• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    Veelgestelde vragen:
    'Stond ik op die lijst?'
    Als je geen pb gehad hebt met een printscreen van het lijstje niet.
    'Ik stond op die lijst, waarom?'
    Gelieve een mod een pb te sturen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 juli 2012 - 14:05 ]


    I am an idiot, I move.

    teamZiam schreef:
    Geen idee of deze vraag al eens gesteld is, maar ik vraag het me af:
    Hoe lang bestaat die lijst al? Doen/deden jullie dit elk jaar of was dit maar eenmalig?

    Volgens mij was die vraag al gesteld, en was de reactie van de mods dat deze lijst alleen tijdens de verkiezingen was, als ondersteuning. Hij is dus tijdelijk.
    En ja, ik geef antwoord omdat de mods daar geloof ik geen zin meer in hebben :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    (...)
    Volgens mij was die vraag al gesteld, en was de reactie van de mods dat deze lijst alleen tijdens de verkiezingen was, als ondersteuning. Hij is dus tijdelijk.
    En ja, ik geef antwoord omdat de mods daar geloof ik geen zin meer in hebben :')


    Ik geef ze wel gelijk, na al die frustraties over zich heen te hebben gehad of nog steeds.

    Korra schreef:
    (...)

    Ik geef ze wel gelijk, na al die frustraties over zich heen te hebben gehad of nog steeds.


    Persoonlijk, vind ik dat het een hele grote blunder is, en dat ze niet raar op moeten kijken dat het vertrouwen in de mods gewoon weg is.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Persoonlijk, vind ik dat het een hele grote blunder is, en dat ze niet raar op moeten kijken dat het vertrouwen in de mods gewoon weg is.


    Ja goed, maar als mens heb je wel je grenzen tot waar je iets kan hebben.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 13:30 ]

    Korra schreef:
    (...)

    Ja goed, maar als mens heb je wel je grenzen tot waar je iets kan hebben.


    Dat is ook waar. Maar ik snap best dat als jij op die lijst staat, dat je dan best beledigd bent en dat recht heb je - vind ik dan - ook.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 13:31 ]


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Dat is ook waar. Maar ik snap best dat als jij op die lijst staat, dat je dan best beledigd bent en dat recht heb je - vind ik dan - ook.


    Uhu, ik stond er ook op. Ik weet de reden waarom ik erop stond, en die reden klopt ook aardig, daardoor ben ik de woede die ik had kwijt.

    Korra schreef:
    (...)

    Uhu, ik stond er ook op. Ik weet de reden waarom ik erop stond, en die reden klopt ook aardig, daardoor ben ik de woede die ik had kwijt.


    Ja, maar toch bij anderen slaat de reden nergens op. Als je met die en die omgaat, 'nou dan weet je het wel'. Dat vind ik nogal een harde beschuldiging.


    To infinity and beyond •

    Het kwaad is al geschiet?
    Veel kan je er niet meer aan doen. Beetje veel drama over zo een lijst.
    Ze nemen je niet persoonlijk maar hoe je je gedraagt op Q zelf. Niet hoe je werkelijk bent.



    En dat over vriendschap iemand op de lijst zetten kan niet.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 13:42 ]


    Some angels have no wings.

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Ja, maar toch bij anderen slaat de reden nergens op. Als je met die en die omgaat, 'nou dan weet je het wel'. Dat vind ik nogal een harde beschuldiging.


    Daar ben ik het mee eens. En al helemaal omdat ze geen van alles weten hoe die vriendschap in elkaar zit. Want volgens mij hadden de mods niet door dat Ellen en ik alle twee niet extreem veel contact meer hadden met Gaby en dat we elkaar eens in het half jaar zagen ofzo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Ja, maar toch bij anderen slaat de reden nergens op. Als je met die en die omgaat, 'nou dan weet je het wel'. Dat vind ik nogal een harde beschuldiging.


    Dat klopt.

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Ja, maar toch bij anderen slaat de reden nergens op. Als je met die en die omgaat, 'nou dan weet je het wel'. Dat vind ik nogal een harde beschuldiging.


    Dat is dus bij mij, omdat ik met Gaby omga, ben ik meteen iemand die alles doet wat Gaby doet

    Waspik schreef:
    (...)

    Daar ben ik het mee eens. En al helemaal omdat ze geen van alles weten hoe die vriendschap in elkaar zit. Want volgens mij hadden de mods niet door dat Ellen en ik alle twee niet extreem veel contact meer hadden met Gaby en dat we elkaar eens in het half jaar zagen ofzo.


    Ja dit. Laatste keer dat ik er zag was vorig jaar bij de Kermis bij jou.

    Louisaaa schreef:
    Het kwaad is al geschiet?
    Veel kan je er niet meer aan doen. Beetje veel drama over zo een lijst.
    Ze nemen je niet persoonlijk maar hoe je je gedraagt op Q zelf. Niet hoe je werkelijk bent.



    En dat over vriendschap iemand op de lijst zetten kan niet.

    Volgens mij snap je het niet. Het ging erom dat zij keihard gingen ontkennen en liegen tegen iedereen ipv. gewoon meteen de waarheid zeggen. (Ik snap wel waarom ze dat niet deden, daar niet van hoor.) Daardoor zijn veel mensen ook zo pissig, omdat ze vaak ook bevriend zijn met mods en die hebben hun ook keihard voorgelogen. Iets wat niet zo goed is voor een vriendschap.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Ja dit. Laatste keer dat ik er zag was vorig jaar bij de Kermis bij jou.


    Bij mij was het met Carnaval dus ja...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij snap je het niet. Het ging erom dat zij keihard gingen ontkennen en liegen tegen iedereen ipv. gewoon meteen de waarheid zeggen. (Ik snap wel waarom ze dat niet deden, daar niet van hoor.) Daardoor zijn veel mensen ook zo pissig, omdat ze vaak ook bevriend zijn met mods en die hebben hun ook keihard voorgelogen. Iets wat niet zo goed is voor een vriendschap.


    Eerlijk gezegt snap ik wel waarom ze logen en waarom niet. Maarja, wat zou jij doen in hun schoenen? Weet ik niet hoeveel boze users op je dak?
    Tuurlijk vroeg zou ik er ook een drama van maken. Maar ja je kan er niks meer aan doen.
    Het was fout dat de mods hebben gelogen, en misschien sommige mensen op een lijst zetten wegens vriendschap.
    Tuurlijk is het een grote deuk voor de vriendschap van de mods en users.
    alleen wel weer een les voor de volgende keer.


    Some angels have no wings.