• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en ook door wie. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    (...)
    Ik vrees dat het begrip eerlijk nogal is verward met gelijk.


    Ik vrees dat je het niet meer goed kunt praten. Ik had vanaf het begin geen kans.

    Mirkwood schreef:
    (...)


    That's it. I'm completely done with this. Op deze manier kan ik me er niet eens boos om maken meer. (cat)


    Ik ben niet boos, maar eerder teleurgesteld.

    Korra schreef:
    (...)

    Ik ben niet boos, maar eerder teleurgesteld.


    Ik was beide. Ik ben heel diep teleurgesteld en ik was boos. Nu ben ik na dit topic alleen maar nog erger teleurgesteld geraakt.


    Til hug og blod.

    Errin schreef:
    (...)Precies alsof je er graag had opgestaan. En ik weet niet hoe het met die mensen hun strafblad zit, maar ik heb in ieder geval geen.
    Wo wo wo wait.... dus ikheb de site gehackt wil je daarmee zeggen?

    LovelyLonely schreef:
    (...)Wo wo wo wait.... dus ikheb de site gehackt wil je daarmee zeggen?


    Huh? Dat haal ik er niet uit hoor.


    Til hug og blod.

    LovelyLonely schreef:
    (...)Wo wo wo wait.... dus ikheb de site gehackt wil je daarmee zeggen?

    The fuck?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jemig... Ik snap volkomen waarom jullie erover zouden liegen.
    Het ergste vind ik dat jullie kijken naar dingen die users in het verleden hebben gedaan. En dat terwijl er werd gezegd dat er niet word gekeken naar een strafblad.

    Al snap ik niet waarom iedereen opeens zegt dat hun vertrouwen in de mods weg is. Maar dat komt meer omdat ik niet snap waarom de meeste niet begrijpen dat jullie ook maar mensen zijn/ tieners zijn. Mods kunnen net zo goed liegen en vooroordelen als ieder ander. Zo als we nu hebben gemerkt.


    Believe in yourself.

    LovelyLonely schreef:
    (...)Wo wo wo wait.... dus ikheb de site gehackt wil je daarmee zeggen?

    Nu draaf je wel een beetje door zeg.


    I am an idiot, I move.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Huh? Dat haal ik er niet uit hoor.
    Niet jij. Maar Errin eerste zin. Doet mij erop wijzen dat ik die site heb kunne Hacken.

    Belikov schreef:
    Jemig... Ik snap volkomen waarom jullie erover zouden liegen.
    Het ergste vind ik dat jullie kijken naar dingen die users in het verleden hebben gedaan. En dat terwijl er werd gezegd dat er niet word gekeken naar een strafblad.

    Al snap ik niet waarom iedereen opeens zegt dat hun vertrouwen in de mods weg is. Maar dat komt meer omdat ik niet snap waarom de meeste niet begrijpen dat jullie ook maar mensen zijn/ tieners zijn. Mods kunnen net zo goed liegen en vooroordelen als ieder ander. Zo als we nu hebben gemerkt.

    Nou, MISSCHIEN zou dat komen omdat wij bevriend zijn/waren met de mods? :W
    Nogal een dolksteek als je vrienden je zo voorliegen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    + Greed nog een vraag. Je kunt weer beantwoorden in pb als je wilt, maar ik heb voor alles wat ik gedaan heb, wat overigens over Járen heengaat, straf gehad. Ik heb mijn excuses daarvoor aangeboden en het is niet of heb ik iets gedaan wat vreselijk was, dus om mij daarom geen 'kans' meer te geven is een beetje cru. Ook heb ik vaak gevraagt of mijn strafblad een probleem was, de mods vonden het geen probleem als mijn inschrijving maar goed was. Anyway, ik heb hier echt nog weinig over te zeggen.

    LovelyLonely schreef:
    (...)Niet jij. Maar Errin eerste zin. Doet mij erop wijzen dat ik die site heb kunne Hacken.

    Dat ligt aan jou hoor, ik haal dat er niet uit xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Creed* bedoel ik (:

    LovelyLonely schreef:
    (...)Niet jij. Maar Errin eerste zin. Doet mij erop wijzen dat ik die site heb kunne Hacken.

    Lekker paranoïde. :W
    Of heb je het soms gedaan? Je doet wel erg schrikkerig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Lekker paranoïde. :W
    Of heb je het soms gedaan? Je doet wel erg schrikkerig.
    Ik heb het gedaan. Zo goed.(cat)