Dat is 't 'm nu juist! Allemachtig, leer lezen, ze is GEEN bèta geweest!

    Jemig, chill! Dat snap ik ook wel hoor!
    Het gaat er bij mij om dat als ze WEL EEN SLECHTE BETA WAS GEWEEST ik het alsnog een vage reden zou vinden om haar op de lijst te zetten.


    Believe in yourself.

    Als dat over bevriend zijn met Gaby gaat, over Buddy denken ze gewoon dat ze niet echt geschikt is, en Timor zorgt blijkbaar voor irritante situaties en heeft voor problemen gezorgd. Je moet niet altijd maar van één ding uitgaan.
    Ze kijken ook naar het feit of je users akkoord zouden gaan met bepaalde mensen als mod, denk ik dan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wij willen ook liever niet dat die lijst nog gepost wordt. Ga maar zeuren bij de mensen die nog wel te vertrouwen zijn.


    I am an idiot, I move.

    Buddy schreef:
    (...)


    Wow, die lijst slaat echt helemaal nergens op?


    The universal language of art.

    Belikov schreef:
    (...)
    Jemig, chill! Dat snap ik ook wel hoor!
    Het gaat er bij mij om dat als ze WEL EEN SLECHTE BETA WAS GEWEEST ik het alsnog een vage reden zou vinden om haar op de lijst te zetten.


    Misschien omdat ze dan bang zijn dat die persoon als mod ook niet echt zijn of haar best gaat doen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    MAHONECREW schreef:
    (...)

    Wow, die lijst slaat echt helemaal nergens op?


    het slaat nergens op dat Buddy die hier plaatst. Het was geheim en dan gaat ze het open en bloot aan heel Quizlet tonen terwijl de mods dat niet wilde. Ja, echt, Buddy, waarom zouden ze jou niet als mod willen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Creed schreef:
    Wij willen ook liever niet dat die lijst nog gepost wordt. Ga maar zeuren bij de mensen die nog wel te vertrouwen zijn.


    Iedereen weet van die lijst. Waarom zou je hem dan nog geheim houden?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Orchideous schreef:
    (...)

    Misschien omdat ze dan bang zijn dat die persoon als mod ook niet echt zijn of haar best gaat doen?

    Ja ik zei in één van mijn vorige posts al dat ik dat ook wel zou begrijpen, maar een tweede kans is nooit verkeerd.


    Believe in yourself.

    Orchideous schreef:
    (...)

    het slaat nergens op dat Buddy die hier plaatst. Het was geheim en dan gaat ze het open en bloot aan heel Quizlet tonen terwijl de mods dat niet wilde. Ja, echt, Buddy, waarom zouden ze jou niet als mod willen?

    Waar heb jij last van? Die lijst gaat over users en er word achter de schermen over ze geroddeld. Ik vind dat ze het recht hebben het te weten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.