• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en ook door wie. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    (...)
    Natuurlijk is er wel naar gekeken. Die lijst is een hulpmiddel!


    Nu heb ik een hekel aan mijn vorige naam, omdat die erop staat.

    Belikov schreef:
    "Het was niet de bedoeling dat de lijst bekend zou worden"
    Alsof het een stuk minder erg is als hij geheim had gebleven. Alleen al het feit dat zo'n lijst bestaat is schandalig. - Maarja, de lijst is er en hij is uitgekomen en daar is niks meer aan te veranderen. Het beste is gewoon om van af nu de waarheid te vertellen en dan snel weer overstappen op het volgende drama.. (:

    De lijst is een hulpmiddel. Wij overleggen gewoon, en dan is het handig om bij te houden wat je overlegd hebt.


    I am an idiot, I move.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik heb heel lang aan mijn formulier gezeten, is er niet eens naar gekeken omdat ik op de lijst sta. Ik was namelijk een slechte beta. O wacht, ik ben nooit een beta geweest :/.

    Okay, en hoe kan je precies een slechte beta zijn? Als je het zou zijn geweest dan...


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    Okay, en hoe kan je precies een slechte beta zijn? Als je het zou zijn geweest dan...

    Als je niets doet, ben je een slechte bèta.


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    (...)
    Als je niets doet, ben je een slechte bèta.

    Ze was toch geen beta?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Belikov schreef:
    (...)
    Okay, en hoe kan je precies een slechte beta zijn? Als je het zou zijn geweest dan...


    Da's dus het grappige, ik ben nooit beta geweest (cat). Toch heeft een of andere lolbroek mij op de lijst gezet met als reden 'deed niet genoeg als beta'.


    i put the fun in funeral

    Creed schreef:
    (...)
    De lijst is een hulpmiddel. Wij overleggen gewoon, en dan is het handig om bij te houden wat je overlegd hebt.

    Ja, net zoals de bangalijst een hulpmiddel is om meisjes te vinden die makkelijk in bed zijn te krijgen. - Ik snap het wel, ik bedoel ik zou liever geen mods hebben die heel de tijd naar je lopen te schelden en te koeren, daar moet dus rekening mee worden gehouden. Maar er staan ook users op zonder reden, of idiote redenen/ redenen die niet kloppen. Het gaat wel wat verder dan een hulpmiddel lijk het me.. En het zijn ook nog eens vooral veel bekende users. Ik ben niet zo heel bekend maar dat betekend niet dat ik geen vervelend bi-atch kan zijn...


    Believe in yourself.

    Audacity schreef:
    (...)

    Da's dus het grappige, ik ben nooit beta geweest (cat). Toch heeft een of andere lolbroek mij op de lijst gezet met als reden 'deed niet genoeg als beta'.


    Op Quizlet zien ze wel vaker dingen die er niet zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Creed schreef:
    (...)
    Als je niets doet, ben je een slechte bèta.

    Oké, op die manier dus. Ergens zie ik dan wel waarom je op de lijst zou staan: omdat je eerder niks deed. Maar ik vind dat een twee kans dan ook wel eerlijk zou zijn, vooral omdat béta en moderator zijn heel wat anders is..


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    Oké, op die manier dus. Ergens zie ik dan wel waarom je op de lijst zou staan: omdat je eerder niks deed. Maar ik vind dat een twee kans dan ook wel eerlijk zou zijn, vooral omdat béta en moderator zijn heel wat anders is..

    *facepalm*
    Dat is 't 'm nu juist! Allemachtig, leer lezen, ze is GEEN bèta geweest!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Laat ik even een feitje posten: als Quizlet niet gehackt was geweest en die lijst niet was doorgestuurd, dan had hier niemand tamtam zitten maken en hadden jullie niet geweten dat de mods dit geheim hadden gehouden, so get over yourselfs already. Door hier wat te zitten zaniken ga je het niet ongedaan maken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Belikov schreef:
    (...)
    Ja, net zoals de bangalijst een hulpmiddel is om meisjes te vinden die makkelijk in bed zijn te krijgen. - Ik snap het wel, ik bedoel ik zou liever geen mods hebben die heel de tijd naar je lopen te schelden en te koeren, daar moet dus rekening mee worden gehouden. Maar er staan ook users op zonder reden, of idiote redenen/ redenen die niet kloppen. Het gaat wel wat verder dan een hulpmiddel lijk het me.. En het zijn ook nog eens vooral veel bekende users. Ik ben niet zo heel bekend maar dat betekend niet dat ik geen vervelend bi-atch kan zijn...

    Als we je niet kennen, en je aanmelding is goed, gaan we echt wel zoeken hoor.
    En als er geen reden staat, wil niet zeggen dat er geen is. Die lijst is een post uit een topic en niet het gehele topic met uitleg etc.


    I am an idiot, I move.

    Orchideous schreef:
    Laat ik even een feitje posten: als Quizlet niet gehackt was geweest en die lijst niet was doorgestuurd, dan had hier niemand tamtam zitten maken en hadden jullie niet geweten dat de mods dit geheim hadden gehouden, so get over yourselfs already. Door hier wat te zitten zaniken ga je het niet ongedaan maken.


    Als, als, als.

    Dan kan je wel blijven als'en. Het is wel gebeurd, we weten het nu.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb die hele lijst nooit gezien, maar oké.


    The universal language of art.

    MAHONECREW schreef:
    Ik heb die hele lijst nooit gezien, maar oké.

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 juli 2012 - 16:25 ]


    "Ignite, my love. Ignite."