• Jep, ik wil eens naar de 'horror labs'.
    Uitleg: de 'horror labs' zijn de laboratoria van een leegstaande veterinaire school in Brussel. Blijkbaar staan er in die laboratoria nog allerlei potten met dode dieren op sterk water, operatiemateriaal en boeken van de 20ste eeuw.

    Het lijkt me echt vet om eens te gaan kijken en die dingen te ontdekken. Ik heb altijd al een vreemde obsessie gehad voor oude leegstaande gebouwen. Zo ken ik de leegstaande kazerne in onze stad helemaal vanbuiten. (:
    Zo... Heeft hier nog iemand zo'n obsessie? Of interesse hiervoor? Of is er ooit iemand naar deze 'horror labs' geweest? Haha.



    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:28 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    In de buurt van mijn huis is een leegstaande fabriek, waar ik enkele jaren geleden elk weekend met mijn zus en beste vriendin naartoe ging. Ook het oude huis van de grootouders van die vriendin stond al van tijdens de Tweede Wereldoorlog leeg en daar gingen we ook geregeld naartoe.
    Ik ben nog niet naar de 'horror labs' geweest, maar ik ben wel eens met een schooluitstap naar een museum geweest (weet niet meer waar) en daar hadden ze foetussen (van mensen) op sterk water staan en er waren ook dode dieren die nog konden bewegen via motoren (vooral konijnen). Er waren nog andere dingen te zien, maar die waren minder interessant.
    Zo zijn we met school ook eens naar een concentratiekamp en een oude legerbasis gegaan. Die legerbasis was niet zo heel speciaal, maar dat concentratiekamp was echt heel interessant. Het is moeilijk om je in te beelden hoeveel mensen daar gestorven zijn.
    Ik heb eigenlijk een obsessie met alles wat gruwelijk is, vooral in films, maar ik heb ook veel interesse in de dood. Op enkele uitzonderingen na, komt de dood in alle verhalen voor die ik tot nu toe geschreven heb, en vaak is het een belangrijk deel ervan.
    Dit heeft misschien niets met de 'horror labs' te maken (het gaat eerder over mijn obsessie voor gruwelijke dingen) en ik weet niet of je veel van manga kent, maar mijn favoriete manga artiest is Itou Junji. Zijn verhalen zijn heel vreemd en gruwelijk en ik bewonder hem voor zijn fantasie. Hij kan horrorverhalen schrijven die ik zelf nooit zou kunnen bedenken. Ze zijn niet altijd heel eng, maar wel bizar en vaak zonder enige uitleg over wat er precies aan de hand is. Ik weet niet goed hoe ik het anders moet verwoorden, maar telkens wanneer ik een van zijn verhalen lees, heb ik het gevoel dat ik in de zevende hemel ben.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Heb 3 martelmusea bezocht in buitenland, bah :P Wel interessant.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wij hebben trouwens op school ook dingen op sterk water. Enge intkvis dingen en embryo van kalfje enzo S: Er staat ook een soort rare verschrompelde kat met 3 pootjes en geen staart.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Raar genoeg trekken zulke dingen mij ook aan. Vroeger had ik zelfs eens het idee om iets te doen in mortuaria ofzo. Het leek me geweldig om met dode mensen te werken. En hele carrièreverandering nu ik maatschappelijk werk doe. =P

    Ik zou dit ook nog wel zien. Is dit open voor bezoek ofzo?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aperio schreef:
    (...)

    Chernobyl lijkt me echt vet. Ik had ooit een aflevering gezien van een groepje onderzoekers die daar in een oud huis waren, en toen begon een piano gewoon uit het niets geluid te maken, terwijl alles daar dood is.
    Lijkt me echt awesome :'D


    Mijn piano kan ook geluid maken door alleen twee pedalen in te drukken :Y)
    Verder: ik heb een obessie voor HP en chocola :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Heel interessant, lijkt me.
    Het is oud, en het heeft met wetenschap te maken...
    Is er een reden waarom het niet leeggemaakt is, iets creepy misschien? Dat soort dingen zouden eigenlijk niet aan moeten trekken, voor mijn geestelijke gezondheid?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Airashii schreef:
    In de buurt van mijn huis is een leegstaande fabriek, waar ik enkele jaren geleden elk weekend met mijn zus en beste vriendin naartoe ging. Ook het oude huis van de grootouders van die vriendin stond al van tijdens de Tweede Wereldoorlog leeg en daar gingen we ook geregeld naartoe.
    Ik ben nog niet naar de 'horror labs' geweest, maar ik ben wel eens met een schooluitstap naar een museum geweest (weet niet meer waar) en daar hadden ze foetussen (van mensen) op sterk water staan en er waren ook dode dieren die nog konden bewegen via motoren (vooral konijnen). Er waren nog andere dingen te zien, maar die waren minder interessant.
    Zo zijn we met school ook eens naar een concentratiekamp en een oude legerbasis gegaan. Die legerbasis was niet zo heel speciaal, maar dat concentratiekamp was echt heel interessant. Het is moeilijk om je in te beelden hoeveel mensen daar gestorven zijn.
    Ik heb eigenlijk een obsessie met alles wat gruwelijk is, vooral in films, maar ik heb ook veel interesse in de dood. Op enkele uitzonderingen na, komt de dood in alle verhalen voor die ik tot nu toe geschreven heb, en vaak is het een belangrijk deel ervan.
    Dit heeft misschien niets met de 'horror labs' te maken (het gaat eerder over mijn obsessie voor gruwelijke dingen) en ik weet niet of je veel van manga kent, maar mijn favoriete manga artiest is Itou Junji. Zijn verhalen zijn heel vreemd en gruwelijk en ik bewonder hem voor zijn fantasie. Hij kan horrorverhalen schrijven die ik zelf nooit zou kunnen bedenken. Ze zijn niet altijd heel eng, maar wel bizar en vaak zonder enige uitleg over wat er precies aan de hand is. Ik weet niet goed hoe ik het anders moet verwoorden, maar telkens wanneer ik een van zijn verhalen lees, heb ik het gevoel dat ik in de zevende hemel ben.


    Wow. Klinkt vet, een huis dat al sinds de oorlog leeg is. Ik ben alleen naar Auschwitz geweest met school, dat was niet eng, maar gewoon walgelijk. Vooral die gaskamers, toen ik daar binnenkwam had ik echt een benauwd gevoel alsof iemand probeerde mijn luchtwegen af te sluiten. En ik lees ook manga, maar vooral yaoi.. Hehe.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    wooow dat ziet er best vet uit hahah
    Ik heb een "obsessie" met alle mysterieuze dingen/verhalen, zoals verwaarloosde gebouwen/pretparken/steden etc. en alle enge verhalen, die kan ik echt uren achter elkaar lezen :')


    As travars

    Scandal schreef:
    Raar genoeg trekken zulke dingen mij ook aan. Vroeger had ik zelfs eens het idee om iets te doen in mortuaria ofzo. Het leek me geweldig om met dode mensen te werken. En hele carrièreverandering nu ik maatschappelijk werk doe. =P

    Ik zou dit ook nog wel zien. Is dit open voor bezoek ofzo?


    Neen, ze wilden hier vorig jaar een museum van maken, maar dat is er nog steeds niet van gekomen. Het is niet open voor bezoek, maar met een beetje creativiteit kan je er wil 'in geraken' (;
    Kennissen van me zijn er al geweest, en volgens hun is het er echt vet.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Cresseyde schreef:
    Heel interessant, lijkt me.
    Het is oud, en het heeft met wetenschap te maken...
    Is er een reden waarom het niet leeggemaakt is, iets creepy misschien? Dat soort dingen zouden eigenlijk niet aan moeten trekken, voor mijn geestelijke gezondheid?


    Geen idee, ik had ooit eens ergens gelezen dat het al sinds 1931 leeg staat. Volgens mij omdat ze een nieuwe, grotere school hebben gebouwd of zo.

    En neen, dat je je hiervoor interesseert is niet raar. :p


    Happiness can be found, even in the darkest of times.