• Jep, ik wil eens naar de 'horror labs'.
    Uitleg: de 'horror labs' zijn de laboratoria van een leegstaande veterinaire school in Brussel. Blijkbaar staan er in die laboratoria nog allerlei potten met dode dieren op sterk water, operatiemateriaal en boeken van de 20ste eeuw.

    Het lijkt me echt vet om eens te gaan kijken en die dingen te ontdekken. Ik heb altijd al een vreemde obsessie gehad voor oude leegstaande gebouwen. Zo ken ik de leegstaande kazerne in onze stad helemaal vanbuiten. (:
    Zo... Heeft hier nog iemand zo'n obsessie? Of interesse hiervoor? Of is er ooit iemand naar deze 'horror labs' geweest? Haha.



    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:28 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nee, nee & nee haha.
    - Telt 1D als obsessie?
    :Y)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:33 ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    Nee, nee & nee haha.
    - Telt 1D als obsessie?
    :Y)


    Jep, haha


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    (...)

    Jep, haha

    Haha, dan is 1D mijn obsessie!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik heb een obsessie met Harry Potter en Engels. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Daar wil ik naar toe :'D. Lijkt mij best interessant.


    Shoganai i ne~

    Ik zou daar precies dan ook wel eens naar toe willen gaan :'D. Maar als student laborant, zal mij dat gewoon wel interesseren :'D;


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben geobsedeerd door Prypiat en Chernobyl. Deze zomer ga ik dat ook een bezoekje brengen. Echt superinteressant om die spookstad te bezoeken!


    Olive

    Authors schreef:
    Ik ben geobsedeerd door Prypiat en Chernobyl. Deze zomer ga ik dat ook een bezoekje brengen. Echt superinteressant om die spookstad te bezoeken!


    Chernobyl lijkt me echt vet. Ik had ooit een aflevering gezien van een groepje onderzoekers die daar in een oud huis waren, en toen begon een piano gewoon uit het niets geluid te maken, terwijl alles daar dood is.
    Lijkt me echt awesome :'D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Oh. Dit lijkt me zo gaaf om te zien!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    In mijn buurt staan 2 vervallen, enge en verlaten gebouwen.
    Bij één staat er zelfs verboden toegang.
    't Is mooi om te zien en wil er foto's van trekken maar durf niet goed alleen te gaan. xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Aperio schreef:
    (...)

    Chernobyl lijkt me echt vet. Ik had ooit een aflevering gezien van een groepje onderzoekers die daar in een oud huis waren, en toen begon een piano gewoon uit het niets geluid te maken, terwijl alles daar dood is.
    Lijkt me echt awesome :'D


    Ik ga dus gaan met mijn vader als laat 16 jaar cadeau. Ik kijk er echt naar uit :9~


    Olive

    Dat zou ik ook wel eens willen zien,maar niet alleen want dan zou mijn hart het waarschijnlijk niet uithouden. Volgens mij kan je daar ook prachtige foto's maken.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat lijkt me echt geweldig, ik ben geobsedeerd door oude gebouwen, plekken waar er verschrikkelijke dingen zijn gebeurt, oude verhalen, oude steden, oude dingen, WO II en nog meer dingen zoals bovenstaande.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    OOOOH nog nooit van gehoord maar dat lijkt me zo ontzettend AWESOME.
    Ik heb een obsessie voor creepypasta's... En horror/thriller films (:


    Believe in yourself.

    Yulivee schreef:
    Dat lijkt me echt geweldig, ik ben geobsedeerd door oude gebouwen, plekken waar er verschrikkelijke dingen zijn gebeurt, oude verhalen, oude steden, oude dingen, WO II en nog meer dingen zoals bovenstaande.