• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    Veelgestelde vragen:
    'Stond ik op die lijst?'
    Als je geen pb gehad hebt met een printscreen van het lijstje niet.
    'Ik stond op die lijst, waarom?'
    Gelieve een mod een pb te sturen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 juli 2012 - 14:05 ]


    I am an idiot, I move.

    Voiceless schreef:
    Ik weet, zonder die lijst gezien te hebben, al zeker dat ik op die lijst sta. :')


    Nee, want de mensen die op de lijst stonden, kregen hem toegestuurd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Nee, want de mensen die op de lijst stonden, kregen hem toegestuurd.


    Ah, oke! Was paar dagen niet op quizlet, vanwege TT festival dus wist ik niet, haha.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gosh, what did I miss ? =(


    None but ourselves can free our minds.

    Geller schreef:
    Ahjah, ik vind het in ieder geval heel goed van Nynk en Andrea en Yoda en die leuke Elisa dat zij hier in ieder geval vragen beantwoorden, zou dat ook wel willen hebben gezien van de andere moderators, but okay.
    Ik ben er het afgelopen weekend amper bij geweest omdat ik alleen maar gewerkt heb en tussendoor was ik niet thuis. Ik heb alles op mijn mobiel moeten bekijken en ik heb een BlackBerry dus dat is 1 een mini-scherm waarop je alles moet inzoomen en 2 dat ding viel dus gister uit omdat ik zoveel op internet had gezeten -.-' en dan heb ik nog niet eens kunnen reageren op privé-berichten.
    In ieder geval, sorry dat ik er niet bij heb kunnen zijn. Ik voel me mega schuldig, naar jullie toe maar vooral ook naar de andere moderators. Zij zaten met een ernstige situatie en ik heb ze niet eens op een normale manier bij kunnen staan in de beslissingen die ze namen. Echt, als ik het over kon doen had ik me ziek gemeld en ze geholpen maar helaas...


    Life is hard and then we die

    *zucht diep* Meh, waarom gebeuren die dingen altijd als ik naar Zeeland ben? --"
    Goed, ik heb nu één topic bijgelezen, de rest moet allemaal nog bijgelezen worden D; Nah, ik verveel me vandaag iig niet.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nouja wat ik niet snap, is dat als je aanmeld er staat: Iedereen krijgt een eerlijke kans.
    Terwijl het eigenlijk gewoon al bepaald is, zeg het dan recht in iemand zijn gezicht via een prive bericht.
    Zo een lijst vraagt om problemen. Vooral omdat sommige users het persoonlijk kunnen opvatten.

    Waarom uberhoudt zo een lijst? Doe het via word ofz.


    Some angels have no wings.

    Oké, ik ontdek net dat ik 3 topics gemist heb. En er komen heus nog wat vragen van mij jullie kant op. Ik ga eerst alles inhalen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    omg
    zo erg
    nou ja logisch dat jullie moesten liegen
    Waarom de hell wil iemand gaan hacken:(


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Waspik schreef:
    Topic 3.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Voiceless schreef:
    Ik weet, zonder die lijst gezien te hebben, al zeker dat ik op die lijst sta. :')


    Dat kan niet. Als je die lijst niet via pb heb gehad sta je er niet op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb geen PB gehad, de lijst ook niet gezien.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Escritura schreef:
    Oh god. :W Iksnap dat jullie antwoorden willen, maar sommigen kunnen zich wel iets volwassener gedragen, lijkt me. Chill out, children. Have a lollipop.

    Door jou heb ik zin in een lolly (cat)

    RAND0MN3RD schreef:
    Ik heb geen PB gehad, de lijst ook niet gezien.

    Waarschijnlijk omdat je inactief bent


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Het is helemaal geen roddelen. Het is bespreken van users die niet geschikt zouden zijn als moderators. Het gaat over users op Quizlet, niet over persoonlijke meningen over mensen.


    Oh, dus ik stond er niet op vanwege persoonlijke redenen? Volgens mij wel.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 11:03 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, dus ik stond er niet op vanwege persoonlijke redenen? Volgens mij wel.


    Ik stond erop omdat ik bevriend ben met Gaby. Dat is ook persoonlijk.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Ik stond erop omdat ik bevriend ben met Gaby. Dat is ook persoonlijk.


    Oh, voor mij is het meer persoonlijke mod-redenen.


    Your make-up is terrible