• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    Veelgestelde vragen:
    'Stond ik op die lijst?'
    Als je geen pb gehad hebt met een printscreen van het lijstje niet.
    'Ik stond op die lijst, waarom?'
    Gelieve een mod een pb te sturen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 juli 2012 - 14:05 ]


    I am an idiot, I move.

    Geller schreef:
    Ik vind het nogal jammer dat alleen Elisa in dit hele topic reageert op het moment, terwijl ze volgens mij een van degenen die het minst schuld heeft.

    Iedereen heeft even veel schuld als mij? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Creed schreef:
    (...)
    En wat voegde deze reactie toe? Wij weten inmiddels echt wel dat men ons niet meer vertrouwt. Dat hoeft niet nog 100 keer gezegd te worden.


    100 reacties van nu is het topic vol. Bovendien neemt dat niet weg dat iedereen afzonderlijk mag zeggen wat hij of zij ervan vindt.


    quidquid excusatio prandium pro

    Creed schreef:
    (...)
    En wat voegde deze reactie toe? Wij weten inmiddels echt wel dat men ons niet meer vertrouwt. Dat hoeft niet nog 100 keer gezegd te worden.


    Je kunt 't ook normaal zeggen. Ik geloof dat iedereen hier mag zeggen wat hij of zij wil?


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Je kunt 't ook normaal zeggen. Ik geloof dat iedereen hier mag zeggen wat hij of zij wil?

    Ja, maar wij weten het nu wel. Dit is voor vragen en niet om ons het nog een keertje in te wrijven.


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    (...)
    Ja, maar wij weten het nu wel. Dit is voor vragen en niet om ons het nog een keertje in te wrijven.


    Ik geloof niet dat mensen nog vragen hebben, of wel? Mensen zijn vooral, zwaar geïrriteerd.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Je kunt 't ook normaal zeggen. Ik geloof dat iedereen hier mag zeggen wat hij of zij wil?

    Het is alleen niet erg fijn om dat voor de zoveelste keer te horen. Nog een beetje zout in de wonden strooien. Ze heeft gisteren de hele dag alles moeten aanhoren, dus vanuit daar gezien, vind ik zo'n reactie niet vreemd. En ja, iedereen mag zeggen wat 'ie wil, maar wij moeten wel alles slikken en da's dan ook wel terecht, maar toch, telkens weer... we beseffen dondersgoed dat we fout zaten. En we hadden 't graag anders gedaan, maar da's achteraf praten, eh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaqen schreef:
    (...)
    Het is alleen niet erg fijn om dat voor de zoveelste keer te horen. Nog een beetje zout in de wonden strooien. Ze heeft gisteren de hele dag alles moeten aanhoren, dus vanuit daar gezien, vind ik zo'n reactie niet vreemd. En ja, iedereen mag zeggen wat 'ie wil, maar wij moeten wel alles slikken en da's dan ook wel terecht, maar toch, telkens weer... we beseffen dondersgoed dat we fout zaten. En we hadden 't graag anders gedaan, maar da's achteraf praten, eh.


    Wat vind ik dát nou sneu voor jullie. Je had er inderdaad vooraf aan kunnen denken en anders gewoon geen nieuw topic hoeven openen.

    Morgue schreef:
    (...)

    Wat vind ik dát nou sneu voor jullie. Je had er inderdaad vooraf aan kunnen denken en anders gewoon geen nieuw topic hoeven openen.

    Nou, zeg. Bedankt voor je medeleven!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaqen schreef:
    (...)
    Nou, zeg. Bedankt voor je medeleven!


    Oh! No thanks! (: Ik heb niet echt medeleven voor jullie, helaas. 'Zout in de wonden strooien' is ook een beetje overdreven aangezien er voor geen van jullie consequenties zijn, behalve dan een geschade reputatie.

    Aangezien dit topic alleen voor vragen zou zijn, doen we er bij deze een slotje op. Deze reacties gaan nergens meer over en hier hebben we allemaal niks meer aan.
    Als iemand nog vragen heeft kun je altijd een mod een pb sturen (:

    > Slotje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.