• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Mae
    Ik luisterde verveeld naar wat ze zei en ging langzaam rechtstaan. Mijn hakken tikten op de grond terwijl ik naar de linkerkant van de lijn liep. Daar ging ik op één van de tafels zitten die er stonden en sloeg mijn benen gekruist over elkaar.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jayson
    Ze vroeg of we aan de linkerkant van de lijn gingen staan en ik zuchte. Ik bleef gewoon zitten en luisterde veder naar mijn muziek. Ik zet mijn cap even af en ging even met mijn hand door mijn haar en zette daarna mijn cap weer op terwijl ik rustig naar de andere keken.

    Sam
    Ik fronste lichtjes. Arrogante zak. Ik keek hem afkeurend aan, terwijl ik half het gedoe in de klas volgde. Ik pakte mijn mobiel uit mijn tas, en zag dat ik een smsje had van Jack.
    Jack was een pooier, ik had goede zaken gedaan met hem.
    Je weet waar je me kan vinden.
    Ik glimlachte flauwtjes, en ik deed mijn oortjes in. Ik keek naar de mensen, en vroeg me af wat hun verhaal was.
    Ik negeerde de lerares, en bleef op mijn plek zitten.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jessica
    Toen ik merkte dat grotendeels iedereen bleef zitten, zuchtte ik.
    "Goed, we kunnen dit op de saaie manier doen. Wat jullie willen. Ik bedacht me nog dat jullie wat vroeger weg zouden kunnen, als we op tijd gedaan hadden, maar ja... Als we met wiskunde beginnen... dan zullen we sneller overuren maken."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik lachte spottend.
    ''Ik ga wanneer ik zelf wil gaan, en mij krijg je niet zo ver om wiskunde te maken.'' snauwde ik naar de lerares, en keek haar minachtend aan. Wat dacht ze wel niet? Alsof ze mijn móéder was.
    Moeder.
    Ik werd misselijk bij dat woord.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mae
    Ik zat nog steeds verveeld op één van de tafels aan de linkerkant. Ik had helemaal geen zin in wiskunde. Konden ze gewoon niet even meewerken. Ik zuchtte, waarom zat ik hier eigenlijk nog?


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Macy

    Ik hoorde vaag wat ze zei. Iets met overuren en wiskunde.
    'O, maar ik kan niet langer blijven en ik kan geen wiskunde. Dus als we het beidde gewoon niet doen is iedereen blij. Kan ik niet gewoon op mijn stoel blijven zitten?' Het was niet echt een vraag. Ik zou gewoon blijven zitten.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:21 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tyler

    'Ik zit wel lekker' grijns ik, en leg beide benen op de tafel.
    No way dat ik nu weer wat ga doen, ik heb al meer gedaan dan normaal..


    El Diablo.

    Jayson
    Zuchtend stond ik op en grijnsde. Ze zal vast denken dat ik nu naar de linkerkant loop maar in plaats daarvan loop ik naar de deur. 'Ik heb hier geen zin in hoor'zeg ik terwijl ik de deur opendoe.

    (Mag ik nog meedoen ? ik was als leraar gereserveerd en heb hem af net alsof ik en mijn zusje(ohmyvashappening telaat zijn) ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (Mag ik nog meedoen ? ik was als leraar gereserveerd en heb hem af net alsof ik en mijn zusje(ohmyvashappening telaat zijn) ?


    [Sure]


    El Diablo.

    Eliza
    zuchtend rekte ik me uit en keek naar de klok,ik had eindelijk eens goe geslapen,maar daar konden alleen nadelen aan vast zitten 'F*ck' roep ik luid en verzamel vlug mijn kleren.Godver hoe kon ik me nou overslapen het is de 3de keer deze week.Toen ik eindelijk me aangekleed had was ik dan ook nog eens mijn zus verheten die me vandaag ging helpen in de lessen aardrijkskunde."Naomi!" roep ik luid en bokte tegen de deur aan.Slapirig deed ze de deur open."Opschieten we zijn al 2 uur telaat !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jessica
    "Ja, hoor. Loop maar weg." ik kijk de jongen strak aan.
    "Wanneer het moeilijk wordt in het leven, trappen we het maar gewoon af? Moest het allemaal zo makkelijk gaan, waarom zouden mensen dan nog steeds vechten? Waarom zouden anderen honger leiden?" Ik leun tegen mijn bureau aan, de zwarte graffiti ontwijkend, en kijk hem recht aan.
    "Ik weet dat weglopen vaak het makkelijkste is, maar soms moet je niet de gemakkelijkste weg nemen. Is het zo moeilijk om eens ergens een heel klein beetje moeite voor te doen? Is het zo moeilijk jullie reet even op te heffen en daar te gaan staan?"
    Ik schreeuwde nog steeds niet. Mijn stem klonk nog even rustig als in het begin.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jayson
    Ze houdt een preek en kijkt me strak aan. Met een klap ruk ik de deur weer terug en kijk haar aan. 'Nu blij?'vraag ik haar met een fake-glimlach. Ik kijk haar daarna weer strak aan en leun tegen de deur aan.

    Sam
    Ik slikte. Haar woorden kwamen hard aan, omdat dat precies was wat ik gedaan had. Weglopen.
    Maar ik had geen keuze. Ik was bang dat er een dag zou komen dat mijn vader me ernstig zou verwonden, het kon zo niet langer.
    Ik voelde de tranen achter mijn ogen prikken, waardoor ik maar naar mijn handen op mijn schoot keek. Damn, waarom moest ik zo zwák zijn?
    Ik stond op, liep met grote passen naar de andere kant van de lijn, en plofte neer. Kutwijf. Ik keek niemand aan, bang dat ze mijn zwakke kant zouden zien. Dat mocht niet gebeuren, nooit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''