• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Jessica
    We zaten hier nu al 20 minuten te discussiëren.
    "Nee, dat kan ik echt niet toelaten." hield de directeur vol.
    Ik sprong boos recht. "Meneer, het spijt me als ik onbeleefd klink of zo. Maar als ik kijk hoe andere leerkrachten en zelfs u tegenover die jongeren staat, lijkt het wel of jullie ze liever ergens in een goot zouden droppen. Ik weet dat ze problemen hebben en daarom moeten we ze net helpen."
    "En hoe kan jouw idee nu helpen?"
    "Het kan me helpen respect te krijgen. En enkel met respect zullen ze bereid zijn naar me te luisteren en enkel zo kan ik een poging doen hen te helpen."
    "Je beseft toch dat je het onmogelijke van me vraagt."
    "Nee, hoor. Je kan er zo weer overheen schilderen. Het zou heus niet het eerste stuk muur zijn, alleen zouden ze nu toestemming hebben."
    Hij keek me vermoeid aan.
    "Ik heb al spijt dat ik u heb aangenomen." zuchtte hij, maar ik zag dat hij zich gewonnen gaf.
    "Dus het mag?"
    "Ja"
    "Oh, dank u! Ik beloof dat u zich het niet zal beklagen."
    "Dat betwijfel ik."
    Ik loop bij de kamer uit en ga zo snel mogelijk naar de lerarenkamer. Ik moest daar nog wat spullen halen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad

    Ik besloot maar weg te lopen uit de les, ik liep langs de kamer van de directeur en spitste mijn oren. Het was die chick van de les hiervoor, grijnzend luisterde ik het gesprek af.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Eliza
    éen iemand verliet de les,yes 1 brutale aap minder,ik kan niet begrijpen hoe mijn zus ook nog zoiemand is geweest en ik dat heb kunnen veranderen.En hoe ik dat met deze apen moest doen.Ze stonden voor mijn neus te roken,oh wat een zin had ik om met een brandblusser hen allemaal wat af te koelen,maar ik liet me niet zo ver gaan.Mij gingen ze zeker niet klein krijgen op de eerste dag."Fijn doe maar ooit gaat het je nog spijten!" zei ik en zette me op mijn stoel."Heef jij maar les aardrijkskunde eens zien wat jij ervan kan"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jessica
    Ik kom in de lerarenkamer en begin alles wat ik nodig heb in een doos te stoppen. Als ik klaar ben, loop ik met de enorme doos richting het lokaal waar ik moest zijn. Er werd dit uur geen les gegeven en ik ging naar binnen. Ik zette de doos op de bureau en ging er naast zitten. Alles stond klaar.
    Ik verwachtte wel dat ze niet heel enthousiast zouden zijn, maar volgens mij sprak dit hen toch al meer aan dan het spel van net.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad
    Ik hield mijn adem in toen ze de kamer uitliep, maar ze leek me niet op te merken. Met een diepe zucht liep ik weg, trapte de sigaret midden in de gang uit en liep naar buiten. Had ik het nummer van Tyler maar, kon ik tenminste nog een beetje lol trappen met zijn spuitbussen op het schoolplein.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Tyler

    'No way bitch, i'm outta here' grijns ik, en loop de klas uit. Ik gooi de deur met een harde klap dicht, en loop grijnzend verder. Eens zien, wat kan ik met die graffiti doen..


    El Diablo.

    Chad
    Ik pleurde mijn tas neer op de grond en ging op het rek zitten waar ik vanochtend met Lexy zat. Ik steek nog een peuk op en kijk om me heen. De dag verliep traag, maar dan ook echt traag. Ik kon niet wachten tot het voorbij was.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jessica
    De deur van het lokaal stond open en ik zag Tyler langslopen.
    "Tyler, kom eens hier." zeg ik vriendelijk. Ik glimlachte en probeerde hem duidelijk te maken dat het niet was omdat ik kwaad was of zo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik keek op, en zag die andere leraar weer staan.
    Ik zuchtte kort, en liep erheen.
    'Wat is er?' mompel ik.


    El Diablo.

    Jessica
    "Weet je nog wat ik je net heb beloofd?"
    Ik besloot hem zelf te laten raden waar ik het over had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik dacht even na, en grijns een beetje.
    'Een stuk muur voor graffiti toch?' lach ik.


    El Diablo.

    Jessica
    "Nou wat dacht je ervan als jùllie nu eens deze hele klas kregen." Ik zette de nadruk op jullie en wees met gespreide armen naar de klas om me heen.
    "Het heeft me lang geduurd, maar ik heb na enkele minuten zagen de directeur zover gekregen." glimlach ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik knik, en loop naar buiten. Ik zie Chad. 'Heb je het aal gehoord, we mogen de muur binnen onder spuiten met graffiti!' grijns ik, en schud een van de flessen..


    El Diablo.

    Eliza
    de bel ging binnen de 10 minuten gaan dus besloot ik maar al weg te gaan "Jullie hebben 10 minuuten voor jezelf!" zei ik nog en liep het lokaal uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Macy

    Ik sta op en loop het lokaal uit. Ik slenter de gang door. Nu hadden we weer les van die nieuwe. Ik zucht en zie het lokaal open staan. Aarzelend stap ik naar binnen. Dan zie ik de graffiti bussen. Verbaasd kijk ik ernaar. 'Wat is
    Dat?' ik wijs ernaar en frons mijn wenkbrauwen


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne